Nový mazlík s brutalním krouťákem a zdvihovým objemem dvou tupláků
Recenze
Po přechodu z DragStara 1100 docela slušná změna. Ač je Raider cca o 50kg těžší, hned při prvním osedlání padnul okamžitě do ruky a ta ovladatelnost a poslušnost je až neskutečná. Manipulace na místě je díky přirozenému posedu a vysokým řidítkám úplně v pohodě. Na dlouhé jízdy je rozhodně to nejlepší, na čem jsem v kategorii chopper-cruizer jezdil ... nohy, zadek, ruce, záda i po delší cestě OK. Uvažoval jsem o předkopech, ale zbytečné - není potřeba dávat nohy jinam, než na stupačky. O zátahu motoru není potřeba psát - úžasný! Chod motoru velice kultivovaný, žádné přehnané vibrace a jeho ochota okamžitě táhnout jak lokomotiva hned odspodu je až neuvěřitelná. Brzdy (přední vs. zadní) jsou vyvážené a zadní, díky širokému kolu, je platná a dá se normálně používat. Raider se nádherně ovládá a velice ochotně se pokládá do zatáček. Hliníkový rám spolu s tlumiči funguje na nerovnostech našich silnic na jedničku - i v zatáčkách na hrbolech je motorka jistá, žádné odskakování, prostě to vše pobere. Převodovka přesná a zařazení je opravdu "slyšet", přesně tak jak to má být: když zařadíš na křižovatce jedničku, nikdo nemůže být na pochybách, že to tam opravdu spadlo . Hydraulická spojka je velice příjemná záležitost, stejně jako automatické vypínání blinkrů, tak jak to mají HD. Spotřeba mě rovněž velice mile překvapila - v normálním jízdním režimu (tzn. něco kolem komína a něco venku mimo město) mezi 5 až 6ti litry. Horší je to se spotřebou zadní pneu - když se bere za plyn, tak opravdu mizí . Zajímavost: Pod sedadlem, je mimo téměř kompletní elektroniky a olejové nádrže (náplň je 5 lit. – olej pomáhá uchladit jinak vzduchem chlazený motor) ještě druhá přepouštěcí benzinová nádrž s podávacím palivovým čerpadlem, která de facto slouží jako rezerva (cca 3,5 lit.). Palivo se tedy přepouští z první nádrže do této malé pod sedadlem a pak jde dál ke vstřikovacímu čerpadlu. Kontrolka rezervy se rozsvítí v okamžiku, kdy je první nádrž prázdná a v tomto okamžiku se digitál na tachometru přepne do režimu, kdy začne počítat od nuly km ujeté na rezervu – docela příjemné. Úpravy: Zadní pneu Metzeler 240 (maximum co se vejde do zadní vidle), výfuk V&H Big Radius 2-1, opěrka + nosič Yamaha, hefty a brašny (malá dozadu, velká cestovní na sedlo spolujezdce) Küryakyn, hudba Küryakyn, alarm s imobilizérem Meta a pár dalších drobností. Co se týče vzhledu, myslím, že už to tu někdo psal, že ta motorka je ve skutečnosti úplně jiná než na obrázcích - není fotogenická. U vzhledu bych odcitoval jednu recenzi: "Kdyby Angelina Jolie byla motorkou, zcela zaručeně by se stala Yamahou Raider". No je to krásná, poslušná a hlavně silná holka
Video zde:
super stroj a sezonu 2018
Nádhera! 10
Zdar Howg prosím tě taky jsem si všiml že se tí klepe držák na (SPZ ) mě totiž taky nevíš co s tím nejde to víc utáhnout ( jestli si s tím něco dělal ) ? Tak napiš dík
pěkný 10 bodů
Není co dodat. Nádhera. Jasných 10 bodů Ať Ti pěkně slouží a hodně km bez starostí z úsměvem na tváři