Tahle motorka byla v mém hledáčku už od doby, kdy jsem se rozhodl si udělat řidičák na Ačko. Volil jsem ale postupný přechod z malé dvácy přes půllitr k vytouženému Fku. Nechtěl jsem nic uspěchat. A trpělivost růže přinesla.
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Honda friendly effekt se dostavil. Nemusíte umět jezdit a hned máte pocit, že jste s motorkou prožili několik sezón
Recenze
Váhal jsem mezi F4 a F4i, jako slibnější se ale do budoucna ukázalo Fko se vstřikováním. Už jen zbývalo vybrat tu správnou. Byl jsem rozhodnutý dojet si pro jednu do Liberce, den před odjezdem se ale objevila na inzerátu ta pravá od Vyškova. Půl hodiny po vystavení inzerátu jsem volal majiteli a druhý den odpoledne jsem si jí už vezl domů.
Motorka byla dovezená z Itálie klukama z FreeMoto, má poctivě vyplněnou servisku a jde vidět, že o ní bylo postaráno. Při prvním startu z ní začalo kouřit. Úlek vystřídala úleva, byl to jen olej na svodech po výměně. I filtr byl krásně čistý, pneumatiky úplně nové, prostě leštěnka.
Hned při prvních kilometrech jsem pocítil onen "User-friendly" efekt, který je pro Hondu tak typický. Člověku dává pocit, že už má s motorkou odjetých několik sezón. Posez byl oproti předchůdcům mírně předkloněný, po párset kilometrech jsem si ale našel svou pozici, a tak netrpí ani záda, ani ruce. I na zrcátka jsem po čase vyzrál a je v nich dostatečný výhled.
Digitální tachometr v kombinaci s analogovým otáčkoměrem je prostě paráda. Konečně vím, kolik je hodin bez toho, abych musel za jízdy vytahovat mobil z tankvaku Možná malou nevýhodou je chybějící ukazatel paliva, který ale není až tak důležitý díky dennímu počítadlu. K dispozici máte rovnou dvě, jedno z nich mi chybějící ukazatel nahradilo. Jakmile se blíží k 200km, preventivně stavím u čerpací stanice. Pod sedlem je relativně velkorysý prostor, snad by mohl být vytvarovaný do přihrádky, aby zachytil i měnší předměty, které nechcete převážet po kapsách.
Jde poznat, že se jedná o čtyřválec, protože ta pravá porce zábavy začíná až od 6000 otáček nahoru.
Výkon má tři fáze:
1100-6000
6000-8000
8000-peklo
Originální výfuk sice nerozvibruje skleničky v babiččině kredenci, když za ní přijedete na návštěvu, ale zvuk je v nižších otáčkách příjemně hluboký a při zrychlování má táhlý racingový bzukot.
Spotřebu jde cestovním tempem dostat na 5,5l/100, při svižnějším tempu musíte počítat se 2litry navíc. Vítr se do 130 dá vydržet bez zalehnutí, zbytek rychlostního spektra si můžete díky kapotám dosytosti užívat v mírném předklonu, který je až překvapivě pohodlný.
Luxusní slečna ..dávám 10b. - taková leštěnka by se mi taky líbila!!
posílám 10b. pro honďáka
Hezký výběr moto 10b ať slouží bez nehod
tak už si ji tu foukl,trocha sem zaspal,ale máš to za deset,jako omluvu a hodně km v sedle bikere..
krásná