renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CBR 600F (2002)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Švagr
Vloženo 15.5.2011
Aktualizováno 23.4.2021
Zobrazeno 2 263x
HODNOCENÍ PROFILU OD 20 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Tahle motorka byla v mém hledáčku už od doby, kdy jsem se rozhodl si udělat řidičák na Ačko. Volil jsem ale postupný přechod z malé dvácy přes půllitr k vytouženému Fku. Nechtěl jsem nic uspěchat. A trpělivost růže přinesla.

Více fotografii

Výška jezdce: 185 cm

První dojmy - Honda friendly effekt se dostavil. Nemusíte umět jezdit a hned máte pocit, že jste s motorkou prožili několik sezón

Recenze

Váhal jsem mezi F4 a F4i, jako slibnější se ale do budoucna ukázalo Fko se vstřikováním. Už jen zbývalo vybrat tu správnou. Byl jsem rozhodnutý dojet si pro jednu do Liberce, den před odjezdem se ale objevila na inzerátu ta pravá od Vyškova. Půl hodiny po vystavení inzerátu jsem volal majiteli a druhý den odpoledne jsem si jí už vezl domů.

Motorka byla dovezená z Itálie klukama z FreeMoto, má poctivě vyplněnou servisku a jde vidět, že o ní bylo postaráno. Při prvním startu z ní začalo kouřit. Úlek vystřídala úleva, byl to jen olej na svodech po výměně. I filtr byl krásně čistý, pneumatiky úplně nové, prostě leštěnka.

Hned při prvních kilometrech jsem pocítil onen "User-friendly" efekt, který je pro Hondu tak typický. Člověku dává pocit, že už má s motorkou odjetých několik sezón. Posez byl oproti předchůdcům mírně předkloněný, po párset kilometrech jsem si ale našel svou pozici, a tak netrpí ani záda, ani ruce. I na zrcátka jsem po čase vyzrál a je v nich dostatečný výhled.

Digitální tachometr v kombinaci s analogovým otáčkoměrem je prostě paráda. Konečně vím, kolik je hodin bez toho, abych musel za jízdy vytahovat mobil z tankvaku Možná malou nevýhodou je chybějící ukazatel paliva, který ale není až tak důležitý díky dennímu počítadlu. K dispozici máte rovnou dvě, jedno z nich mi chybějící ukazatel nahradilo. Jakmile se blíží k 200km, preventivně stavím u čerpací stanice. Pod sedlem je relativně velkorysý prostor, snad by mohl být vytvarovaný do přihrádky, aby zachytil i měnší předměty, které nechcete převážet po kapsách.

Jde poznat, že se jedná o čtyřválec, protože ta pravá porce zábavy začíná až od 6000 otáček nahoru.

Výkon má tři fáze:
1100-6000
6000-8000
8000-peklo

Originální výfuk sice nerozvibruje skleničky v babiččině kredenci, když za ní přijedete na návštěvu, ale zvuk je v nižších otáčkách příjemně hluboký a při zrychlování má táhlý racingový bzukot.

Spotřebu jde cestovním tempem dostat na 5,5l/100, při svižnějším tempu musíte počítat se 2litry navíc. Vítr se do 130 dá vydržet bez zalehnutí, zbytek rychlostního spektra si můžete díky kapotám dosytosti užívat v mírném předklonu, který je až překvapivě pohodlný.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Bortlas
Bortlas napsal 18.06.11 v 14:01

Luxusní slečna ..dávám 10b. - taková leštěnka by se mi taky líbila!!

hornetko
hornetko napsal 25.05.11 v 14:51

posílám 10b. pro honďáka

V.i.l.d.a.
V.i.l.d.a. napsal 25.05.11 v 07:50

Hezký výběr moto 10b ať slouží bez nehod

zbynour
zbynour napsal 23.05.11 v 20:22

tak už si ji tu foukl,trocha sem zaspal,ale máš to za deset,jako omluvu a hodně km v sedle bikere..

zabicka.
zabicka. napsal 21.05.11 v 20:33

krásná

Více komentářů



TOPlist