PROFIL MOTORKY

Suzuki GSR 750 (2011)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník solio
Vloženo 3.7.2011
Aktualizováno 8.5.2018
Zobrazeno 6110x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.1

Popis motorky


1.7.2011
Moje první a asi poslední fungl nová mašina, koupená u kladenského dealera ET-Hamouz. V reálu vypadá Sůza ještě o mnoho líp než na fotkách, a v té černé barvě je to vážně krasavice, prostě pecka!!

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:J. Hamouzová - Suzuki Kladno (Klad

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FZ8 N/S: důvod neuveden
Kawasaki Z 750: důvod neuveden

První dojmy - Posez komfortní, i po delší cestě je to celkem ok. Motorově je to super. A černá je dobrá. :´-(

Motorku bych doporučil pro - Řekl bych, že nikoho neurazí. Velmi zábavná motórka pro všechny. :-)

Doplňky na motorce - pancířky PP-tuning
zalamovací CNC páčky
LED blinkry Motion-Stuff
držák SPZ a světélko Barracuda
padáky Barracuda
kryt chladiče RoMatech
fólie na nádrž
klín pod motor Puig
výfuk Tri-oval carbon SP-engineering
kufrová výbava Givi
foto viz. deník



Recenze

3.7.2011
První svezení = nádhera. Motor má krásnej zvuk, spojka a převodovka jsou taky v cajku. Asi jediná vada na kráse je ta zadní kyvka z obdelníkovýho jeklu =(zřejmě úsporné řešení kvůli ceně?!, protože na FZ8 je provedení kyvky daleko modernější a elegantnější, ale zas na druhou stranu když se podívám na Kawu Z750 tak ta tu kyvku má taky z jeklu, no je to dilema). Jinak se motorka ukazuje v dobrém světle. Uvidíme co bude dělat po zajetí?! Další poznatky budu tedy doplňovat postupně. Samozřejmě proběhne i nějaký tunnig. Zatím je nalepen pouze tankpad; ale snad přijdou na řadu i padáčky, laďák, proužky na ráfky apod.,=prostě podle toho kolik nám "Kalousek" uvolní financí!

25.7.2011
Takže máme najeto cca 890 km, což znamená že první etapa zajíždění je ukončena. Bylo to takové "kochání se krajinou", seznamování a okoukávání = prostě žádná velká zábava. Ale tim si asi musí projít každej rider s novym bikem. Dle návodu se má prvních 800 km točit max.5600 ot./min. , jenže od takovejch 600 km už sem to nevydržel, a i na svolení prodejce sem občas zatáhnul za heft o trochu víc a ejhle ono to asi pojede jako "kráva"?! Samozřejmě že to nepoletí jako nějakej "litr" a podobně, ale jistej potenciál to naznačuje = zřejmě zábavná motka??! Na nějaký top-speedy to sice nebude protože při cca 150 km/h to začíná pěkně foukat (ten mikroštítek je tak akorát na zakrytí budíků, a na okrasu) (i když na YT je video kde to na brzdě jede na pětku!! 235 km/h ), nicméně do zatáček se Sůza skládá úplně sama bez jakýhokoliv odporu , tak uvidíme co nám ukáže ve druhé etapě záběhu=(dalších 800 km točit max.8500 ot./min.)?! Dle dostupných recenzí v odborných časopisech se "optimální" jízdní režim pohybuje v rozmezí 6-10000 ot./min. tak se necháme překvapit. Každopádně berte vše co zde píšu s rezervou, je to pouze můj subjektivní dojem a názor.

27.7.2011
Tak máme za sebou první garančku v cca 1000 kilometrech: = výměna oleje + olej.filtru; kontrola+napnutí+promazání řetězu, a taková všeobecná prohlídka + kontrola dotažení šroubů a matiček, kontrola funkčnosti světel bliken atd.
No a jinak tedy musim říct že nad 6000 ot./min. to začíná celkem slušně "zatahovat" , a okolo 8000 je to ještě zajímavější!! Dostal jsem se chvilkově i na 10000 ot./min. a to už to fofruje zběsile! Kvalty se vytáčej zlechka hoodně vysoko, brzdy nejsou tak kousavý ale plně dostačujou. Pérování na kvalitních silnicích funguje bezproblémově, - pouze na horších cestách je to trochu "ródeo" za řídítkama = (možná že by to trochu zlepšil tlumič řízení??!!) Jo a musim poopravit že ten sound z laufu proti konkurenci nic-moc!! = Je to takový nemastný neslaný řekl bych "málo jadrný"!! Prostě bude to chtít vylepšit něčim ostřejšim aby to z dálky znělo a někdo nás nepřehlédl!! Jinak zatim velká spokojenost.

14.8.2011
Takže konečně máme najeto přes 1600 km (nebyl čas a ani počasí na ježdění ) což znamená že druhou třetinu zajíždění máme za sebou=( jupíí )! Ted už to bylo o něčem jiném, mezi 6 až 9000 ot./min. se bike hrne dopředu vší silou (omg) ; motor při tom pěkně zpívá a kvalty tam padaj jedna báseň . Vypadá to že si to všechno tak nějak sedlo , čeká nás ještě třetí fáze záběhu=(nad 1600 km točit do 11250 ot./min.)=což je ale prakticky "full gas" takže "zábava" začíná!
Má to akorát jeden nedostatek a tím je "šofér" , ale na tom se pracuje.

6.5.2018
Máme najeto přes 25 tis. km, tak můžu trochu hodnotit. (omg)
1.Motor
Krásně jde za plynem, lehce se vytáčí. Od cca 4 tis. otáček to zrychluje, pak v šesti tis. už to jede a v 8 tis. se to splaší neskutečně a letí to jako prase!
Se sériovým laufem je to vysavač, s laďákem je to mazec.
Spotřeba okolo 5 litrů je super.
2.Podvozek
Nedá se moc štelovat, ale poladit se to dá i pro jízdu se spolujezdcem.
Možná maličko slabší odezva od předku?! = Můj osobní názor.
Na kvalitní silnici to nemá chybu, ve středních a delších obloucích to drží jistě!
Na hrbolech to trochu poskakuje jako koza.
Asi by to chtělo tlumič řízení?!
3.Brzdy
Dvou-pístky jsou prostě málo!!! Na tak rychlou motorku je potřeba víc! Lze to vylepšit různýma přestavbama, ale to stojí prachy. Zadní jedno-pístek též nic moc.
Ale zvyknout se na to dá(šofér s tim musí počítat), a na vodě to aspoň nepřebrzdim.
4.Design
Mě se líbí, jedině snad ta zadní kyvka není top.

Vylepšovat resp. vybavovat se bike dá, možností je hodně = je to pouze o penězích. Plexi-štítek Ermax, vyhřívaný hefty, řídítka např. Rizoma, quickshifter, atd. atd. atd... no uvidíme.



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
context
context napsal 12.06.17 v 20:23 10b.

Pěkná suza tak ať ti dlouho slouží a dělá jen radost

Karee
Karee napsal 25.06.15 v 08:37 10b.

to je nádhera

Bandicoot
Bandicoot napsal 28.04.15 v 10:46

Hezky napsaný, já jí koupil teda hned po zajetí kolem 3tis km...takže u mě už byla jen zábava, fakt se s ní vyblbnu a při koupi malinko většího štítku třeba od Puigu je hezký tak se dá s klidem letět až do topspeedu což jsem vyparádal lehce pod 240, spokojen :)

Více komentářů



TOPlist