renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Aprilia RSV 1000 Factory (2004)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Bači
Vloženo 17.2.2011
Aktualizováno 11.1.2016
Zobrazeno 8 265x
HODNOCENÍ PROFILU OD 40 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4

Hodnocení motorky
Nalezeno 37 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Ojetý
Pořizovací cena: hodně velký porcelánový prasátko..
Silné stránky

Podvozek, motor, to jsou dvě velký esa, který tahle motorka má v rukávu...

Slabé stránky

Zavzdušňující se spojka, ITALSKÁ ELEKTROINSTALACE !!, horší zadní brzda(naštěstí motor toho ubrzdí hodně),regulátor dobíjení, náročná dáma vyžadující časté mazlení...:D

Moje úpravy

KN filter, Plně laditelná jednotka IGNIJET + clutch master, výfuky RP tuning, řidítka PP tuning, padáky Rutan. Nová kabeláž, regulátor dobíjení Ignitech, nový motor Aprilia RSV 1000 2006 včetně sání a vstřiků

Motor

Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 7
Brzdy
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba oleje l/1000km 0,05 prd
Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Typ rámu nevím kdo jej vymyslel ale je to jak traverza..:D

Sport

Tlumič řízení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Použité destičky Brembo
Úpravy motoru nový motor 2006 včetně sání a vstřiků, KN filtr, koncovky RP tuning, jednotka IGNIJET + nalazení Brzda, regulátor dobíjení Ignitech RCH25Z, nová a pořádná elektroinstalace.
Úpravy podvozku ze série komplet Öhlins není třeba nic upravovat..:)
Úpravy brzd. systému ze série opletené pancíře z 250 km/h jedním prstem..:D
Použité pneumatiky Dunlop sportmax Gp, Pirelli diablo Supercorsa SC3 moc velká spokojenost..:) nyní Dunlop Qualifier
Úpravy řídící jednotky plně laditelný Ignijet + launch control

Jízda

Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Ceny náhr. dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ceny servisu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní síť
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní intervaly
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zkušenosti se servisem už bych ji tam nedal...

Obecné

Moje závady -Přetáhnutý těsnění pod hlavama válců (od nějakýho prasete servisáka předemnou) průsak oleje.
-Vyměněno těsnění pod zadním válcem.
-Vyměněny veškeré hadice a svorky, pouštěly(olej, voda).
-Strasná práce ze zadní brzdou, věčný odvzušňování, aby aspoň trochu brzdila(snad už konečně vyřešeno):D,
-Selhalo čidlo na spouštění ventilátorů = nové od BOSH,
-Výměna konektoru od dobíjení-vypálen (Italové jsou hovada),
-Výměna italských snad papírových kabelů od regulátoru až po alternátor za pořádné a kvalitně tepelně izolované.
-vadný a debilní regulátor dobíjení
-hloupá řídící jednotka MAGNETTI MARELLI neumí


TOPlist