renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R6 (2002)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník biker.zz
Vloženo 30.3.2011
Aktualizováno 13.3.2015
Zobrazeno 6 931x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Taková hračka na okruhový ježdění

Více fotografii

Výška jezdce: 183 cm

První dojmy - . . .

Recenze

Koupena na podzim 2010, takže na první svezení na okruhu se zatím těším...
Začíná se oteplovat

Tak motorka má za sebou závodní minulost, měla jezdit republiku 2004 a poslední 2 roky c.e.c.
Koupil jsem ji upravenou,takže vše co na ní je není mojí zásluhou.
Jedná se okompletní podvozek WP, upravený motor 125PS . dále je tam elektronika od pana Ešnera,řadící poloautomat,velkej chladič,řetězovka 520,kompletní leo vince,PP řidítka.chybí zde alternátor,vrtule na chladiči a vlastně všechno, co by bralo elektriku.
jako live timer se používá PDA s race chronem - za čež moc děkuju předchozímu majiteli.
k motorce jsem dostal nahřejváky,náhradní stupačky atd, takže teď už jen vyrazit na okruh a po letech na superduke si zvykat na něco úplně novýho

EAGLERACING

dnes jsem oběvil stránky týmu eagleracing, ktrý doporučuju všem,kteří se zajímají o okruhový ježdění, jsou zde rozepsaný úpravy motocyklu,nastavení podvozku!!! ideální průjezdy okruhů a spousta skvělejch informací

co se týče nastavení,snížím pro příště útlum stlačení zadního tlumiče

PŘEDNÍ VIDLICE - příznaky a jejich příčiny

Příznak: Vidlice nevyužívá celý rozsah, jízda je tvrdá, v zatáčkách špatná trakce
Příčina: Tvrdé nebo tvrdě nastavené pružiny nebo velký útlum stlačování, příliš nahuštěné pneumatiky

Příznak: Přílišné ponořování, měkké pérování
Příčina:Měkké, nebo měkce nastavené pružiny, malý útlum stlačování

Příznak: Tvrdá jízda přes malé nerovnosti, ale je využit celý rozsah zdvihu
Příčina: Velký útlum stlačování

Příznak: Dobré pohlcení první nerovnosti, ale následující s problémy, špatná trakce v hrbolatých zatáčkách
Příčina: Velký útlum roztahování

Příznak: Vidlice se příliš rychle vrací do výchozí polohy, špatná trakce v hrbolatých zatáčkách
Příčina: Malý útlum roztahování


ZADNÍ PÉROVÁNÍ - příznaky a jejich příčiny

Příznak: Pérování nevyužívá celý rozsah zdvihu, tvrdá jízda, špatná trakce na nerovném výjezdu
Příčina: Příliš tuhá pružina nebo příliš velké předpětí, velký útlum stlačování

Příznak: Při brzdění se zadní kolo rozskáče, na nerovném výjezdu ze zatáček nedostatečná trakce
Příčina: Velké předpětí (možná kvůli příliš měkké pružině), velký útlum stlačování

Příznak: Kolo odskakuje na ostrých krátkých hrbolech, dlouhé vlny ale sleduje dobře
Příčina: Velký útlum stlačování

Příznak: Kolo odskakuje při přejezdu několika nerovností za sebou i přes ostré hrboly
Příčina: Malý útlum roztahování

Příznak: Dobré pohlcení první nerovnosti, ale na dalších již odskakování. Špatná trakce při výjezdu z hrbolatých zatáček.
Příčina: Velký útlum roztahování

další věc je informace o ideální teplotě vody v chladiči:
optimální teplota je do 80 st., pro max. výkon 70-75 st.C. Pokud je teplota 100 - 105 st.C, pak ztrácíte 5 - 8 koní. Pokud chladič neuchladí vodu narůstá i teplota oleje, což je velice špatné pro motor.

To je jen něco málo ze stránek
http://www.eagleracing.cz/
moc doporučuju navštívit!!!

