renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki SV 650 (2002)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník standamz
Vloženo 4.3.2011
Aktualizováno 22.5.2021
Zobrazeno 7 940x
HODNOCENÍ PROFILU OD 20 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Motorka po mírných stylingových úpravách.

Více fotografii

Výška jezdce: 173 cm

První dojmy - ...

Doplňky na motorce - Držák r.z.,směrovky Barracuda,koncovka výfuku Yoshimura na zvýšeném svodu, zadní led kouřové světlo,rolny pro servisní stojan, pancéřové brzdové hadice Alegri, upravený podsedák, led osvětlení r.z., zadní blatník, padáky Rutan performance, Dynojet kit stage1/3, K&N vzduchový filtr, širší řidítka Barracuda 28 mm+ frézované klemy, reverzní zrcátka, plexi, ukazatel zařazené rychlosti Gipro X-type, tankpad Keiti, cnc páčky, klín pod motor z Hondy VTR 1000 Firestorm, teploměr oleje, sklopná řadící páka a zadní brzda, hodinky na brejle, airbrusch, gripy Barracuda, kryty chaldiče, přečalouněné sedla od firmy Extrem, kratší kosti, rychloplyn z R6, krovka místo zadního sedla, progresívní pružiny Wilbers, kryty kluzáků vidlic, leštěné límce kol, Scottoiler, brzdové destičky Brembo sinter, závažíčka Probikes, tlumič řízení.

Recenze

Po delší době bez motorky, kdy měla přednost hlavně rodina, jsem si konečně koupil opět motorku . Zkušenosti s ní zatím pouze sbírám , takže uvidím . Zatím se mi jeví jako skvělá volba , hlavně zvuk , který chci časem vylepšit montáží hlučnější koncovky . Dále plánuji klín pod motor .
27.3 2011
Tak klín už mám , teď ho jen nechat nalakovat. Motorku jsem podrobněji prohlédl a zjistil jsem, že původní majitel (Ital/Italka) dopřával motorce nejspíše pouze originální díly, což mě docela potěšilo.
Na motorce jsem zatím nalítal cca 600 km a líbí se mi čím dál víc.
16.4 2011
Klín už je nalakován a už asi týden namontován na motorce. Rovnou jsem sundal zadní madlo, protože si myslím že motorka je bez něj hezčí. Nechal jsem udělat pro jistotu sinchronizaci karburátorů, i když byl chod motoru dobrý, ale mírný rozdíl v nich byl. Už není!
21.5 2011
Na motorku byla namontována homologovaná koncovka od Giannelli, kryt chladiče a cnc páčky. Zvuk s vyndanou homologační vložkou je geniální. Jo V2 je V2!
30.5.2011
Namontován zadní blatník od Motolamina a padací protektory od Rutana.
27.7.2011
Namontovány nové blinkry, zrcátka, tankpad a pancéřové brzdové hadice.
31.10.2011
Motorka byla nabržděna a doplněna o Dinojet kit a KN filtr. Výsledek je 77 HP při 9553 ot/min a 63,3 Nm při 7424 ot/min, ale hlavně vyrovnaná hodnota lambdy. Rovnou se udělala znova sinchronizace karburátorů.
Bylo odstraněno ošklivé osvětlení RZ a předělán podsedák a držák RZ.





