Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | hodně velký porcelánový prasátko.. |
Podvozek, motor, to jsou dvě velký esa, který tahle motorka má v rukávu...
Zavzdušňující se spojka, ITALSKÁ ELEKTROINSTALACE !!, horší zadní brzda(naštěstí motor toho ubrzdí hodně),regulátor dobíjení, náročná dáma vyžadující časté mazlení...:D
Moje úpravy |
KN filter, Plně laditelná jednotka IGNIJET + clutch master, výfuky RP tuning, řidítka PP tuning, padáky Rutan. Nová kabeláž, regulátor dobíjení Ignitech, nový motor Aprilia RSV 1000 2006 včetně sání a vstřiků |
---|
Motor
Zvuk | |
---|---|
Spotřeba paliva l/100km | 7 |
Brzdy | |
Spojka | |
Spotřeba oleje l/1000km | 0,05 prd |
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Spolehlivost |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Tuhost rámu | |
Těsnost tlumičů | |
Typ rámu | nevím kdo jej vymyslel ale je to jak traverza..:D |
Sport
Tlumič řízení | |
---|---|
Použité destičky | Brembo |
Úpravy motoru | nový motor 2006 včetně sání a vstřiků, KN filtr, koncovky RP tuning, jednotka IGNIJET + nalazení Brzda, regulátor dobíjení Ignitech RCH25Z, nová a pořádná elektroinstalace. |
Úpravy podvozku | ze série komplet Öhlins není třeba nic upravovat..:) |
Úpravy brzd. systému | ze série opletené pancíře z 250 km/h jedním prstem..:D |
Použité pneumatiky | Dunlop sportmax Gp, Pirelli diablo Supercorsa SC3 moc velká spokojenost..:) nyní Dunlop Qualifier |
Úpravy řídící jednotky | plně laditelný Ignijet + launch control |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Zkušenosti se servisem | už bych ji tam nedal... |
Obecné
Moje závady | -Přetáhnutý těsnění pod hlavama válců (od nějakýho prasete servisáka předemnou) průsak oleje. -Vyměněno těsnění pod zadním válcem. -Vyměněny veškeré hadice a svorky, pouštěly(olej, voda). -Strasná práce ze zadní brzdou, věčný odvzušňování, aby aspoň trochu brzdila(snad už konečně vyřešeno):D, -Selhalo čidlo na spouštění ventilátorů = nové od BOSH, -Výměna konektoru od dobíjení-vypálen (Italové jsou hovada), -Výměna italských snad papírových kabelů od regulátoru až po alternátor za pořádné a kvalitně tepelně izolované. -vadný a debilní regulátor dobíjení -hloupá řídící jednotka MAGNETTI MARELLI neumí |
---|