renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Manet Tatran S 100 (1959)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník jawarmaniak
Vloženo 31.5.2011
Aktualizováno 11.2.2014
Zobrazeno 5 201x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Zachráněn z kůlničky od sousedky, kde byl zaházený dřevem. Aktuálně jsem ve stadiu shánění chybějících dílů. Je to ještě starší typ 01 se sedlem upevněným řemínkem a nízkým plexi.

Výška jezdce: 670 cm

První dojmy - Zatím žádné. Budu rád, když ho dokompletuju. Manetů v tomto provedení bylo vyrobeno jen pár set a sehnat na něj atypické díly je skutečně boj. Jedná se o první sériový ČS motocykl, vybavený blinkry, startérem, 12V elektroinstalací a přední kyvnou vidlicí. 100vkový motor však nedosahuje žádných extra výkonů a pouze jeden tlumič na zadním kole dává tušit nikterak příjemné sezení kola na vozovce.

Recenze



Jedná se o starší provedení Maneta, odlišujícího se od pozdějších provedení několika detaily. A to:

1. Plexištítem - je nižší a bez vzpěry
2. 4 otvorovou přístrojovou deskou
3. karburátorem bez sytiče
4. Větší rozetou
5. boční dvířka nemají otvory
6. Sedlo upevněno ke karoserii jen koženým řemínkem
7. kryt svíčky nemá tvar hvězdy
8. jinak upevněný podsedadlový plech
9. jiný tvar brzdové a řadící páky
10. změny motoru (jiná spojka a primár, odlišný tvar karterů)

Více informací a fotografií tu

Update 29.5.2013
Abyste si nemysleli, že se nic neděje - stále sháním atypické díly. Jde to pomalu, ale já na to naštěstí nespěchám. :)

Dokompletovaná přístrojovka


Přední světlo a kola


01čkový podsedlový plech s řemínkem pro upevnění sedla


Současný stav


Update 11.2. 2014

Až na plexi a kryt svíčky, které se v replice nedělají a sehnat je asi tak lehké, jako vykopat na zahradě zlatý grál, je Manet v tomto okamžiku kompletní. Takže je uložený do depozitu a bude čekat, až na něj přijde řada.


Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist