renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSF 600S Bandit (2002)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník carostrelec
Vloženo 3.7.2011
Aktualizováno 31.1.2013
Zobrazeno 1 824x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Ještě mě nezradila, a to ani když jsem na ní párkrát okusil asfalt. A ani jí nevadilo když jsem s opravou otálel více než rok a dál na ní jezdil... Ale teď jí mám vyšperkovanou a i kdybych neměl na jídlo, nevzdám se jí!

Více fotografii

Motorka koupena od Fanda Š. - Kolega z práce, prodával jí protože hodně jezdí se ženou a ona je vyšší než on a bylo to pro ní vzadu na kobyle nepohodlné. Koupil si V-Stroma...

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FZS 600 Fazer: Byla pro mě jako začátečníka asi moc silná
Honda CB 600S Hornet: Menší stavba, necítil jsem se na ní (jsem vyšší)

První dojmy - Ze začátku jsem měl na ní fakt strach, ale to bylo i tím že jsem na mašině od autoškoly (přes pět let) neseděl. Měl jsem prostě respekt... Ale pak se stačilo vyjezdit a teď už jí mám v ruce víc než svojí ženu... :-)

Motorku bych doporučil pro - Začátečníkům a každému kdo se chce v klidu pojezdit a moc neblbnout. Dá se sice jezdit i trochu ostřeji, ale rychlost 200 a limity podvozku jsou skutečně pro začátečníky nebo pro ty co už jsou vyblí a chtějí se jen projíždět... Jinak, moto naprosto bez problémů, stačí měnit pravidelně olej, netankovat sračky a tu a tam jí svěřit odborníkovi k seřízení karburátorů...

Doplňky na motorce - Přední blinkry zapuštěné LED, Zadní světlo s integrovanými blinkry LED (á la USA), nový relé na blinkry (kvůli LED), tuning sedlo DDTuning (stříbrná/černá), klín pod motorem, nosič + kufr Givi (momentálně odmontovaný, jelikož mi věci na vyjížďky vozí žena v autě , ukazatel zařazené rychlosti, černé plasty a zrcátka polepeny plastickou karbonovou fólií.
uřízlý blatníček (značka drží na volném plechu)
nerez kryt na chladiči s vyřezaným suzukáckým "S"
vlastní sada polepů

Recenze

Banďoury se mi vždycky líbily, ale spíš naháči. Pak, už v půlce sezóny 2008, když jsem konečně sháněl jako zelenáč nějaký stroj mi tuhle krásku nabídl kolega z práce, a nedalo se odolat. Když jsem jí kupoval, byla to standardní banditka, jen měla dělaný sedlo od DDTuning, kombinace stříbrné a černé. První rok jsem na ní nalítal přes 6000 kilometrů křížem krážem celou republikou, a krom problémů s karburátory (stačilo nechat seřídit), které se projevovaly chcípáním v teple a následným problémem s opětovným nastartováním, mě nezradila. Akorát jsme jí jednou nechtíc (opilý) shodil ze stojánku na srazu ve Mšeně, a hned po tom co jsem vyměnil dva blinkry (na stejné straně, jediná škoda zmiňovaného pádu) jsem na poslední vyjížďce s kamarády při odjezdu ze zahrady uklouzl na mokré trávě a položil jí úplně. Tentokrát to neodnesl jen blinkr, ale praskl celý pravý přední plast... Přes zimu jsem to nechal spravit a dal na všechny plastové díly nový lak, a přidal kapkové blinkry dopředu (aby při příštím pádu nepraskly). taky jsem černé plastové díly potáhl plastickou karbonovou fólií... (viz první foto). Během roku 2009 jsem dvakrát spadl. Poprvé to bylo mojí vinou, po těch 6ti tisících kilometrech jsem nabyl dojmu že umím a dovedu vše jsem nezvládl jednoduchou zatáčku a vyválel se v kopřivách. Utržený pravý padák, podrápaný plast, a u mě prodřené pravé rameno na bundě a jinak nic. Byl jsem kokot a potřeboval dostat po čuni abych měl zase respekt... Druhý pád mě potkal v Brně na Zvonařce, auto mi udělalo myšku a já to leknutím zamáčkl a předním kolem se sklouzl po vodorovném značení. To už bylo horší, byl jsem i v nemocnici, ale nakonec jsem na svém banďourku dojel domů, i když přední plasty držely pohromadě gumycuky. Bohužel, na opravu nebyly peníze, tak jsem to jen slepil Dog Tapekou a jezdil vesele dál, ani případné zkřivení rámu jsem nenechal zkontrolovat, protože motorka jezdila pořád dobře, nevlnila se ani se nijak jinak neprojevovala. Ten rok jsem jinak najezdil asi 4500 km, a bez mašina šlapala bez problémů, jen jsem do ní lil benzín a měnil akumulátor (byl tam ještě ten původní). V zimě jsem na opravy neměl a tak jsem s provizorními opravami jezdil další 2 roky...

Ale abych to zkrátil, teď (2013) mám motorku zase v super stavu, s novou řeťezovkou, umytou, vyleštěnou, a krom baterky kterou mám doma i připravenou vyrazit hned jak bude trochu teplo (nejpozději v dubnu na technickou).

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist