Obecné
Motocykl mám: | |
---|---|
Pořizovací cena: | Neuvedeno |
Silné stránky
dobrý tah, snadné opravy doma v garáži
Slabé stránky
- špatná dostupnost dílů, které byly již od výroby špatně řešené, tudíž je jich po letech provozu nedostatek
- vibrace
Moje úpravy |
žádné, nejlepší je originál |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 3 |
Brzdy | |
Spotřeba oleje l/1000km | ? |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Zkušenosti se servisem | Žádné, všechny opravy si provádím sám. |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | 400 |
Obecné
Moje závady | dobíjení brzdový spínač - po rozpadení čtvrtého namontovaného origo spínače jsem přidělal takový ten s pružinkou |
---|---|
Použitý spotřební materiál | - svíčka NGK B6HS - olej klasika Paramo M2T Trysk - baterie Varta 6V 6Ah (větší se nevleze do kastlíku) |