Rychlá, silná a s nápisem 1000 vzadu.
První dojmy - Když je člověk zblázněnej jen do tý jedný mašiny, tak je v tu chvíly všechno super. A tak to zůstává i po pěti letech :-) První dojmy? Ta sebejistá tlačná síla krouťáku při pár tisíc otáčkách.
Motorku bych doporučil pro - Pro toho co o ni sní a má pud sebezáchovy. Ani amatér se ji nemusí bát. JEN JI KUWA nesmí vytáčet !!!
Doplňky na motorce - Laufy, svody - Akrapovič
Filtr - KN
Brzdove pancéřové hadice - PP tuning
Padáky
A něco na parádu
-Plexi Daytona
-Páčky titax
-Gripy s logem
-Tonované blinkry a zadní světlo
-Lakované kolo
-Držák SPZ
-Přešité sedlo
-Krovka
-Hromada samolepek
-Policejní výstražné svícení
-Modrá eloxovaná rozeta Supersprox s modrym řetězem (coming soon)
-Rolny
-Tankpad
Recenze
Změna po Z750, ale ne tak extrémní. Je to japonec takže je vše tam kde to být má.
Síla nastupuje od 2-3 tisíc, vlastně už od použitelných otáček. Od 5-ti jde na zadní. Od 9-ti se z ní stává závoďák. Při 10-ti není hlava která by se neotočila i když to už vidim jen tak periferně.
Už mám něco najety. Léta páně 2016 to bude 23 000 Takže odvolávám tu sílu úplně odspod, ale je pravda že na 2500ot/min se jet dá, ale je to strašná nuda. (Ve městě OK. A to není žádné podtáčení, však mašina by dala vědět svým projevem, ale to snad každý cítí.)
Poruchy a závady - NIC
Motor - Tisícimililitrovej reaktor bez jedný kapky, je to pecka.
Odspoda silnej jak dvouvál, nahoře ještě silnější. To jen dvouválisti to říkakají trochu jinak Spotřeba mazutu nulová, nebo neznatelná.
Posez - Hodně váhy na rukách, minimum pohodlí - však je to sport, pár hodin se to vydržet dá. Nebudu se hádat jestli je pohodlnější sůza nebo Yamaha bylo by to dohadování vo ho...
Gumy - Dunlop sportmax Qulalifier II - výdrž 10 000km (dvousměs), což jsem nečekal, spokojenost. Až vyleze nit asi zkusim jiné ať můžu porovnat.
Řetězovka - Stále původní, né a né se potvora vytahat, už tři roky sušim doma náhradní (najeto 30 000km,mažu od začátku Profi Dry Lube, kdo má bíly kola doporučuju)
Brzdy-někdo říká slabota, ale já brzdim z 95 procent jen prostředníkem, co víc chtít, jsem na tyhle brzdy zvyklý, při výměně hadic za pancéřky jsem rozdíl nepoznal, ale líp to vypadá, stačí jen jednou do roka odvzdušnit.
Spotřeba -lehce přes 6l/100km svižným tempem. Pomalou jízdou se na 5l stopro nedostanu a při agresivní jízdě jízdě jde nahoru max o litr .Samozřejmě mluvim o silnici a ne o okruhu, na týhle motorce po každem přidání plynu následuje dědina a ta už tu spotřebu zase srazí.
Tlumič řízení- V mým případě je tam jen na ozdobu, několikrát se mi rozvlnily řídítka tak že to nemělo daleko od pádu,třeba při odlepení předního kola v mírným náklonu na rozbitý silnici ktery jsou snad všude. Asi nefunguje,než pojedu na TT dám ho do kopy, ale mi s GSX-R bez elektroniky jsme na hrubší zacházení zvyklí, nás rozmazluje jen antihoping.
Zrcátka - Srovnatelný s Italama
Je to ta moje bejvalá.Kraus Lázně Bělohrad.
mmmmm tak muzu dat jedine 10 bodu,fakt nadhera,vymazlena preji peknou sezonu
Paráda
Hergot, hergot, tak tomu říkám mazlinka Luxus - jasných deset panáčku!!!
Přiznám se, i tvá Zuzana je Krásná.
Také sem ji okukoval.