renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GS 650 Katana (1983)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník aytoyta
Vloženo 29.6.2011
Aktualizováno 5.10.2012
Zobrazeno 4 281x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


sportovní naháč s kardanem nesmrtelnou technikou,ůžasnym zvukem a krásnym vzhledem

Více fotografii

Recenze

potom co mi ukradly na začátku sezony vypiplaný DRko,tak sem začal koukat po něčem na čem bych odjezdil sezonu a v zimě se pustil do přestavby na cafe racer, našel sem toho dost,ale pak sem uviděl tenhle stroj a bylo rozhodnuto,cafe musí počkat..
Když sem jí koupil,byla nepojízdná a s dalšíma mnoha mouchama,teď už běží,ale ještě je na ní spousty práce než se pustim na silnice,byla to láska na první pohled,takže je jedno když budu jezdit jen půl sezony :)

Už jezdí!!! jede moc pěkně,na 4vál až překvapivě dobře :) nemám ty 4válce rád,ale u katany sem ten nedostatek odpustil,spíš sem se s tim smířil.. je na ní pořád co dělat aby vypadala podle mých představ a jezdila jak má. sedí se na ní docela zajmavě,člověk je celkem nataženej a docela na rukou. podvozek mi přijde možná až moc tvrdej a brzdy moc nebrzděj..

Aktualizace 26.11.2011



Tak sezona je za náma a já bych se za ní rád ohlédl.
Zjistil jsem spousty dalších chyb a věcí na doladění, spousty jsem jich vyřešil ještě v sezoně,ale spousty jsem nechal až na zimu, kdy je naplánována větší repase.. Jako první věc jsem musel vyřešit palivovej kohoutek, kterej celkem solidně protejkal na všechny polohy, výměna za nový.. Dále mi po pár vyjížďkách vlivem stáří popraskaly všechny 4 sací hrdla, při koupi to nebylo vůbec poznat, výměna za nové. Když jsem si na ní zvykl,začal jsem zkoušet co dokáže,bohužel jsem zjistil, že jakmile zavřu plyn nad 6ti tisícema otáček, objeví se ve zpětnym zrcátku mlha, takže gufera na ventilech K.O. do konce sezony nezbývalo moc,tak jsem to nechal na zimu a zbytek sezony jsem ji tak nějak šetřil a když jsem za to chtěl vzít, nikdy jsem nebrzdil motorem :) Spotřeba oleje celkem velká,ale pořád v mezích podle toho co jsem se dočetl na GS-Classic.de
tyhle motory žraly i jako nový když se za to bralo i 1 l na 1000km. Bohužel jak jsem čekal že to pojede nějak víc od 6ti tisíc ot. tak se nic moc neděje.Do šesti to táhne celkem slušně již od volnoběhu,ale pak se zas tak moc neděje,teda rozhodně ne to co bych čekal, uvidíme co mechanik řekne po generálce :)
Již začal zima,tak jsem se do toho pustil. Motor u mechanika,lak dole vidle zrepasovaný,všechno vyčištěný, gumy nový a ještě spousty práce na mě čeká.až bude hotovo,dám foto a další postřehy.

Aktualizace 6.6 2012

Tak, už je skoro hotovo. V motoru se musel dělat komplet vršek, až tedy na rozvody.
Komplet výměna gufer na ventilech, broušený ventily a sedla, výměna vodítek ventilů, pístní sady byly ješte celkem ok, tak sme vyměnily jen kroužky, komplet přetěsnění motoru a seřízení. Už chvilku běžela, ale chybí ještě pár detailů, tak to bylo jen tak na zkoušku, to sem si prostě nemohl odpustit ji zas po 3/4 roce slyšet :)
Udělal se komplet novej lak, komplet zrepasovaný přední brzdy, výměna brzdové pumpy, titax páčky, pancéřky.
Gumy sem tam dal bridgestone BT 45 Battlax a jsem na ně velmi zvědav. Po přečtení pár recenzí nevím co si o nich myslet, jedni píšou, že super a další pravý opak.
Dal jsem tam otevřené filtry a dynojet stage 3, tak předpokládám, že po té částečné rekonstrukci motoru a jeho následujícím zajetí to pojede mnohem víc než předtím.
Fotky nejsou v nějaké valné kvalitě, fotil jsem je většinou v garáži a starým telefonem :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
gaelic
gaelic napsal 02.10.21 v 09:16 8b.

Pěkná.!
https://solitairespider.co/

Monty812
Monty812 napsal 18.06.13 v 17:17

no to je krasavice:)

harly27
harly27 napsal 26.05.13 v 12:26 10b.

krasna prace

aytoyta
aytoyta napsal 07.06.12 v 15:43

Děkuji

VlastíkPlamínek
VlastíkPlamínek napsal 06.06.12 v 16:57

paráda

Více komentářů



TOPlist