10.12.2011
Moto bylo přezuto na nové pryže. Předek-Conti sport attack, zadek- Conti road attack 2. Přibylo i malé plexi a nové kouřové diodové zadní světlo.
18.3.2012
Tak díky malému extempore, kdy jsem motorku při nandavání na servisní stojan položil na levý bok, jsem musel vyměnit blinkry, které jsem ulámal při marné snaze moto udržet. Nové nesou značku Baracuda.
25.4.2012
Konečne jsem dal širší řidítka (770 mm) v černé barvě a na konce jsem rovnou nasadil reverzní zrcátka.
9.5.2012
Vyleštil jsem svody, byly zahnuslé a teď jsou komplet v lesku.
20.9.2012
Po delší době opět nějaký upgrade: Výfuk Giannelli byl vyměněn za o patro výš uložený Remus, který byl zkrácen a převatován. Na motor namontován teploměr oleje.
11.10.2012
Na moto jsem namontoval ukazatel zařazeného rychlostního stupně Gipro X-type.
14.12.2012
Přibylo pár drobností a to: hodinky na brejle, proužky Baracuda, race ventilky a trochu airbrusche od Majkla http://www.majklgraphic.cz/
24.1.2013
Byla dodělána zimní údržba která obsahovala výměnu oleje+ filtru, výměnu chladící kapaliny, výměnu svíček, vyprání KNka, výměnu brzdové kapaliny, výměnu oleje ve vidlích za hustší (15w) atd. Namontoval jsem sklopnou řadičku i zadní brzdu.Preventivně jsem vyměnil spojkové lanko. No a výfuk Remus dostal padáka. Na zvýšený svod se nastěhoval Scorpion který je homnologovaný .
13.2.2013
Na chaldič jsem namontoval lakované kryty, gripy jsem vyměnil za jiné které nesou značku Domino a sedadla jsem přečalounil novou látkou s hrubší texturou.
17.3.2013
Originální kosti v přepákování jsem vyměnil za kratší o 5 mm, což zvýšilo zadek motorky o cca 4 cm. Jsem zvědavý jak se zásah projeví na jízdních vlastnostech.
2.5.2013
Zvýšený svod výfuku jsem musel doplnit o kryt, jelikož se mi i při mé malé noze o něj pálila bota a na svodu zůstávaly černé fleky. Plynovou rukojeť jsem vyměnil za rychloplyn původem z Yamahy R6. Jízdní vlastnosti se použitím kratších kostí moc nezměnily, nebo alespoň já moc velkou změnu nevnímám.
28.5.2013
Jelikož pořád prší a jezdit se moc nedá, tak dostávám roupy. Sedadla jsem nechal znovu přečalounit, tentokrát u firmy Extrem http://www.extrem-polster.com/ . Výsledek stojí za to.
30.8.2013
Opět přibyly nějaké úpravy. Sundal jsem plexi, místo zadního sedla jsem dal krovku a v předních vidlích nově pracují progresívní pružiny Wilbers.
21.9.2013
Široká řidítka byla nahrazena ještě širšími (820 mm) o průměru úchytů 28 mm a to znamenalo i výměnu klem za frézované.
12.10.2013
Po několika výměnách koncového tlumiče jsem našel co jsem hledal. Na motorku se nastěhoval tlumič, který na Suzuki odjakživa patří a to triovál Yoshimura. Všechny předchozí tlumiče zněly dobře, ale to co předvádí tahle Japonská holka, to je mazec!
3.1.2014
Během zimní odstávky jsem opět na motorce trochu zapracoval. Byl udělán pravidelný servis( olej, čištění vzduch. KN filtru, kontrola spojů, hadic atd.), Namontoval jsem kryty kluzáků vidlic, vyměnil řetězovou sadu ( originální řetězovka byla po 40 000 km ještě cca v polovině životnosti, bohužel řetěz byl nepravidelně vytahaný), nechal jsem vyleštit límce kol a byla nazuta nová sada pneumatik a to Pirelli Angel ST.




15.2.2014
Namontován Scottoiler.
25.3.2014
Krovka místo zadního sedla dostala nový kabát- hydrografiku . Perfektní práci odvedl Martin Kuchař http://www.motorkari.cz/profil/?uid=66471
Můžu doporučit!




17.4.2014
Dnes jsem vyměnil originální brzdové destičky za Sinterované Bremba. Zatím si ještě nesedly, ale už brzdí lépe než originály.
23.10.2014
Byly namontovány frézované stupačky řidiče, nová a těžší závažíčka do řidítek Probikes a vyměněny gripy, gripy Domino byly po dvou sezónách značně orvané.
3.11.2014
Motorku jsem nechal po nějaké době opět nabrzdit pro kontrolu směsi a kondice motoru. Bylo naměřeno 78 HP (71,98 na zadním kole) při 9567 ot/min a 60,44Mn (57,27 na zadním kole) při 6016 ot/min.




.
4.1.2015
Namontován tlumič řízení a zahájena zimní údržba.




24.2.2015
Dokončena zimní údržba a opět zněna řidítek. Předchozí byly široké až moc a skoro rovné( dost z toho bolela zápěstí), tak padla volba na o trochu užší (74 cm) a více zalomené řidítka od Barracudy.
2.9.2015
Nedávno namontována přední brzdová pumpa z modelu s, protože se mi prostě líbí víc.
26.12.2015
Dokončen zimní sevis: olej, svíčky, ventily, chl. kapalina. Vyměněn klín pod motorem za decentnější kousek z Hondy VTR 1000 Firestorm.
12.6.2016
Motorka byla prodána. Vzal jí první kupec který se na ní přijel podívat. Bylo to skvělých 5 sezon bez jediné závady. Snad bude novému majiteli dělat stejnou radost jako mě!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
ORi_SV
ORi_SV napsal 22.07.18 v 10:54 10b.

Tak tohle je opravdu moc krásné SV! :) parádní LOOK a očividně špičkový stav :)

Pjercak
Pjercak napsal 21.11.15 v 16:04

super sv ... hned jsem zavspominal na svoje sv...
jej ja uz titu psal no nevadi...

Michal_sv
Michal_sv napsal 16.03.15 v 22:13

Tuhle mašinu obdivuju od doby co jsem chtěl SV , fakt je krásně udělaná závidím ... a přeju hodně nalítaných kilometrů bez nehod

BroncekŠvoncek
BroncekŠvoncek napsal 06.02.15 v 09:19

Vypadá to moc dobře! nejlepší fotka je onen svět

Hříbek
Hříbek napsal 29.05.14 v 07:28 10b.

Dík za koment Sv máš vyšperkovaný, chválím široký kónický řiditka se zrcátkama na konci řiditek taky už mám koupený řiditka i zrcátka (kulatý) ale ještě scháním mosty/představce Ať slouží a dělá jen radost

Více komentářů



TOPlist