Moto se kterým se dá spokojeně žít. - A nedělá si člověk ostudu...
Výška jezdce: 1111 cm
První dojmy - 1/ Divoká "Kocka". 2/ Pohodlny posez. 3/ Vyrazne vetsi odpor plynove rukojeti, nez jsem cekal.
Recenze
YAMAHA FZS 1000 - 2003
FZSo koupeny minuly rok (2010) v Mototrade , dovoz Italie, naj. 24t. Km, s par drahymi doplnky, jako Titan vyfuk, brzdovy hadicky, z. blatnik, atd. Jedina vec ktera nestala za nic, byly "origos" gumy Metzeler Z4.
.
Nejsem zadnej "strelec", svoje blaznivy roky i karamboly mam za sebou . Takze nejaky "cerveny" otacky, jdou mimo mne. Ale trochu se mi povedlo loni pojezdit v ramci seznamovacky a zatim se mi zda "neskutecne" vykonna a zaroven funkcni ve vsech smerech. Zadny problemy s razenim, ci prubehem vykonu, nebo nestabilitou. Dokonce i zrcatka plni svou funkci, nejsou tu jen "pro okrasu".
.
Startovani si vyzaduje (i se syticem) pozvolne, minimalni pridani plynu . - Jak jsem se dopatral a co zkouknul na YouTube, je to u FZSa bezny jev. Svicky jsem zatim neulil.
.
Letos probehl "Facelift", vcetne novych Michelin PILOT POWER. Tak uz jsem jak na trni a nemuzu se dockat, az mi zaburaci pod "prdeli"...
===
14.06.2012
OK.
Takze, mam "proskakany" dve sezony.
- Bez padu, bez urazu... Coz je az s podivem.
/Je to asi jen v rukach. - "150 koni" neni pro horke hlavy bez mozku.. /
.
Mimochodem, byl jsem (2x) ucastnikem motocykloveho "dnu bezpecne jizdy" na uzavrenym okruhu. - Doporucuji vsem "beznym smrtelnikum"...
.
Co se spokojenosti tyce, jsem vic nez mile prekvapen funkcnosti. Mimo nutnosti vychytat podvozek, ktery neni nejmodernejsi konrukce, nemam co bych FZSu hanil.
.
Naopak, musim pochvalit celkove pojeti i vzhled, ktery ani dnes neni mimo. Stroj ma velmi povedene linie, ktere nikde netlaci, neprekazi a ke vsemu je nekomplikovany uzivatelsky pristup .
.
Veci jako, startovani a podvozek uz jsem zvlad.
Dokonce se mi povedlo "napravit hlavu" jedne originalni gelove baterii. Kterou jsem koupil novou, ale ktera po roce nedrzela vubec napeti. - Nez-li jsem ji vyhodil, vyzkousel jsem /na zaklade rady/ nabijet ji celou noc 0,5 Amperami za pomoci normalni nabijecky. Dalsi noc znovu, na 1,0 A. To uz Baterie trosicku sicela, ale povedlo se. Jezdim na ni vesele. Hlavne, FZSo po mesici v garazi chytne jak vino...
/POZOR, s nejvetsi opatrnosti, baterie je uzavrena, mohla by explodovat !/
.
Timto se opet loucim, s pranim: "Vse nej nam vsem do sezony 2012" !
(PS: Myslím na Tebe Weru. - Ty naše Sluníčko na nebi...chybíš mi... :-*) M.
===
21.01.2013
Dostal jsem do schranky Dotaz:
"Ahoj ,měl bych dotaz. A to ohledně vidlic na FZS 1000, po rovince ač nejsou hrboly mi skáčou přední vidle, u fázera se říká, že má špatnej podvozek, ale že až tak?
Ma Odpoved:
Ne, ne. - Az tak spatny to neni, to je nesmysl. V zadnem pripade to není normalni.
Ja vazim cca 80Kg, mam vse origos a dokazal jsem podvozek cestovne postelovat na bezchybnou pouzitevnost do minim. 160 km/hod - zatacky, nezatacky..
.
- A to nemam extra progres. pruziny, ani tlumic rizeni...
V prímem smeru jsem nezaznamenal problem ani pri 240 Km/hod.
.
Fazer je proste pohodova i rychlá masina, ktera ma jiste své hranice, ale ja osobne jsem na ne jeste nenarazil. Mozna je to prave proto, ze s nimi podvedomne pocitam... - Kdo ví?
===
26.05.2014
Pokud by někoho zajímalo: pneu Michelin PILOT POWER (jednosměs), naj. 8.000 km - přední hloubka vzorku 2,2 mm, zadní 2,4 mm. - Jeté svižným až ostřejším (pokud možno plynulým) cestovním tempem. Maximal. dosažená rychlost (tacho) 260 km. V mých očích, co se týče funkčnosti, opravdu spokojenost...
===
25.06.2014
Prodáno.
Pozn. : Yamaha dostála své pověsti. - Kovářská práce. Prostě, moto "nezmar"...
Moc hezká barevná kombinace!
Krásný a ta barva nema chybu 10b.
Zdar! Loni jsem se na tuhle mašinu jel do mototrade podívat a už tam nebyla že prej si ji někdo odvez - tak ať slouží k tvý radosti!
paráda 10b
Černej matnej šperk paráda 10