Tovární značka: Cagiva - Výrobce vozidla: MV Agusta Motor, Itálie - Motor: Suzuki Motor Corporation, Japonsko => Dejte si pozor, ať nenaletíte jako já a neposkládají vám motorku ze tří různých...
Výška jezdce: 176 cm
První dojmy - Kompaktní posez, točivý motor a k tomu zvuk, který spouští alarmy aut i se sériovými výfuky... Nejraději jezdí po zadním, když to právě nechcete/nečekáte (odpich z křižovatky, horizont pod plynem).
Motorku bych doporučil pro - ... vyježděné jezdce, kteří ještě dobře snáší nepohodlí a netrvají na moderním stroji.
Doplňky na motorce - Ukazatel zařazeného kvaltu, CL zásuvka. Jinak sériový stav, teda až na zkrácený zadní blatník (práce některého z předchozích majitelů).
Recenze
Raptora jsem si vlastně nevybral... Původně jsem chtěl TL1000R (velký dvouvál + kapota), ale tohohle Raptora jezdil můj kamarád, který ho zároveň garážoval u mě doma, takže byla možnost se svézt, no a když došlo na prodej, tak jsme se prostě domluvili a Raptor zůstal v garáži.
Raptor je svého druhu "funbike" do zatáček okolo komína. Bez kapot to prostě fouká a posez není na velké cestování (dost skrčené nohy). Nemá vychytávky typu ABS a kontrola trakce, při podřazování rád blokuje zadní kolo. Nulový úložný prostor.
Je to sice stříkačka, ale má ruční sytič. Když se tahá, tak žere i trávu okolo cesty. Tankování po 160 km.
Brzdy a podvozek podle mě nijak nevybočují z tehdejšího průměru. Zadní brzda moc nebrzdí, podvozek v dlouhých táhlých zatáčkách "houpe"...
V podstatě je to už hezký veterán z italské školy, který ale pořád slušně jede.
Když na ni tak koukám, vyvolává ve mě pocit, že bych na ni nejradši okmažitě skočil a svezl se. Prostě ideální hračka.
pekny taliansky japonec
Pěkná Suzagiva.10b Mám teď jednu v garáži na opravu. Kdyby si náhodou věděl o chladiči tak se ozvi
Krásnej