Spolehlivý japonský cesťák v enduro designu. Pohodlně vás doveze kam potřebujete a když chcete, najdete i dědictví od SVčka ze kterého má motor a to se pak už o nějakém cestovním enduru opravdu nedá mluvit.
Recenze
Co dodat, perfektní univerzál na všechno, dole jede krásně bez cukání od volnoběhu, uprostřed si můžete bublat a užívat krouťáku a nahoře zahodí i ty malé zbytky endura, vzbudí se SV, zařve a jede. Pohodlný, spolehlivý, dobrá spotřeba do 6l, šlo by určitě i pod 5l. Jako jediné nevýhody vidím vysoké sedlo, velké rozměry, hmotnost (problém pouze pro drobnější postavy jako jsem já) a nic moc zvuk (dole zní jako šicí stroj, uprostřed hezky zabrumlá a pak nahoře se probudí SV a začne najednou řvát až moc, čekal jsem V2 brumlání odspoda až nahoru).
Ty kapoty na spodku vypadají zajímavě Kde se to dá sehnat ?
Na SS to je to ještě horší. Nastav si správně podvozek a skoro to nepocítíš.
Fidži: Je to na paradu, ma to blize k silnicnimu cestaku, viz hlavne tocivej motor, nepletena kola... Btw dal sis na Stroma uplne stejny riditka od ProTaperu co ten od kteryho sem ho koupil
PS: Ne ve vsech, jen v utazenejch vraceckach, ma jakoby tendenci se zavirat, clovek neciti takovou jistotu.
Enduro na parádu to není. Ve své kategorii je to cenduro jako každé jiné. Byl jsem s tím v Rumunsku, věř mi.
P.S.: 19" kolo nezhoršuje ovladatelnost v zatáčkách.
Ty plasty jí sluší, moc pěkná motka.