hadráček momentálně ve fázi znovuoživení a navrácení původní krásy.nový kabát je již koupen, motor vylazen,jen toho času je pomálu..
První dojmy - jízdní vlastnosti jsem měl tu čest vyzkoušet, když mě kamarádi tlačili do garáže, ale vzhledem k lehké konstrukci a pružnému motoru o obsahu 350 cm3 očekávám, že budou famózní. Přední kyvná ramena prošla řádnou repasí, aby nebyly v řízení vůle
Recenze
no a pro ukočírování zběsilé rychlosti bylo hodně času věnováno také obnově brzdného mechanismu...
tak jsem se konečně pustil do renovace a po několika večerech či nocích jsem se konečně svezl. Jistě to všichni znáte, bylo mi putna, že sedím na štokrleti místo sedačky, ale vyzkoušet chod jízdou je paráda..
přidávám pár foteček z pokroku, do měsíce bych měl jezdit kompletní
Krásná práce zrovna mne to čeká taky ale mohu poprosit o cenu nového kabátu a kde to dělali popřípadě moje tel číslo 774149871 dekuji
oskárek
perfektni sedlo
Krásná práce, každý další oživený hadrák je super! Jen pozor na přední bubny, na poslední fotce je vidět že mají pět dír. Ty totiž nejsou original Velorex, originály mají jen jednu díru. Je to dost důležitá věc, bubny z kývačky jsou dost oslabené na materiálu tím že je tam míň materiálu a mezi dírami to rádo praská. Na motorce působí síly na kolo jinak než na tříkolce. Kola Velorexu jsou v zatáčce namáhány i do boku. Já sám jsem měl prasklá všechna tři kola. A jistě si dokážeš představit co se stane když prasknou v tu nejnevhodněší chvíli, nejspíš v zatáčce. V roce 2007 jsem nasadil bubny z panelky a od té doby mám klid. Jsou mnohem víc zesílené žebry a mají ocelovou vložku, takže se ani nevymačkají ložiska. Není to sice original ale bezpečnost je důležitější. Tak ať to jezdí! Třeba se někde potkáme na cestě.
Pěkně to děláš jen škoda že tu nemáš fotky jak jsi to udělal,pokud už to máš hotový