Prestavbu ma na svedomi muj bracha, kterej ale neni moc internet-friendly, tak to tu aktualizuju za nej :)
Dominator prosel totalni GO. Byl do sroubku rozebranej, Vsechno co bylo zelezny se opiskovalo, ram, kyvka, stupacky a naky prkotinky dostaly novej komaxit.
Vsechny srouby,loziska a gufera jsou novy.. Ted k tem zajimavejsim vecem.
Predni tlumice jsou u dominatoru tragicky, tak jsme splasili vidle z YZ450F vcetne brejli a komplet predniho kola, nechali prelisovat osu rizeni a razem se stal z dominatora opticky spis chopper :D Vidle jsou asi o 6 centaku delsi. Zadni tlumic prosel repasi, ale vyhledove bude vymenenej za neco delsiho, aby to vyrovnalo ten predek.
Tim, ze byly vidle i s kolem odpadly vsechny potize s prizpusobenim puvodniho kola jako jsem to mel u sebe..
Podsedlovy plasty a zadni blatnik jsou z Hondy XR600R .. jsou to takovy krizenci s puvodnima plastama.. rozrezany, nanejtovany a posvarovany k sobe tak, aby to pekne pasovalo.
Nejzajimavejsi vec je urcite predni kapotaz, jako zaklad zase poslouzily puvodni plasty, ke kterejm se dodelalo polystyrenovy kopyto a cely se to pak potahlo laminatem a spojilo s puvodni kapotazi. Prvni verze mela dve kulaty svetla vedle sebe, ale opticky to pusobilo dost masivne, tak jsou nakonec svetla nad sebou.
Po milionu hodinach kitovani a brouseni to slo vsechno na lak a tahle faze byla hotova.
Kdyz uz se v tom bracha takhle vrtal, rozhod se, zgeneralkovat i celej motor.. takze komplet rozborka, valec na vybrus, novej pist od Wisseca, zrepasovana hlava - srovnana, zabrouseny sedla ventilu a ventily, komplet novy loziska a gufera. novej rozvodak a ja nevim co vsechno
Ono to zni vsechno jak prd, ale kdyz na to koukam takhle zpetne, kolik to provazelo problemu, nikde nic nepasovalo, spousta veci se x-krat predelava, slozenej motor netesnil mezi karterama, problemy s vyrobou leseni na svetla a masku... tak zasnu, ze to bracha nehodil nekde ze skaly a zdarne to dokoncil :)
Po ty generalce motor straslive ozil, jede to ted o 100% lip a zere to pri svizny jizde 4litry/100km. Ja se u toho svyho dedka horkotezko dostanu po 5l/100km.
Jeste to neni uplne finalne dokonceny, bude se pridavat chladic na olej, delat komplet kokpit pravdepodobne s tripmasterem a roadbookem, pribude delsi zadni tlumic, drzaky na kufry a cert vi co jeste
Zas to tady za nejakej cas zaktualizuju
Vlastník | Jafoun | |
---|---|---|
Vloženo | 23.5.2011 | |
Aktualizováno | 11.11.2015 | |
Zobrazeno | 4 767x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
Vydařená přestavba
Na hulváta? Zajímavý spoj, držím ať nepovolí Že by to odletělo si nemyslím, ale ty vibrace u jednoválu V každém případě velmi zajímavý počin Ať se daří chlapci
Vsecm diky, brachovi pochvaly vyridim :)
Fotky prozatimne finalniho biku v profilu jsou, ale jeste bude nejaky drobny pokracovani..
Ten prechod z puvodnich kapot jsme moc nevedeli jak udelat, takze je to zdrsneny a nalaminoavy rovnou "na hulvata" z obou stran... ma to za sebou uz par tisic km a zatim to nepraska... pokud by zaclo, tak se da celej tenhle kus pokuzit jako kopyto pro vyrobu celolaminatovy kapotaze..
Ona je ta laminova cast i dost tezka sama o sobe, jsou to myslim 4 vrstvy a neco to vazi.. je to ale uchyceny k leseni co drzi i svetla a cely je to dost tuhy, tak snad to vydrzi...
Kazdopadne je to prvni pokus ...
V profilu už vidím finální bike nebo ... že by... ještě nějaká změna? Ten kdo to někdy dělal ví o tom "PRD" své Metráky hodin práce a vymýšlení, dovedu si to představit. Kdysi jsem s laminátem hodně "kamarádil", dnes už ne Takže vím jak kouše mrcha při broušení /jako práce se sklenou vatou/ Nejdůležitější je najít správný moment broušení, když je pryskyřice tvrdá jak šutr je to pak o nervy Jen by mě zajímalo jak máte pořešený přechod z původního plastu/ kapoty na laminát. Nemáš obavu, že ti to bude praskat?
Super práce fandim vám
luxusní
No tak to je mazec, jsem zvědav na finále
Tak jsem si přečetl tvůj deník. A musím tvého bráchu pochválit i když jsem zastáncem,že motorka má zůstat v původním stavu.Ale ta vaše bude šmrcovní,až bude hotová klobouček