renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yuki SPT 350 (2011)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Placa
Vloženo 13.5.2011
Aktualizováno 24.3.2014
Zobrazeno 9 040x
HODNOCENÍ PROFILU OD 19 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4

Popis motorky


Už druhý číňan v domě;) Doufám, že bude stejně spolehlivý jako jeho předchůdce;) Jinak její pravé (tovární) jméno je Regal Raptor SPT 350.

První dojmy - ;)

Recenze

První sezóna je za mnou takže už je čas na nějaké to hodnocení;)

Původně jsem si tuto moto koupil především na dojíždění do práce (110km denně), ale nakonec všechno dopadlo jinak :D Velkou roli v rozhodování hrála cena a hlavně spotřeba. Díky patří hlavně uživateli COPO, který mi jeho SPT přivezl ukázat a zapůjčil ho k zajetí. První co mě na SPTčku učarovalo byla jeho mohutnost. I když je to jen 3-pade tak je moto velká a pro mě (190cm) naprosto ideální;)

Při koupi jsem byl trochu skeptický a plný obav, i když jsem měl s předchozí čínou (Yuki 125 Sport) jen dobré zkušenosti tak i přesto jsem si říkal zda dělám dobře. Po první sezóně mohu říct, že koupě nelituji. Po začátečních peripetiích (na moto jsem čekal 1 měsíc a na velký techničák dalších 2,5měsíce) bylo jinak všechno vesměs OK. Hned na začátku netěsnilo těsnění kolem čidla teploty chladící kapaliny a také unikala chladící kapalina mezi čerpadlem a blokem motoru (vše jsem nechal v rámci záruky opravit). Ještě donedávna na tomto fóru jsme tu měli ještě z dalšími majiteli SPT vlastní téma, kde jsme rozebírali SPT a Daytonu dopodrobna, takže jsem už vesměs dopředu věděl co se může na moto pokazit a jak tomu případně předejít. Vůbec me tedy nepřekvapilo, když jsem švárovi ,,číňana" půjčil a on se vrátil domů se zlomeným uložením konce plynového lanka ) viz foto v deníku :D První úprava kterou jsem na moto po pár dnech udělal, byla kompletní výměna palivových hadic za nové hadice z pořádného matroše:D Co se týče samotného zpracování, tak snad krom toho že číňané stále neumí pořádně dotahovat šroubky se asi nedá nic moc extra vytknout aspoň tedy u mého stroje;)

Teďkom k samotným jízdním vlastnostem. Za tu sezónu (v mém případě půlsezónu - od konce července) jsem najel jen 5500km (během 3 a půl měsíců) jsem s SPTčkem projel snad všechny možné druhy cest - od dálnic, po slušné okresky až po totálně zdemolované silnice třetí třídy;) Na první pohled by člověk řekl, že je SPTčko svou stavbou těla předurčené pouze k cestování, ale není tomu tak. Sám jsem stále udiven s toho co si všechno nechá SPTčko v zatáčkách líbit. Kdyby mi někdo řekl, že se sním dá klopit jedna zatáčka za druhou až na hranu pneumatiky tak bych tomu nevěřil, kdybych si to sám nezažil. Jediné co se mi ještě nepovedlo, je vzít stupačkou o asfalt, ale to nebude trvat dlouho:D S SPTčkem není problém si i vcelku zablbnout v zatáčkách, ale při jízdě s jinou silnější moto je prostě znát absence výkonu (17kW je 17kW). Hodně jsem jezdil jednodenní dlouhé výlety (v průměru 500km denně) a musím říct že super, díky velikosti moto jsem i po tak dlouhé jízdě nebyl nijak dolámany a široké sedlo zaručovalo pro můj zadek to nejvyšší pohodlí :D Široká nádrž je zaručená ochrana pro kolena proti větru, což se za nepříznivého počasí hodí. V základu nemá SPT žadnou ochranu proti větru což je při vyšší rychlosti a silném větru pěkne znát. Na letošní sezónu jsem zakoupil plexi tak uvidíme jak se zvýší komfort jízdy;) Zadní velký nosič jsem osadil velkým 52l kufrem a na letošní sezónu mám v plánu boční hliníkové kufry o velikosti cca 40l, takže o místo na hebla nouze nebude a tím se akorát doplní image cestovní moto;) Původní čínské pneumatiky zezačátku ve mě vzbuzovali značnou nedůvěru, ale velice rychle mě přesvědčili o tom, že jim neprávem křivdím. Jsou sice tvrdé jak hokejový půk, ale během jízdy se zahřejí na cca 50°C (měřeno) a začnou se chovat jako magnet :D Dokonce i na mokru drží jak přibité. Za těch necelých 6000km jsem nějaký extra úbytek vzorku nespozoroval, takže i to je vcelku potěšující zpráva. Co se týče spotřeby tak se pohybovala někde kolem 3,5l na 100km. Teďka jsem změnil sekundární převod více do rychla, protože převodovce prostě ta 6 chybí, ale motor si o ni doslova říká. Počítám tedy stím, že spotřeba včil ještě půjde dolů;)

Toď zatím toto menší hodnocení, snad si ještě najdu v nejbližší době trochu času a doplním zbytek;)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
brianxt
brianxt napsal 11.05.19 v 07:56 10b.

Ahoj.
Tak jsem si tuto motorku taky koupil.Zatím nemám moc zkušeností,jelikož ji vlastním chvíli.
Poradíte mi z čeho dáváte volnoběžku?Na skladě Yuki v ČR už nejsou.
Díky

Kežva
Kežva napsal 04.05.14 v 22:33

Zdravím, tak to vypadá, že do ní půjdu taky, takže sem hóóóodně zvědavej... ve fórech to každej pomlouvá, ale koukám, že majitelé co jí mají mi vesměs nepřipadají, že si vybraly špatně ... Každopádně rád přivítám jakékoliv postřehy k této moto kluci. mnou kupovaná bude Yuki SPT 350 bude mít už 11k nalítáno (bylo už měněno: řetězová sada, hadičky k přívodu benzínu, vzduch. filtr)... případně uvítám na co si dát pozor :)

Placa
Placa napsal 25.09.11 v 13:22

Ty rádoby rychlé pruhy půjdou pryč, přes zimu chci nechat nádrž a plasty přestříkat na čístě černou
V Argentíně mají oficiální povolení od Jawy na prodej této motorky pod značkou Jawa

Endy
Endy napsal 22.09.11 v 21:50

Jinak její pravé (tovární) jméno je Regal Raptor SPT 350.

A v Jižní Argentině je to Jawa Ruta. Strašně moc se mi nelíbí ty bílé pruhy na nádrži, ale jinak je pěkná. Přeju jen samé šťastné návraty

Krmi
Krmi napsal 17.08.11 v 20:48

super mašina jasných 10b a at ti dělá jen radost měj se chlape

Více komentářů



TOPlist