invelt_unor2



PROFIL MOTORKY

Jawa 50/551 Jawetta (1960)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník KADDAK
Vloženo 12.2.2011
Aktualizováno 10.8.2014
Zobrazeno 3218x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 5.5

Popis motorky


Vyjímečný stroj s novým systémem kersantihop, co si přát víc ?!

Více fotografii

První dojmy - --- --- --- --- - - - - - --- - - - --- - - - --- - - - --- - - --- - - -- - --- - - ---

Recenze

Motocykl s ojedinělým systémem KERSANTIHOP. Tento vyjímečný systém, skládající se ze dvou antismykových funkcí, poznáte podle „šlapacích pedálů“ na boku motoru.
První funkce (KERS systém) nahrazuje používání meziplynu a pomáhá pilotovi při řazení nižších rychlostních stupňů. Využívá se v momentě, kdy pilot již jede tak vysokou rychlostí, že nezvládá rukama ovládání stroje a tímto tak vyrovnání otáček pro plynulé podřazení. V okamžiku, kdy potřebuje podřadit na nižší rychlostní stupeň, se nohama zapře do uvedených pedálů a tyto roztočí ve směru chodu hodinových ručiček, čímž dojde k antismykovému vyrovnání otáček motoru a převodovky a pilot tak může plynule podřaditi.
Pro začínající piloty, kteří by v počátku mohli mít problém s ušlápnutím, zdarma zapůjčím a za nimi vyšlu „našeho Otíka“, což jim usnadní během několika milisekund roztočit pedály na maximálně požadovaný výkon !
Druhá funkce (ANTIHOP) nahrazuje používání přední brzdy a pomáhá pilotovi při brždění před zatáčkou, aniž by došlo k zablokování kola. Využívá se v momentě, kdy pilot již jede tak vysokou rychlostí, že nezvládá rukama ovládání stroje a tímto tak brzdovou páčku přední brzdy. V tomto okamžiku se nohama zapře opět do „šlapacích pedálů“ a tyto roztočí naopak v protisměru hodinových ručiček, kdy dojde ke zpětnému chodu stroje a tímto tak k antismykovému snížení rychlosti bez zablokování kola, neboť toto se stále protáčí!
O uvedený systém KERSANTIHOP projevili zájem především přední výrobci motocyklů, z důvodu instalace pro objemové třídy od 1000 ccm výše, neboť se jedná o kubatury o které mají začínající piloti v ČR největší zájem.
V případě, že máte již starší motocykl bez systému KERSANTIHOP, tento lze jednoduše domontovat. Postačí vrták o průměru 22 mm, který upnete do vrtačky a zleva doprava
někde uprostřed vyvrtáte skrz díru do motoru, následně zasunete 2 x pedály a je hotovo !
Pro méně zručné piloty se doporučuje obrátit na autorizovaný servis, kde Vám jistě rádi vyhoví, především u motocyklů se zásuvkou pro diagnostiku.
Doufám, že jsem to nevysvětlil moc složitě ?!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Celt
Celt napsal 02.03.11 v 21:56

už jsem sehnal 22mm vrták, ještě seženu nějaké pedály a hned to montuji na TRXo, páč takovou techniku jsem si vždycky přál Za kvalitní lak dostáváš ode mě 10b.

ALW
ALW napsal 13.02.11 v 10:51

Koukám, že jsi apgrejdoval na pořádnou motku , tak to je dobře, s tím Ti to po zadním půjde samo, znáš to, né?! Měj se, D.

sidar
sidar napsal 13.02.11 v 08:37

nj, vývoj nezastavíš Blahopřeju ke skvělé technice. Neuvažuješ ještě o TC-ku?
10b

Více komentářů



TOPlist