Honda je honda. Opravdu dobrá motorka pro občasné ježdění okolo komína a zvladne i delší výlet někam za kopečky. bohužel nenaplňovala moc ze svých pověstí...
Recenze
Hondu CBR600F4i jsem měl jednu sezónu. Dovezl jsem jí domů po havárii. Oprava cca 20 000kč. Motorka se z počátku jevila velice dobře. Co se spolehlivosti týče, nemám jí co vytknout. Jízdní vlastnosti a komfort je tak nějak u tohoto modelu samozřejmostí. A můžu jen doporučit. Ovšem redakční testy a různé komentáře mě takříkajíc trochu napáleli . Chtěl jsem jí hlavně kvůli její nenáročnosti a levnému provozu. Nevím, s čím jí novináři srovnávali, že vyšla v testech jako nenáročná s levným provozem. Pravděpodobně s DUCATI. Jinak si to neumím představit. Moto jsem pořizoval na delší cesty a hlavně na velkou porci km. A na každodenní jizdy kamkoliv. Pro tyto účely je motorka naprosto nevhodná. Za jednu sezónu 3x gumy, řetězovka, která byla na konci sezony zralá na výměnu, ventily 2x, napínací kladka + rozvodový řemen, olej 5x + filtr, různá ložiska, brzdové desky, kapalina a já nevím co ještě. Prostě životnost dílů nic moc. pořad jsem čekal někde na servis. Dlouhodobá spotřeba 6,4 litrů a velmi krátké servisní intervaly taky nic moc. Raději ani nepočítám, na kolik mě tehdy sezóna vyšla. Pod 100 000kč to zřejmě nebylo
cebro nemá chybu,zřejmě špatnej kus.kamarád jí má, 2001 najeto 82000km a nemměnil krom oleje a pneu nic.
já si taky myslim, že se to akorát tak sešlo na Tebe... protože jsi toho měnil fakt dost. Taky jsem měl CeBRo a tolik investic jsem za celý 3 roky ani náhodou
Jinak je to suprová motorka, o tom žádná
60 ne, to by me stal jen benzin tech 100 000, 27-28tis. Soubezne s ni jsem mel jeste suzuki. Na ty jsem jezdil, kdyz cbr bylo na servise. Na suzuki jsem najel dalsich 10tis a nejaky drobny. Nevim, mozna ze vymena vseho pripadla prave na me. A ze kdyz jsem vse udelal, bude ted jezdit dlouho. Kazdopadne CBR je dobra a pekna motorka.
kolik jsi najel za sezonu??? 60 tis. km???