renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki Z 750S (2005)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník aklenot
Vloženo 30.4.2011
Aktualizováno 29.11.2012
Zobrazeno 7 182x
HODNOCENÍ PROFILU OD 26 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Jedna se o meho druheho japonce. Opet Kawasaki, sice jsem chtel supersporta, ale moje cestovatelska duse si probojovala sve a nakonec se vybral tento stroj. Myslim, ze bude slouzit dobre.

Více fotografii

Výška jezdce: 170 cm

První dojmy - Pecková motorka s vyborným motorem, ale horsim tlumenim a brzdama :-)

Motorku bych doporučil pro - Lehce pokrocilym jezdcum ...

Doplňky na motorce - Nosič kufru Kappa, kufr Kappa 46 litrů

Recenze

Kawasaki Z750S
Motor: Kapalinou chlazeny, ctyrdoby
Objem: 748 ccm
Vykon: 81kw(110k)
Hmotnost: 199 kg (sucha)
Objem nadrze: 18l
Dojezd na nadrz: 250 km
Prevodovka: 6ti rychlostni
Predni brzda: 2x 300mm kotouce 2 trmeny
Zadni brzda: Jednokotoucova o prumeru 220mm 1 pistkove
Prední pneu: 120/70 x17
Zadni pneu: 180/55 x17
Vmax: 245 km/h

Prvni dojmy:
S motorkou toho najeto moc nemam. Teprve jen od byvaleho majitele domu, takze skoro 100 km. Na prvni pohled vypada velka, ale vypada ze vsech ruznych uhlu dokonale. Po usednuti za riditka jsem si pripadal strasne vysoko oproti moji byvale GPZ, riditka taky vys. Pocit z jizdy mam velmi dobry, prvni zatacky a motorka tam padala temer sama, za plynem utika krasne.

Velice chvalim pristrojovou desku, dobre citelny tachomer, otackomer a digitalni palivomer, coz je dobra vychytavka na cestach. Dalsi technickou novinkou aspon pro me, je zadni LED diodove svetlo, vypada moc pekne a k te motorce to proste tak nejak slusi. Jeste aby ne, kdyz ji svetlo propujcila Ninja.

Jizda na ni je plynula, nic neskube a je jenom na prave ruce jak chce jet. Motorka je schopna jezdit na 6tku po meste a jen se prida plyn a necuka, krasna se rozjede, ale i tak se urcite da dobre podrzet v zatackach.

Tak se pomalu tesim na dalsi seznamovani. Rozhodne je to prijemna motorka a uz jen ta jizda na ni vam udela radost, stejne tak jako me

22.6.2011
Tak po 3 tisich zacinam citit mensi nedostatky. Mekka predni vidlice a slabsi predni brzdy. Co mi tu chybi je, ze motor nebrzdi motorem jako muj dvouvalec v petistovce co jsem vlastnil pred timto strojem. To je ale pochopitelne. Jen si na to porad nejak nemuzu zvyknout. Jinak s motorkou jsem velice spokojenej. Ovlada se snadno a do zatacek pada uplne sama, staci si jen usmyslet a motorka vsechno zaridi Dale jako jedno velky plus beru to, ze motorka tahne od 3 tisic bez cukani az do vysokych otacek a nikde neni zadna propast. ZED uz mi nekolikrat naznacil, ze umi byt jak hodna motorka, tak i strasne zla a kruta. A je to prave motorka co jsem hledal, jen se musi par nedostatku vylepsit a vyladit.

Tak uz vime jake je to, kdyz nas potka nehoda. Zedik se dostava do sve puvodni krasy a bude opet nadhernej. Tak snad nam sezona 2012 vyjde bez nehod, zatim letos najeto 5 tisic km a zacina spolu znovu, tak snad mi to nevrati

Navstivene zeme:
- Polsko
- Rakousko
- Nemecko

b]Navštívené okruhy[/b]
- Vysoké Mýto

Pneumatiky - mnou jezdene:

Predni
- Dunlop Sportmax Qualifier D209 120/70 R17 ( 11 817,4 km)
- Dunlop Sportmax Roadsmart 120/70 R17

Zadni
- Dunlop Sportmax Qualifier D209 180/55 R17 ( 8000 km)
- Dunlop Sportmax Roadsmart 180/55 R 17

Spotreba:
- minimalni 4,3l/100km
- bezna 5-5,6l/100km
- maximalni 9,6l/100km

Ujete km:
- Sezona 2011 - 3848,6 km
- Sezona 2012 - 12182,4 km

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Jindra650
Jindra650 napsal 02.07.12 v 22:16

Rok se s rokem sešel a je z toho zas motorka

Michal1011
Michal1011 napsal 20.06.12 v 21:48

tak rok se s rokem sešel, uteklo to jako voda a je čas na rekapitulaci. Jako Zetko se mi všeobecně líbí, no líbí, ujde, ale tohle co má Ála? Byl jsem tenkrát zahleděnej do sebe, ráno jsem vstal a měl jsem takovou zvláštní náladu, říkal jsem si, Míšo, dnes musíš někoho nebo něco pochválit, sednul jsem k inertnetu a zrovna v tý době tu první dospělou motorku cpal všude kde se dalo, vím že to není omluva, ale pochválil jsem...Druhý den, co druhý den, už minutu po příspěvku jsem procitl, nebylo mi z toho pak pár měsíců dobře, věděl jsem že jsem udělal chybu, nešlo to vzít zpět, proto jsem dnes za těch pár řádků rád. Na svých cestách jsem měl v hlavě jen jedno, snažil jsem se nespadnout a myslel na dnešní den, ano, je to absurdní, ale to mě drželo v sedle tý pily co sedlám. Takže Álo, stojí to za hovno . btw.jezdi dál vopatrně

Carlos_Checa
Carlos_Checa napsal 15.03.12 v 09:09

Jak se ti mačká spojka? Nejde ti taky moc těko oproti ostatním motorkám? Díky za info.

smartin1
smartin1 napsal 27.02.12 v 21:43

Opět za 10sítku LET THE GOOD TIMES ROLL!!!

Jindra650
Jindra650 napsal 24.10.11 v 15:31

Tak uz sem nahod tu tvoji street prestavbu

Více komentářů



TOPlist