Silnější model u kterého hodlám setrvat dlouhou dobu..Jezdim si v klidu po okreskách, občas to vemu přes pole a po polní cestě, pak ale stejně doma zase všechno vydrhnu, naleštim konců si zaslouží už po těch letech trochu lásky!
První dojmy - Silnější motor je oproti 150 jednoznačně znát, ale zdaleka tak nejde vytáčet. Jede tak trochu klidněji.
Recenze
Silnější Mzetička, co si získala mé srdce více než jakákoli dívka.. Koupená u Jihlavy za slušný peníz. Dostylizovaná podle mého enduro gusta. Většinou jezdim sám, pač jedu jak chci a dokud chci. Emzeta pro mě hodně znamená, jsem na ní vždy svobodný a svým pánem. Vždy si vyčistim hlavu. Vždy když si nasadim tu helmu, nasednu, zařadim a rozjedu se, tak mám v hlavě prázdno a jen přihlouplý výraz ve tváři dává najevo, že je vše v pořádku ! Věřím ji, že mě nenechá ve štychu a ona mi za to dává slastný pocit spokojeného člověka vezoucího se na ohnivém ddr stroji burácejícím krajinou.. ;)
2011
úpravy/nápravy/opravy:
Půlení motoru - měnění ložisek a gufer
komplet řetězová zada s 20z kolečkem (doporučuju)
- řetěz 2krát - krátim,krátim a furt je to krátký ;)
ložiska v rozetě
iridiová svíčka NGK
novej plastovej kryt rozety
novej náhon tachometru 2x se podělal a já měnil - a teď zase ! Vzdal jsem to a koupil digitální
voné brzdové destičky na předek (zadek je eště furt dobrej)
nové koleno výfuku s maticí (staré mi přejel Tirák)
černo-šedé gripy
závažíčka do řidítek s imitací karbonu
kryty páček hp racing
měněny gufera a olej v zadních tlumičích
měněmy gufera a olej v předních tlumičích +2cm podložky
tužší pružiny do šavlí (pořád málo, asi by to chtělo i upravit olej)
madlo pro spolujezdce
gumovej plandák
na hulváta vystuženy stupačky
vypodložen hlavní stojan
Pár pěknejch výletů hlavně po severních Čechách. Úštěk-Liběchov atd atd každej motorkář tu cestu zná.
Moc pěkná cesta je Kokořínským údolím a jde to spojit s koupačkou.
Podzim 2011
Sezona pěkná, ale stihli sme i přidřít jeden válec (už máme jinej), přetrhnout v praze řetěz a s příchodem podzima nám proklouzla spojka na klice, takže nemilé. Přes zimuřes zimu jsem koupil novej unašeč na spojku. Dělal jsem to v zimě v garáži, kde bylo cca 7stupňů. Hřídel kliky jsem pořádně napatlal lepidlem Loctide na kov, spojku nahřál pistolí a větším kladivem narazil dvěma mocnými údery. A drží parádně! Při tom sem vyměnil pro sicher korkový lamely ve spojce. Ještě sem si pořídil i elektronickej regulátor předstihu (Soduv). Je to dobrá věcička, ale zázrak nečekejte. Udrží trochu nižší otáčky, lépe startuje a za studena nechcípne.
2012
měněno lanko spojky
Tak máme za sebou pár výletů po středních Čechách, ale hlavně opět v severních. Jinak jsem na Mz dojel v pořádku z Prahy do Vídně. Parkuju ji tu v garáži a ob den tady lítám po severozápadních lesních silničkách (u Vídně) se super zatáčkama. Máme za sebou i trip ve dvou s bagáží okolo neusiedlerského jezera přes hrad Forchtenstein a dále pak udolím Raxu a zpět. cca 400km. Mz šlape jak víno.
Trochu se mi ale zvedla spotřeba. Minulej rok jsem jezdil 4-4,5 a teď mi to vychází 5l +/-
Hezká MZ, máš ji ještě? Minimálně 3x do roka pořádáme MZ srazy, tak by ses někdy mohl přijet ukázat
www.MZ-WORLD.cz - staré fórum na nové adrese!
Pěkné moto
Pěkně udělaný enduro, dobře napsaná recenze. Vidím to úplně stejně, ať ti to frčí