renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW F 650 GS Dakar (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník octopus
Vloženo 28.1.2011
Aktualizováno 30.11.2023
Zobrazeno 2 646x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.2

Popis motorky


BMW F 650 GS Dakar ABS, ročník 2003, vyhřívané hefty, dovoz Anglie - tachometr v mílích, najeto 13 tisíc mil- asi 21000 km.Ježděná převážně po silnici, teda aspoň tak vypadá.Super stroj...

Více fotografii

Motorka koupena od PK Cars Prostějov - Profesionální přístup, ochota a následná domluva i na ceně. Mohu doporučit.

Výška jezdce: 184 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda XRV 750 Africa Twin: U Dakara vyhrál nakonec vzhled, spotřeba, váha a pohodlnější posaz oproti Africe.

První dojmy - Poprvé se mi zdála dost velká a budila ve mě docela respekt. Pěkné polepy a skvělý design tak typický pro GS si mě brzy získal. Velmi příjemný posaz, poměrně snadné ovládání - spojka, brzdy, řazení. Docela vysoká motorka, ze začátku jsem trošku bojoval s výškou - párkrát i na zemi:-D, naštěstí jen do měkka. Na to že je to jednobuch, má docela pružný motor, který chytne od 4 tisíc otáček druhý dech.

Motorku bych doporučil pro - Moto je vhodné pro ty, kteří hledají univerzální,jednoduché moto s velmi dobrou spotřebou.Motorka je vhodná též pro začátečníky, pokud to zrovna nejsou úplní skřeti.

Doplňky na motorce - Padací rám Bartus, držáky kufrů Wunderlich,hliníkové kufry AluMilánek

Recenze

Koupil jsem ji v PK Cars v Prostějově letos v lednu.Po dlouhém vybírání mi padla do oka a postupně se začínáme seznamovat.Je to super stroj.Neuvěřitelně pohodlná, průběh výkonu super...

Na motorce mám najeto asi 13 000 km a zatím jsem spokojen. Jízda se spolujezdcem mi nedělá absolutně žádné problémy i když mám plné kufry, musím hlavně myslet na to, že jde motorka snadněji na zadek hlavně v terénu. Má na tom určitě podíl i benzínová nádrž. Ta by mohla mít malinko větší objem, i když ten je kompenzován menší spotřebou. Ta mě velmi mile překvapila na cestě na východ Slovenska, kdy jsme po dálnicích a státovkách motorky vyloženě nešetřili - nevzala si víc jak 4 litry na 100. To považuji jako velké plus při dnešních cenách benzínu. Co se brzd týče, mě zatím dostačují- i když druhý kotouč by nebyl na škodu, to je pravda. K podvozku nemám výhrad, myslím, že je to vyřešené dobře. Lehce stavitelné zadní pérování je super věc. Scottoiler funguje též na 1. Bez něj by byla údržba řetězu o dost dražší. Ovladatelnost se mi zdá čím dál tím víc lepší. Někdy mám pocit, že jedu na bikrosu . Kufry, které jsem na motorku namontoval, jsou nedocenitelné, hodí se pořád a dost se do nich vleze.
Ze začátku jsem měl respekt na motorce v terénu, ale chce to jen vědět jak na to. Ono jezdit 8 let na Jawce, a pak sednout na tohle, je docela velká změna. Navíc, když s tím najedete do terénu, není úplně ideální se s tím hned někde kutálet, poněvadž to stálo skoro sto táců. Takže raději s rozvahou, není kam spěchat. Ale časem jsem zjistil, že terén si už docela užívám, to je fakt super pocit, stačí jenom pár přejezdů po polňačkách nebo i v lese.. Je to jen o gumách a o řidiči Ty zdvihy jsou fakt super. Řekl bych, že ani při hrubším zacházení a skocích není vyloženě nutné dopředu montovat progresky, ale to nemohu posoudit. Je to všestranná motorka a toho si cením asi nejvíc.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Linhart89
Linhart89 napsal 17.03.12 v 19:07

Moc pěknej kousek...a moc pěkná fotka u Čs. opevnění. Za 10b!

fery251
fery251 napsal 04.02.11 v 09:06

BMW je holt BMW. A tohle je nádhernej model. 10b a ať slouží

Pazzys
Pazzys napsal 29.01.11 v 17:06

Teď už jen to jaro a mužem jít řádit

magoss
magoss napsal 28.01.11 v 19:51

Vypadá moc hezky tak ať slouží

Barney
Barney napsal 28.01.11 v 14:11

Paráda, nádhera, závist

Více komentářů



TOPlist