Po 2 mopedech a ČZ 175 moje první opravdová motorka. Je docela těžká a měkká, nic pro sportovnější jízdu, ale na naučení celkem nezáludná.
Výška jezdce: 185 cm
Recenze
Dlouho jsem uvažoval, co pořídit jako nástupce Čezety. Hodně dobré recenze měl Bandit. Prý je to držák a tak, tak jsem to koupil v Stuttgartu u dealera Suzuki, jetá 4 roky, 18000 km za 4300 EUR. Kdo ví, jestli by mi ten chlápek umožnil zkušební jízku, kdyby věděl, na čem jsem předtím jezdil Koukal jsem jak tele, jak se dávají blinkry a pod.
Ale abych nekecal, tady moje zkušenosti:
Mínusy:
1. Blbý posez: už od začátku, dnes bych to už nekupoval. Moc dlouhá nádrž, nízko řídítka. Verze po faceliftu od asi 2008 v tomto o moc lepší, nádrž kratší, řídítka výš.
2. Měkký rám, kroutící se při naklopení a razantním přidání plynu.
3. Moc měkká vidle.
4. Líná na vytáčení.
5. Vibrace v pásmu cca 5000 ot., tzn. 130 kmh na pětku...
Plusy:
1. Dobrý zátah motoru.
2. Nízká spotřeba.
3. S laďákem BOS supr zvuk.
4. Vhodná pro splujezce. (ale to si to vy zase neužijete)
Motku jsem po 3 sezonách a s 33000 km prodal za celkem slušných 100000 CZK.
Závady kromě utavené svíčky díky zaseklému plováku karburátoru (bordel v benálu) žádné.