renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ural Vlk 750 (2005)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Kadlos
Vloženo 5.6.2011
Aktualizováno 12.10.2015
Zobrazeno 11 314x
HODNOCENÍ PROFILU OD 31 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Ural Vlk byl dnes 31.7.2015 prodán. Měl štěstí, zdá se, že jde do nejlepších rukou jaké ho mohly potkat (fanda značky a šikovný chlap). Takže konec dobrý, všechno dobré a ať mu to skvěle jezdí! Tom

Ural Vlk 750 = železo, boxer, kardan, gelová baterka,

Více fotografii

První dojmy - byla to skvělá motorka, skutečný nefalšovaný chopper.

Recenze

Ural Vlk 750
Popadlo mě to už jako dítě. Motorku měl děda, otec, strýc a tak mě to nemohlo nepopadnout.
Vlka jsem poprvé zahlédl na výstavě Motocykl 2004 nebo 2005. V jednu chvíli jsem chodil s tváří chlapa co už všechno viděl od stánku ke stánku a v příštím okamžiku jsem stál s dětsky otevřenou pusou nad Uralem. Ten motor! Ingot. Motor z náklaďáku. Z ruského náklaďáku! Běhal z toho mráz po zádech, ale … nedalo se na to zapomenout! Každý rok jsem obešel celou výstavu a znovu a znovu se vracel podívat na Urala. Ne opravdu se mi to nezdálo. Železo, boxer, kardan, gelová baterka, kotoučová bremba vepředu i vzadu, dva laufy, nakopávačka do strany, ale i elektrický starter, a neuvěřitelná zpátečka ! No a rozhodně jediný opravdový chopper široko daleko. Tuplem tenkrát v těch letech. Na výstavě 2006 jsem na něj poprvé sednul a ještě to léto jsem ho koupil.
Váha stroje 249 kg, moje váha 120 kg a pořádně předkopnuté vidle. Tak to je kombinace, která člověka naučí myslet do předu co s motorkou vyvádí, jak ji vede do zatáček a jak a kde se chystá skočit na brzdy!
První co jsem udělal bylo přemístění zadních blinkrů z blatníku do kapličky zadního světla. Nemotaly se tak brašnám. Přihodil jsem ozdobné koně na kryt baterie. Jeden běží dopředu a jeden schválně dozadu jako připomínka kvaltu zpátečky. Třásně na řidítka a opěrku pro manželku. Upravovat Urala je radost protože pracujete s poctivým železem. Vrtáte, šroubujete …. Žádné plasty a praskání nebo lepení.
Pravé kutilské orgie nastaly hned další zimu. V garáži jsem s pomocí autolaků a šablon z vystřihované samolepící tapety vytvořil originální plamenný airbrush. Odstrojil jsem pak skůtrhelmu a vyrobil z ní stylový blembák k mašině. A další léto bylo fajn.
Ural Vlk 750 má jednu nenapodobitelnou vlastnost. Vyloženě vyzívá svého jezdce k povalování. Stupačky dole … jízda ve stoje není žádný problém … předkopy včetně přepákování pro nohy vyhozené nad válci motoru. Když jedu dlouho tak s oblibou střídám nohy jedna vepředu druhá dolu a pak zase obráceně, přes železniční přejezd nohy dolu a do stoje, v plné rychlosti nohy dolu a na špičkách a v mírném předklonu vím o každém zachvění stroje. A tak aby bylo povalování a měnění pozic na motorce dokonalé chtělo to ještě opěrku. Když máte mašinu ze železa není problém přidat další železo. A když už jsem se tak povaloval po té opěrce s nohama na předkopech napadlo mě co takhle nehýbat nohama vůbec? No a vyrobil jsem si ruční řazení. Šaltpáku můžete vidět na některých fotografiích. Řadilo se pravou rukou. Nahoru to bylo fajn: pravá plyn do otáček, pustit, levá spojčí, pravá řadí, levá pouští a pravá na plyn a přidává. Ale dolu při náhlém zpomalení to tak dokonalé nebylo: pravá brzdí, levá spojčí, pravá podřazuje (ale nebrzdí !), pravá dává meziplyn (stále nebrzdí !) levá pouští a pravá rychle zachraňuje brždění. Takže se tam nakonec ta noha celkem hodila. Bavilo mě to jedno léto a rozhodilo to soustředění řadě řidičů co mě potkali na silnicích.
