renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CBF 125 (2010)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Hyndows
Vloženo 14.4.2011
Aktualizováno 10.2.2013
Zobrazeno 4 561x
HODNOCENÍ PROFILU OD 21 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.9

Popis motorky


Snad nejlepší dváca od Hondy, kromě kol vypadá celkem dospěle, není tak nesmyslně těžká jako Varadero a je po čertech pohodlná, narozdíl od CBR

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Auto Jarov (Praha 3-Žižkov) - 1A

Výška jezdce: 182 cm

První dojmy - První dojmy si nepamatuju První dojmy si nepamatuju První dojmy si nepamatuju

Recenze

V provozu od 11.6.2010, v každodenním provozu od 13.6.2011, kdy jsem na ni poprvé usednul s ještě teplým řidičákem, měla najetých asi 1700 km. Musím uznat, že mi ji tatínek zajel víc než dobře, ikdyž ta tříset kilometrová cesta z Prahy za třicítek rychlostí nepřevyšující 70 km/h musela být úmorná.

MOTOR
Jedná se o vzduchem chlazeného dělníka s ÓHáCéčkovým rozvodem, dvěma ventily na válec, vstřikováním a v mém případě i s laďákem od Ixilu. Takže se dá hádat, že to všechno funguje, celkem to jede a nežere to. Narovinu říkám - je to tak. Dokáže to vymotat nějakých 10 000 ot./min, potom už zasahuje omezovač. Prootže mám starší model, který ještě nemá otáčkoměr se vám bez mučení přiznám, že se s omezovačem občas popovídám, je hold potřeba to vytočit, aby to něco jelo Motor si dokáže ucucnout i trošku oleje, to hlavně když je horko, ale není to nic závratného.

PŘEVODOVKA
Má pět kvaltů, každý z nich je tak akorát, ve městě se dá jet na pětku a za městem se bez nutnosti podřazování rozparádí až na svojich 110 - 115 km/h nebo se dá jet taky na dvojku a dělat trošku neplechu, což mi Ixil naprosto skvěle usnadňuje.
Spojka je ovládaná klasicky lankem, jak je u dvacek zvykem, ale svým lehkým chodem si v ničem nezadá ani s hydraulikou vypínanou spojkou, dokonce je zde potřeba ještě míň síly než u Bandita, který hydrauliku má

BRZDY
Vepředu kotouč, vzadu buben. Většinou používám jenom přední brzdu, která je téměř dokonalá. I v hodně technických pasážích, kde se pořád ostře brzdí je stále dobře dávkovatelná, nevadne, páka se ani při dlouhém brždění nepropadá. Zadní buben je spíš na okrasu než na brždění, takže nechápu, proč je tak škaredý Při jízdě ve dvou je samozřejmě nutno používat obě dvě brzdy, aby se člověk dočkal nějakého brzdného účinku.

PODVOZEK
Do města výborný, vyžehlí kočičí hlavy, tramvajové pásy, zpomalovací prahy i všechny ostatní nástrahy betonové džungle. Na nějakou obyčejnou okresku stačí víc než obstojně. Tady ještě všechno záleží na jezdci. Jak se ale dostanete na vrchařskou trať (z okolí Násedlovice, Diváky) a jedete ji z kopce, tak se vám pod zadnicí dělá z motorky preclík, tedy při brždění. Konkrétním případem je ona Násedlovická trasa směrem od Čejče, za první vracečkou následuje delší rovinka, kde se to dá docela rozparádit a po chvilce se o slovo hlásí utažená pravá. Tam je porřeba hodně brzdit a já nikdy nevím, jestli jedu na motorce nebo na hadovi, ale už jsem si zvykl
V terénu se dá taky, ale není to zrovna ono, především kvůli zdvihům přední vidlice. Jde to, ale dře to Zadní tlumiče jdou seřizovat ve třech krocích, osobně je mám stavené na nejměkčí pružení, ikdyž to možná pomáhá tomu kroucení, jenomže to se dá přežít, narozdíl od bolavých zad z našich silnic.

KOMFORT, CESTOVÁNÍ
Samotná jízda je velice pohodlná, pokud to naše silnice dovolí. Dá se sedět jak zcela napřímeně, tak i sportovně, tedy zalehnout, vysedávat a takové srandy. Já volím tu druhou možnost, i přesto, že mám občas pocit že se na motorku nevejdu. Pro sporovní jízdu by to chtělo řídítka o trochu níž a dál od těla. Ale vlastně ne, je to přece cestovní dělník. Z vlastní zkušenosti vím, že 300 km za jeden den není žádný problém, chce to samozřejmě pár přestávek, ale rozhodně se po celodenní jízdě necítím jako vězeň, který se nerozvážně ohnul ve sprše pro mýdlo
Navíc vaše peneženka taky bude jako v bavlnce, protože si CBF cucne jenom něco kolem třech litrů. Někdy mi to vychází na 2,8 l, někdy na 3,4 l, ale to už musím letět jako to prase

DÍLY
Co se týče doplňkových dílů, ať už sportovních nebo vzhledových, tak jich moc není, je to totiž pořád ještě nová motorka, proto je potřeba používat hodně univerzálních dílů, ale ono je to vlastně jedno, stejně je to jenom dváca, do které nemá cenu vrážet nějak moc peněz.

Pro co dosažení co nejvyššího výkonu jsem se uchýlil k instalaci samolepek. Celkem jsem jich napočítal myslím 13, slovy třináct, takže předpokládaný maximální výkon odhaduji okolo 1000 koní, s maximální přípustnou odchylkou 989 koní, reálně tedy zhruba 11 koní..

Zároveň jsem pro ušetření kilogramů odpreparoval orpornou lopatu na sníh, ve světě motocyklů používanou k uchycení RZ, zkrátil jsem přední blatník, odstranil jsem polepy z předních plastů a vyměnil žárovku pozičního světla za diodu!! Nutno dodat že modrou, tímto zdravím příslušníky Dopravní policie České Republiky

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
L6L
L6L napsal 03.02.21 v 21:38 10b.

H.,
pamatuju si ju dobře z Démonic , aj jsem ju kočíroval. Zdar L.

Hyndows
Hyndows napsal 27.12.12 v 14:56

Díky.. Vlastně už se s ní pomalu loučím, ale za těch 22 tisíc kilometrů mi dala hodně zkušeností.. Tedy, i těch horších, které mě donutily k rozhodnutí, že za mnou na silnici budou zůstávat dvě stopy.. Ale tu jednu mám pořád v srdci a hned jak bude příznivá konstelace hvězd, koupím nějakou vraždu se špuntama a budu pomáhat zemědělcům s orbou..

TomasGSR
TomasGSR napsal 27.12.12 v 11:21

zkušeností , sorry za 2 komenty, blbec jsem to blbě odklik hlavně kolama dolů

TomasGSR
TomasGSR napsal 27.12.12 v 11:20 10b.

Nádherná CBF, brácha má větší sestřičku CBF600. Hodně šťastných KM a sbírání těch NEJDŮLEŽITĚJŠÍCH

Mr.Petr
Mr.Petr napsal 07.06.12 v 21:24

pěkná hondice

Více komentářů



TOPlist