Atraktivní a divoká Italka. Potkat ji je celkem vzácnost, jezdí jich málo.
Recenze
Je to moje první silniční motorka, takže nemám příliš srovnání. Vžycky jsem jako první motorku chtěl nějakého sportovního naháče. Nejprve jsem toužil po Yamaze FZ6, poté vyšla Suzuki GSR600, která se mi také velice líbila. Jednou jsem se zašel spíše náhodou podívat do Aprilie, kde měli jednoho z prvních Shiverů v ČR. Při prvním pohledu jsem na Japonce velice rychle zapomněl. S odstupem musím řict, že to bylo velmi dobré rozhodnutí. Je to poměrně exkluzivní věc, jezdí jich k mému nepochopení strašně málo. Kvalita zpracování i design (ale to je subjektivní) je úplně jinde než u japonské konkurence.
Posez je spiše vzpřímený, ale sportovní. Ovladatelnost skvělá, motorka je velice agilní. Motor táhně pěkně, sice do 4 tisíc je dost neklidný, ale to je u V2 celkem standard. Podvozek je průměrný, trošku zamrzí absence jakéhokoliv nastaveni přední vidlice. Ale brzdy jsou vynikající. Motorka je moderní co se týče elektroniky - lepší palubní počítač má snad jen BMW. Přistroje jsou velmi přehledné a čitelné. Jen řazení chybí japonská preciznost, nesmíte se s tím srát.
Co se týče poruch, tak jsem měl zatím štestí. Jediná věc byl špatný kontakt v konektoru snímače rychlosti, což vyřešil kontaktní sprej. Ale co vím, tak s poruchovostí je obecně trochu problém, zejména s elektronikou.
Nej výběr výfuků , vím o čem mluvím
To je teda krasavice desítka pro ni
Přesně tak, vítej do klubu ! Konečně někdo, kdo se taky odhodlal jít do laďáků u Shivera ! Dávám 10
Krasavice, jen co je pravda. Vitej do klubu! :) Ladaky na ni vypadaji paradne, 10b
Pěknej naked laďáčky super jasná 10