Tak konečně dozrál čas na větší kubaturu,o když jsme se s šestkou neradi loučili
Výška jezdce: 188 cm
První dojmy - Vypadalo to jako litr, v techničáku byl litr ale jelo to jako šestka, bo jsem netahal za plyn :-D Po vyřízení papírů už to jako šestka nejelo a tachometr to potvrdil :-D
Recenze
Podstatně jiné kafe než šestka,motor je úžasně pružnej,poslední kvalt se dokáže rozpohybovat od 1500 ot/min,což je témeř volnoběh,naprosto bez kuckání zabírá od 2000 ot/min.Kvalty neporovnatelně delší (kupodivu ),takže není problém na jedničku překračovat téměř všechny rychlostní limity ČR
Jinak další zásadní rozdíl proti šestce-nevlní se to.Tuhost rámu a zadní kyvky je skutečně úplně jinde,šestka se vlnila od 150km/h,tohle ani při 200km/h nedělá vůbec nic a jede kam má.
Co se týká porovnání se supersportem,na zrychlení ve vysokých rychlostech nemá FZS šanci,výkonové manko je znát,ale v zatáčkách v provozu se obstojně drží.
Takže jsem se přes zimu rozhodl do motorky trochu zainvestovat, a změny jsou následující.
Přikoupen zadní podblatník a klín pod motor.Zrcátka,boční kryty airboxu a plasty pod sedlem nalakovány do barvy motocyklu,opětově rozleštěny ráfky (byly pěkně zoxidované,práce na cca 5 hodin).V poslední řadě padáky od Rutana,který se díkybohu spletl a dodal korunky stříbrné, bez modrého eloxu,páč jsme se nakonec shodli,že bez nich to vypadá líp
Máš ji vymakanou. Pěkná.
Na prodej není,právě jsem investoval do klínu,podblatníku,padáků od Rutana a laku na další díly,pak sem hodím fotky
nádherná...budu se taktéž loučit s šestkou, kdyby byla na prodej, mám zájem
Yeuhňup neví,co mluví