Dotaženo z It.Najeto 7t.km.Jěště neměněna přední guma,jetá opatrně,ojetá jen na středu.Výfuk LeoVince,miniblinkry,ukazatel rychlostí.
Výška jezdce: 179 cm
První dojmy - První dojmy?No šak jsem to popsal dole.Zdá se že mě to nepustí dál dokud tu něco nenaklikám...
Recenze
Kdybych věděl,jak kulturní projev má 4vál,můj předchozí 2válec bych nekoupil,Šel bych rovnou do RR.Úžasný svezení,daleko přívětivější než TRXko.A když prostě nechcete jet rychle,netočíte tolik plynem,jak prosté.Normálně je peklo dole v podzemí,tady je ale nahoře,tak od 8-9tis.ot nahoru.Tam jsem se zatím nedostal.Oproti Yamaze sportovnější posez.Ruce bolej až hrůza a moje bolavá páteř taktéž.Zkusím koupit nějakou lehkou přilbu,asi Uvex,snad se to zlepší.Možná si na to zvyknu.Pokud ne,tak nevím,nevím.Štve mě,že jen zapnu klíček svítí světlomet.To teda japonští soudruzi nevyřešili nejlíp.Pouvažuji nad nápravou.Úložný prostor prakticky žádný.Lékárnu ani vestu proto nevozím.Přítelkyně říkávala že posez je lepší než na RTX850.Pro jistotu jsem jí dokoupil držák na nádrž,aby se měla čeho držet,kdybych třeba cestou nějak vypadl.Laďák je krááásně slyšet,ve vyšších ot.to je teda řev.Snad ani nezkusím vyndat homologační vložku,v něm.
Pneu,jak jsem už napsal,přední je ještě z krámu.Po koupi pro jistotu nový olej Motul 300V(ať nežeru).
2012:Po sezóně nové pneu,Michelin 2CT.Na starých už jsem se bál,právě toho jejich stáří.Všechny nový kapaliny.Opět dán Motul 300V.Zadělal jsem padáky na rám,od Rutana.Ale poměrně dost jsem je musel upravovat.Jen tak zadělat prostě nejdou.Bohužel,ještě jsem to stihl na parkovišti při vycouvání trošku položit.Takže škrábanec na kapotě a zjištění jaký jsem kopyto. Za 2 sezóny jsem toho moc nenajel,motka má namotáno dohromady 14t.Svezu se párkrát do roka.Je to vostuda,ale není čas.Nemám šanci ani dostat fároše pořádně,,do ruky".Chtělo by to jezdit,jezdit.Ale motka to je,dovolím si napsat přívětivá,nezáludná.Nelituju že jsem koupil,i když se na ni moc nedostanu.Přál bych každýmu kdo jezdí silnice,pořídit si třeba jen na jednu sezónu něco podobnýho.Prostě jednou za život.Ta síla,to nekončící zrychlení.To ti žádný reálně dostupný auto nedá.Horší už to je s cestováním.Chorvatsko bych asi v kuse nedal.Už mi teda taky není dvacet,že?
2013:Po sezoně nová gufera a olej v př.vidlích(jedna strana vlhnula olejem).
Po sezóně 2015 prodáno do dobrých rukou...s těžkým srdcem.Tuším,že už nic lepšího mít asi nebudu,ale chtěl jsem zpomalit a problémy s páteří mě donutily.
Snad ještě doplním,na vícedenním tripu spotřeba nižší o šokujících 1,3l/100km oproti gsxr600.
Ani se nechce věřit, že jí bude 10 let. Pořád je krásná. Přeji více času na svezení a hodně šťastných km.
Dobrá.. Jen jestli nejsou šlupky z roku 2006 trochu out na jízdu…
pčkná!
děkuji za komentář taky máš pěknou krasavici at máš hezký km bez nehod za mě 10
Nádherná mašinka a parádní barevná kombinace .Ta musí jet jako kráva .Dávám 10b