PROFIL MOTORKY

Ducati Monster S4R S Testastretta (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Hermes
Vloženo 3.3.2011
Aktualizováno 3.3.2011
Zobrazeno 5 727x
HODNOCENÍ PROFILU OD 26 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Veliká parádička! Lehká, výkonná, exkluzivní, nádherná, oldschool a přitom hi-tech. Má charizmatu na rozdávání pro celé Japonsko

Více fotografii

Recenze

Tak a co teď? Držim v ruce prachy z prodeje Káčka a koukám po HP2 megamoto a zároveň italech (hyper, monster), který mě vždycky přitahovali. Hlavně to musí bejt dvouvál! Nebo ještě benellka?:)

No nakonec jsem rozhodování tak těžký neměl - jeté HP2 nebyly téměř k dispozici a na novou jsem neměl, benellkám jsem nějak nevěřil v kvalitě. A zbyl tu jen Monster S4R a Hypermotard.

Úvaha byla jednoduchá - pokud chci zažít Monstera s 998 motorem, buď ho vezmu teď nebo nikdy! Takže jsem ležel v inzerci celý noci, abych zjistil, že ho můžu koupit novej (kdo by to byl řekl), což nepřicházelo finančně v úvahu a že vlastně nejsou žádný rozumně jetý v ČR k dispozici. Německo na tom bylo stejně, takže jsem pro něj vypálil do Anglie!

Kupoval jsem ho tak dlouho, jako rohlík v krámě. Byl jako novej, navíc od známýho prodejce Ducati - nebylo co řešit.

A už ho mám v autě!! Ducati Monster S4R S. Voňavka jak blázen, bílý kola, shortie Termák, hodně karbonu... Paráda! Při každý zastávce se na ní musím jít podívat:)

No a jaká že to je motorka? Boží:) Nasednete, nastartujete a pak už se jen pořád tlemíte do helmy Jestli bylo BMW dokonalá motorka, tahle je také, ale úplně jinak. Už od nastartování z tohodle bejka emoce jen čiší.

Má otevřenou spojku DP a Termák, tudíž burácí, rachtá...:) Spojka pěkně nahlas cinká, hlavně ve městech se to pěkně od zdí odráží. Zajímavé, že to nevadí při dlouhý cestě ani mě ani motorkám jedoucím se mnou. No a ten vejfuk krásně duní! Je hlasitej, ale ne tak, aby to vadilo. Bez něj to není ono.

Jízda je taková ... specifická:) Na horší silnice to není vůbec pohodlný a člověk je na motorce natáhlej jak rozjetá žába tak, že je hodně váhy na rukou. Ale jak se zrychlí tempo, tak to je pohádka! Najednou všechno dává smysl a posaz a ovládání je najednou super. Navíc má motorka asi o 237 kg míň než další motorky a o 428 kg míň než předchozí bavorák. Ten to sice při jízdě maskoval, ale tohle je samozřejmě jiná liga, ta nejlepší! Všechno je to nej - ohlins, kola marchesini, mono brembo, spousty karbonu...

Naposled si nechávám motor. Je to poslední evoluce legendárního motoru, testastretta. Nakopnete ho krátkým stisknutím tlačítka a pak to začne! Krásně lineární zátáh, od 4 tis otáček do červenýho jede jak drak. K motorce padne jak ulitej. Jen do těch 4 tis na vyšší rychlosti klepe jak drahej pes, což jsem čekal. Čekal jsem ale taky, že bude dravější a bude mít ještě víc chuti do otáček.

Asi vás zajímá, jestli byl lepší bavorák nebo ducati:) Jednoznačně ducati!!! To je motorka, která má šťávu! Na nic si nehraje a tobě to vyhovuje nebo ne. Je to taková ta nedokonalá holka, co ji stejně miluješ. Nicméně jsem rád, že jsem bmw měl, byla to taky vyjímečná motorka.

Jo a tuhle ducatku už nemám... Příště se trošku rozepíšu o moto morini;)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Gemil
Gemil napsal 26.03.19 v 20:27 10b.

JohnyBaroch
JohnyBaroch napsal 27.02.14 v 16:25 10b.

To je nádhera, v té bíle a výfuk z boku...To je pecka!!

Vojtano1300
Vojtano1300 napsal 22.05.13 v 21:04 10b.

Hermes
Hermes napsal 22.03.11 v 14:23

Diky za reakce!:) byl to paradni legendarni naked! dalsi dlouho nebude. jj ta bila byla paradni... jen ty kola se blbe myla, dovedete si predstavit jak vypadala po par dnech v alpach:) vyprodej jsem prosvihl pac uz jsem tou dobou MM davno mel. bohudik, o hodne bych prisel...:)

mike.46
mike.46 napsal 19.03.11 v 09:54

Nádherná motorka a super komentář. 10b.

Více komentářů



TOPlist