Pak přišla bobber doba. Ruční řazení šlo dolu, původní neodpružená sedla šla dolu, (zadní sedlo šlo dolu úplně), SPZ byla vystrčena do levé strany aby nebránila krásnému výhledu na zadní pneu, originál laufy šly dolu a nahradila je nerezová trubka seříznutá do ostra a přichycená k výfukovým svodům nehořlavou omotávkou. Krásný ostrý zvuk, divočejší motor v nižších kvaltech, malinko ubylo v top speedu, ale to mi vážně nechybělo.
Následovala cesta kolem republiky. Já, syn (na motorce jiného druhu) a manželka s dcerou jako doprovodné vozidlo.
Krásná dovolená:
Dovolená 2008 – cesta kolem ČR (co nejvíce podle hranic) – celkem cca 2000 km. Sedm noclehů vždy po 200 až 300km. Super týden.
Praha–Turnov-Kořenov-Vrchlabí-Trutnov-Náchod-Dobruška-Rychnov n/Kn-Žamberk-Králíky-Hanušovice-Jeseník-Zlaté Hory-Město Albrechtice-Krnov-Opava-Valašské Meziříčí-Rožnov pod Radhoštěm-Vsetín-Valašské Klobouky-Pitín-Uherský Brod-Hluk-Uherský Ostroh-Veselí nad Moravou-Strážnice-Hodonín-Břeclav-Valtice-Mikulov-Dolní Věstonice-Hrušovany nad Jevišovkou-Hevlín-Jaroslavice-Znojmo-Vranov nad Dyjí-Šafov-Uherčice-Jemnice-Dačice-Telč-Strmilov-Kunžak-Nová bystřice-Číměř-Lásenice-Stráž nad Nežárkou-Stříbřec-Chlum u Třeboně-České Velenice-Nové Hrady-Benešov nad Černou-Kaplice-Vyšší Brod-Frimburk-Horní Planá-Volary-Lenora-Horní Vltavice-Kvilda-Rejštejn-Hartmanice-Železná Ruda-Nýrsko-Chudenín-Všeruby-Babylon-Lísková-Rybník-Bělá nad Radbuzou-Přimda-Tachov-Chodský Újezd-Velká Hleďsebe-Dolní Žandov-Cheb-Františkovy Lázně-Hazlov-Skalná-Plesná-Luby-Kraslice-Stříbrná-Vysoká Pec-Nové Hamry-Horní Blatná-Boží Dar-Loučná-Vejprty-Kadaň-Žatec-Postoloprty-Louny-Libčeves-Třebenice-Lovosice-Terezín-Litoměřice-Úštěk-Zahrádky-Česká Lípa-Nový Bor-Cvikov-Jablonné v Podještědí-Chrastava-Liberec-Turnov-Praha.

Vlk je motorka vynikající svým jedinečným charakterem. Zažijete na něm pocity prvních pionýrů motocyklového věku, pocity prvních ostrých chopprařů, pocity divokého sibiřskéhno undergroundu a nekonečné svobody.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Honza_2
Honza_2 napsal 30.07.15 v 18:58 10b.

Tak to je super stroj. To jste mě s timto motocyklem dostal.
Mít ho doma to by bylo super. Zavidím Vám.
Přeji hodně kilometru bez nehody.

Caemill
Caemill napsal 13.10.13 v 19:36

Luxusní záležitost, není co dodat

Dněpr_11_Choppe
Dněpr_11_Choppe napsal 15.09.13 v 21:49

Krása, mám něco podobnýho..kdo nevlastní nepochopí...10b

JirkaMetal
JirkaMetal napsal 01.04.13 v 16:17 10b.

uf,massakrations bomba na dvou kolech gratulejšn

Kadlos
Kadlos napsal 10.08.12 v 21:46

Díky za komentáře. Každej další váš komentář moc potěší. Na konci léta určitě přidám další aktuální fotky! Kadlos

Více komentářů



TOPlist