Tak po úvodním šoku jsem si zvykl a nakonec je to pěkná kočička. Oproti čtyřválcům je to slabota, ale zase charakter a zvuk je opravdu super
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 600F Hornet: páč mě jedenchytrák dohoukal, že šestka houno pojede :D
Kawasaki ZX-9R Ninja: protože už jsem skoro pro jednu jel, ale majitel byl tydýt, takže z toho sešlo
Suzuki GSF 1200 Bandit: jednoho jsem měl už vytipovaného, omrklého, ale byla zima. jakmile přišla obleva, tak mi ho někdo vyfoukl :)
První dojmy - První dojmy psát po 3 letech je trošku trapárna :P Poprvní co jsem si na to sedl a rozjel se, zhozil jsem se, co jsem to koupil. Postupně jsem ale pochopil to kouzlo italského bajku. Holt se musíš přizpůsobit, protože je to svéhlavá potvora. Ale když to pochopíš je to koťátko :) stejně bych to vyměnil zfleku za Suzuku :DDD
Recenze
po 3 Suzukách jsem zatoužil po změně a toto je změna opravdu od podlahy
je to úplně něco jiného. je vidět, že ti taliáni to mají promyšlené do nejmenších detailů.
uvidíme co dál, zatím spokojenost.
má to nějaké vychytávky po předchozím majiteli: eprom, otevřený výfuk a KN filtr. v nízkých otáčkách do 4 tis se to třepe jak drahý pes, ale nad 6 to letí jak vítr. snad nám to bude klapat
pneu mám michelin pilot power 2ct a olej motul 5100 15w50, převod standart. přivítám jakékoliv rady ohledně gum a oleje i změny převodu. šestka je neuvěřitelně dlouhá
když už jsem takový fanoušek WSBK, tak nemůžu nevzpomenout, že s touto motorkou vyhrál Troy Corser v roce 2000 5 závodů SBK včetně jednoho double
po pár stovkách kilometrů a hlavně výměně přední gumy a úpravě přední vidlice je to přítulná kočičkabrzdy jsou úplně super, pořád brzdím až moc
ještě se nemůžu sehrát s převodovkou, ale snad tomu pomůže o zub menší přední kolečko. jinak jsem rád že mám itala, sice se mně všichni smějou, ale já na ně s*ru
provedena další údržba - výměna oleje. dal jsem tam na radu předchozího majitele motul 5100 15w 50 a bez prolému. výměna i s filtrem docela jednoduchá. díky rychloúpínákům kapotáže práce na pár desítek minut
dál jsem vyměnil přední kolečko za 16 zubové a teprve teď je to ten správný zátah. tuto úpravu opravdu doporučuju, konečně jsem se zbavil toho protivného cukání v nízkých rychlostech.
no a za chvilku už mě čeká poslední úprava, ale o tom až příště
dáám trošku lepší fotky, ale zase jenom tak narychlo udělané
dnes byla provedena generální zkouška pro přestavbu na naháče. vypadá to velice pěkně. sice tam bude hodně háčků, čertíků a překážek, ale snad to půjde. už mi chybí jen řidítka a bude to všechno. snad to dám ještě do léta do provozuschopného stavu
tak pomaličku polehoučku se mi to všechno podařilo seskládat. ještě chybí lak, ale na to se nejezdí. ještě doladit pár detailů a můžeme vyrazit na první letošní projížďku :D
tak konečně vše jak má být, ještě provedu malé úpravy klínu, který pořád není podle představ, ale převážně spokojenost. řidítka jsou o cca 10 cm níž než na originálním tuonu a to byl účel. tak už se těším na první vyjížďku s naháčem :)
tak se sešel zase rok s rokem a motorka už funguje jak má. k úpravě klínu jsem se bohužel ještě nedočkal. loni jsem najel jen pár km, ale letos je to malinko lepší :)
konečně mám motorku, která se blíží mým představám
Hodně luxusní, pěkně si s ní pohrál.
RVS na rovných řídítkách - nejlepší recept na kopec srandy
ať ti dělá jenom samou radost
10B