27.4 2011 autodrom vysoké mýto



6.7.2011 RACECHRONO

s tímhle programem mě naučil zacházet a vlastně mi ho rozběhl v PDA předchozí majitel, za což mu moc děkuju. teď jsem udělal malý video o tomhle programu, třeba to někomu pomůže


29.8.2011
Brnos DA racing



Zima 2011 - 2012
tak máme nový pružiny od ohlins,novou náplň,kratší podsedlák,nový kapoty - replika Biaggi .-)






sezóna 2012
Je to hrozný, ale v sezóně vůbec není čas psát,tak jen rychlý schrnutí
Absolvovali jsme pár volnejch jíd v Brně.Myslím,že ty celodenní jsou super. Pár svezení s agenturou, racetrack i fiala motorsport super
no a s fialou pannonie,která mě fakt nadchla
Jinak letos žádnej pád ani žádná závada,takže už se těším na tu další

Zima 12/13
Tak jsem ji nechal prohnat servisem a trochu poladit v yamaze HK a přebrzdit v bejvalým itermotu,teď motopower u pana Látra
s výsledkem jsem moc spokojenej, 125PS a 70Nm není na 02 vůbec špatný













sezóna 2013
No, a další rok za náma. Letos jsme toho nenajezdili tak moc. Nějak nebyl čas a počasí na prd. Nevím, no, snad to příští rok bude lepší
Nejvíc mě zklamalo zrušení trojligy, kterou jsem si chtěl zkusit, tak jsem si náladu zlepšil alespoň výletem s nokamotem na slovakii, která je super.
Motorka zase šlapala jako za mlada a motorem stačí i úplně novejm sériovejm šestkám, což mám vyzloušený a mám z toho radost. No a proto, aby mě motor vydržel co nejdýl ve skvělý formě, rozhodl jsem se ho v zimě nechat zrepasovat.

Zima 13/14
Tak přidávám pár fotek z zimní repase motoru. Po rozdělání mě překvapilo, že je jak novej a vše je v super stavu
















Taky jsem poprvé viděl, jak je vlastně dělanej vršek a ostrý vačky, který v motoru jsou vysvětlujou tech nabržděnejch 125PS












Takže rychle nakoupit
















Spojkovej koš přijde až po svátkách
A dvorní mechanik Petr Mlateček, nejlepší motorář široko daleko se může pustit do díla

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
zdenekr6
zdenekr6 napsal 04.09.13 v 20:10

biker.zz
biker.zz napsal 21.02.13 v 19:47

Klidně můžeš.Tahle motorka nebyla jako většina "okruhovek" přestavěná do laminátů až po tom, co ji někdo rozstřelil na silnici a nevyplatilo se ji opravovat, ale už jako nová.Tudíž je na ní udělaná hlava,má ešnerácký zapalko(u něj jezdila na vrcholu svý slávy),kopletní svody s koncovkou,natryskovaný karbíky,upravený sání a spousta dalšího za dost peněz. letos byla v hradecký yamaze na motoru a u látra přeměřená. jen díky velkýmu chladiči se teplota pohybuje i v největších vedrech mezi 80 - 85 stupni,což může dělat 5-10%výkonu oproti 105stupňům,absence alternátoru uděla asi 3-5 ps. nicméně víc než výkon bych ocenil krouťák, kterej je naprosto luxusní.
Na druhou stranu mi bylo panem Látrem řečeno, že měření bylo provedený v ideálních podmínkách - teplota, tlak, že ve vedru bych naměřil asi o 3 ps míň
Nicméně p.Látr má brzdu na super úrovni a měření trvalo asi 45min
Nevím, proč tomu nevěřit

Progear
Progear napsal 21.02.13 v 09:53 8b.

Ve vší úctě k panu Látrovi... Tomu výkonu nevěřím ani omylem...

DonyR1
DonyR1 napsal 10.06.12 v 20:57

Máš to pekny,tak někdy v mejtě

biker.zz
biker.zz napsal 27.05.11 v 20:07

dík

Více komentářů



TOPlist