renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSF 600S Bandit (1997)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník XBamBoX
Vloženo 1.4.2011
Aktualizováno 24.5.2013
Zobrazeno 3 293x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.8

Popis motorky


Rozhodoval jsem se dlouho, co koupit. Jelikoz S je pekne pismeno, tak jsem se ze Simsona presunul na Suzuki. Skok to byl vsak velky... Z Nemecka do Japonska je to prece jenom dalka...

Více fotografii

První dojmy - Uz jsme spolu odkroutili par tisicovek kilometru a musim rict, ze se mezi nami vytvoril bajecny vztah. Na Bandasce jsem neobjevil jedinou chybu, snad bych jen podotknul mekke tlumice a slabsi brzdy. Ale všechno ji odpoustim, nebot me vzdy vykouzli usmev na tvari, kdyz vemu za plyn a ona jak poslusny pejsek leti bez jedineho zavahani vstric cervenemu poli.

Recenze

Tak tady Vam predstavuji svoji novou lasku. Je to krasny typicky nahac u ktereho disponuje motor. Pravda sice, ze uz je pomerne v letech, je uz ji neuveritelnych 13 let, tudiz dama, co jiz neco zazila. Ale aspon to neni nejaka nezkusena slecinka, ktera si neco usmysli a dal proste nejede. Prvni napadnik teto krasavice byl nejaky nemec, ktery ji po 27 000 km poslal po asfaltu ke svodidlum. To bouzel zanechalo trvale nasledky, ale nic hrozneho, co by ji ubiralo na krase. Myslim si, az se s ni vice seznamim, budu tez cichat k asfaltu... je to prece jen zena a ta si nenecha nic libit... Co bych o ni dale povedel?! Pod tou nadhernou lec starsi vizazi se schovava typicky ctyrvalcovy motor pohaneny 4 karburatory KEHIN s rozvody DOHC a 16ti ventily k tomu. Jsou to ctyri velke hrnce po obsazich 150ccm, tudiz 600ccm. Tato kompilace nabusenosti dava tomuto stroji bezmala 80 nenasytnych kobylek. Je to velka dama se kterou se musi pomalinku, jinak Vas posle k zemi. O bezpecnost se staraji dve kotoucove brzdy v predu a jedna v zadu, nekdo tvrdi, ze moc nebrzdi, ja vsak mohu s uprimnosti rict, ze brzdi. Od Simsona velky brzdici pokrok... Vsak s brzdami to neni, tak horke. Tato dama nema moc rada vyhrocenou jizdu. Rada si brumla ve spodnich otackach, aleee jakmile se dostanete nad 8000 RPM, meni se v krvelacnou selmu, ktera vsem rika "Dejte si na me pozor, jeste nepatrim do stareho zeleza!!!". Jakmile se drzite od 8000 RPM azi do cerveneho pole, tak Vas posle ke 100km/h za neuveritelne 4 sec a na 180 km/h jste za 11,2 sec. Nechapu, jak nekdo muze rict, ze je to slaba motorka...


Uz jsme spolu odkroutili par tisicovek kilometru a musim rict, ze se mezi nami vytvoril bajecny vztah. Na Bandasce jsem neobjevil jedinou chybu, snad bych jen podotknul mekke tlumice a slabsi brzdy. Ale všechno ji odpoustim, nebot me vzdy vykouzli usmev na tvari, kdyz vemu za plyn a ona jak poslusny pejsek leti bez jedineho zavahani vstric cervenemu poli. Spokojen jsem hlavne se spotrebou, netaham jak pana za ocas, ale i tak ma spotrebu do 6,2l/100km. Je na ni poznat ze je cistokrevna Japonka a tak se mi to libi

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
XBamBoX
XBamBoX napsal 18.04.12 v 20:48

díky všem, zanedlouho budu aktualizovat denik. Zima byla náročna a dal jsem si ji poradne do kupy... Nic desingového, vše technická stránka

morganzd
morganzd napsal 13.03.12 v 12:23

Máš to krásný, nádherná barva
Ať slouží a bez nehod!

Multik-s51
Multik-s51 napsal 08.08.11 v 18:43

Velmi pohodová a dobře se vodí.Fakt perfekt,až jednou přesunu svou zadnici tak asi taky na bandasku

Haesty
Haesty napsal 10.04.11 v 19:15

Parádní Banďourek Ať slouží a dělá jenom radost

Aleš-ák
Aleš-ák napsal 07.04.11 v 15:21

Tohle přece nemohlo jít na díly to by jí bylo škoda!!! tak at ti slouží moc se mi líbí 10b.

Více komentářů



TOPlist