renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yuki Sport 125 (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Placa
Vloženo 16.4.2011
Aktualizováno 22.5.2011
Zobrazeno 2 289x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7.8

Popis motorky


První číňanka v domě a zároveň první větší kubatůra;)

Recenze

Tuhle krásku jsem osedlal v 16. I když jsem nad ní původně ohrnoval nos tak jsem si ji nakonec nesmírně oblíbil a je škoda, že její osud byl pohnutý:( Když jsem si na ni poprvé sednul u prodejce tak jsem si řekl, že jinou už nechci a do půl roka byla už v garáži.

Motorově to byla velice spolehlivá motorka. Mám dojem, že motor byl nějaký starší licenční od Hondy. Výkon nebyl sice bůhví jak oslnivý (tuším 7,2kW), ale mě to stačilo. Krmeni motoru zajišťoval šoupátkový karburátor s kterým nebyl nikdy problém. Pětistupňová převodovka fungovala skvěle, nebyla ani hlučná a řazení šlo jak po másle. Zpracování jednotlivých dílů nebylo na moc vysoké úrovni, ale vzhledem k ceně nové motorky se to dalo pochopit. Už si nepamatuju jak to bylo se svarama na rámu, ale myslím, že nic moc. I přesto se mi nikdy nic neulomilo. Plasty byly jednoduché a i přes mé obavy nepraskaly. To se týká i žárovek, přední mi poprvé praskla až po nějakých 3000km což mě hodně překvapilo a zadní za celou dobu co jsem ji měl nepraskla ani jednou. Zadní brzda se neřadila mezi ty nejlepší, ale přední to už byla jiná kapitola (dvoupístek s kotoučem jak z naklaďáku - jedovatá to kombinace). Posez na motorce byl velice příjemný, nízko položené široké sedlo bylo velice pohodlné. Spotřeba byla nula celá nula nic (do 2,5 litru) - v mých studentských létech mi to velice vyhovovalo.

Mám na ni jen hezké vzpomínky, první závada se projevila již po pár metrech a to byl nefunkční tachometr (nějaké ozubené kolečko uvnitř tachometru se ulomilo - záruka to kryla) - to byla taky první a poslední vážná závada. Motor fungoval jako švýcarské hodinky. Motorka byla živá a neměla problém ani s prudkými kopci. Nebyla to motorka na závodění, ale na klidnou cestovní jízdu. Top speed byla něco málo kolem 110km/h a to byla taky hranice toho, kdy byl ještě snesitelný nápor větru. Projezdil jsem sní valašsko a používal jsem ji na dojíždění do školy a to se ji taky stalo osudnou. Jednou ráno (v roce 2008) při cestě do školy jsem nedostal přednost a bylo vymalováno - s Yukiny se stala totálka a tak šla pryč, ale nemůžu na ni říct ani jedno špatné slovo.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
J.E.N.A.
J.E.N.A. napsal 18.04.11 v 06:09

v případě téhle yuki spíš "nechť je jí kontejner na plasty lehký" jediná neplastová věc je na ní motor a přední kotouč (vlastní zkušenost)

Malus-Animus
Malus-Animus napsal 16.04.11 v 13:07

nechť je jí vrakoviště lehké.

Placa
Placa napsal 16.04.11 v 12:22

Díky, čest její památce

istonbike
istonbike napsal 16.04.11 v 12:06

Pěkná Yukina škoda jí...taky za 10

kawaděd72
kawaděd72 napsal 16.04.11 v 12:04

Vypadala moc hezky 10b "in memoriam"

Více komentářů



TOPlist