Tenhle hromovej pták je úžasná motorka s motorem zvětšeným z 1600 na 1700 ccm už přímo z fabriky! Motorem je to vlastně verze storm!
Původní černá barva byla ihned po dovozu do čech přestříkána na bílou s trochou nostalgie k britskému výrobci!
Recenze
Řadovej dvouválec tahne jako dábel a je neuvěřitelně pružnej.
Hnedka po rozjetí se ztratí dojem z velké hmotnosti mašiny a je to naprosto úžasná jízda!
Ovšem při manipulaci na místě je těch 360 kg váha jako hrom!
S krátkejma laufama má krásný řezavý zvuk!
Motor - Kapalinou chlazený DOHC, řadový dvouválec, zážehový interval 270 stupňů
Obsah - 1 699cc (98.0 Cubic in)
Vrtání/zdvih - 107, 1 x 94,3 mm
Kompresní poměr - 9.7:1
Maximum výkon - 98PS / 97bhp / 72kW @ 5200 ot./min.
Maximum točák - 156Nm / 115ft.lbf @ 2950 ot./min.
Převody - Sekundární převod - Ozubený řemen
Převodovka - Šestirychlostní
Přední pneumatika - 120 / 70 R19
Zadní pneumatika - 200 / 50 R17
Přední pérování - Showa vidlice 47mm, délka pružení 120 mm
Zadní pérování - Showa chromovaná pružící jednotka, pětistupňové natavení, délka pružení 95 mm
Přední brzdy - Dvoukotoučová, 310 mm , čtyřpístkové brzdiče
Zadní brzdy - Jednokotoučová o průměru 310 mm , dvoupístkový plovoucí brzdič Brembo 2
jojo ...to je přesně vono:)
Krásná motorka, nádherný a hlavně vkusný lak!
10bodů a ať dělá jenom radost
Za ten airbrush nejde než nedat 10 bodíků... parádní kousek
Těžká Anglická klasika,parádní kousek.Gratuluju a dávám jasných 10b.
Tak dnes jsem měl možnost prohlídky zblízka a SMEKÁM !Nádhernej kousek železa,a ten zvuk k tomu-proto jsem chtěl jet stále vzadu .Jasných 10b !