Milý deníčku... No nic nebudu se sáhodlouze rozepisovat, takže krátce. Po bouračce v Rakousku, kdy jsem se svojí Jawkou zhotovil pár salt, jsem byl nucen udělat pár nutných oprav, neboť Jawka šla krapet nakřivo.
Jako první jsem udělal geometrii v domění, že se to jenom hnulo. Nepomohlo.
Jako druhé tedy jsem vyměnil celý předek, neboť mam celou tuhle motorku ještě jednou. Tozn. vidlice, brýle - horní, spodní, tlumiče... Nepomohlo...
Jako třetí tedy jsem zakoupil a vyměnil kyvnou vidlici vč. celého uložení. Heuréka - POMOHLO!
A za čtvrté jsem zakoupil nové plexi - tentokrát čité a motorka je konečně ve stavu plné pohotovosti.
K té kyvce bych dodal jen poznámku a upozornění pro ostatní. Nevím jak kde, ale mě přišla kyvka bez maznice. Prostě tam nebyla. Čuměl jsem jak péro, ale fakt ji tam nedali, takže jakým způsobem se dneska mažou kyvné vidlice? V tomto případě by to znamenalo sundat zadní kolo, brzdu, táhlo atd. po té vyndat čep kyvky a tento namáznout a celé zase zpět a ve finále znovu geometrie... nevím jak pro koho, ale pro mně práce min. na dvě hodinky... Pokud máte provedení s mazničkou, tak je to práce na 5minut i s hledáním mazacího lisu . No a protože já jsem liný, tak jsem si tam tu mazničku udělal. Chce to jen trošku trpělivosti a dobrý vrták, neboť materiál ze kterého je kyvka vyrobená je dost tuhý - musí být když to drží celou zadní část.
Vlastník | Icezz | |
---|---|---|
Vloženo | 18.1.2011 | |
Aktualizováno | 1.5.2013 | |
Zobrazeno | 6 932x |
ty jsi taaaaak čikovnej