600 S Diversion.Krásný stav,Tm.fialová-až černá metalíza.Doplněna o tři kufry(boční Nonfangohorní no name)...
Výška jezdce: 178 cm
Recenze
Koupil jsem ji bez emocí po velmi zralé úvaze a po 2 letech ji prodal...
Chybělo mi enduro...No,spíš jsem ji nechtěl ničit jízdou po nezpevněných cestách a posez mi taky pořád nějak neseděl.
Namontoval jsem zpátky originál řidítka(z XJ 900)a představce 3,5cm pod ně.Taky vyšší turist plexi od skidermax(nebo tak nějak).Potom to bylo skoro jak na cest.modelech mnichovské značky...
I když jsem ji prodal,tak vzpomínám jen v dobrém a můžu jen a jen doporučit!!!Pohodlí,spolehlivost,nenáročnost,skvělý brzdy(novější model se 2 kotouči na předku),nízká hmotnost a těžiště,skvělý zátah odspodu(8 ventil)a spotřeba reálně kolem 4,když jsem se kochal...Jo a narozdíl od dvouválcových pětistovek vypadá dospěle a i "přescent", jako já,na ní vypadá obstojně.Co mi vadilo,kromě terénní impotence(moje chyba-motorka za to nemůže)a posedu(taky tak-enduro to není)byly dost velké,spíš teda nepříjemné, vibrace zrovna kolem 90-110 km rychlosti na 6 rychlost!To fakt na.ere!A taky trochu bezpohlavní vzhled.Jinak fakt skvělá motorka,pro toho,komu toto nebude vadit...Někdy si říkám,že jsem s tím prodejem udělal blbost...
Má "nová" Africa twin 750 je daleko těžší a tak mi přijde,že rozhodně líp nejede...Spotřeba je aspoň o 2 litry vyšší!Ale na nezpevněný cesty na mou zamýšlené výpravy je to holt jinde a posed mi taky sedí.A vypadá holt COOL!Uvidíme...
Přesně tak, XJ naučí jezdit a pak se člověk rozhodne kam ho to táhne... Já osobně pokukuju po Transalpu, ale na XJ nenechám dopustit! Je to levnej držák!!!
Vypadá docela dobře. Je pravda, že to není žádný excentrický model, spíš nenápadná. A člověk vždy lituje, když prodá něco,co sloužilo spolehlivě.