renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 1000 (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Zdeny88
Vloženo 11.1.2011
Aktualizováno 31.12.2011
Zobrazeno 3 316x
HODNOCENÍ PROFILU OD 23 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Tak tahle kráska už říká pane bohužel někomu jinému...

Více fotografii

Recenze

Recenze, srovnání atd. se dává nějak dohromady a bude tu co nejdříve...

Koupena 9. ledna 2011, hned druhý den poté, co jsem prodal své GSX-R 600. Bylo předem jasné, že bude zase GSX-R, protože co jiného, že?! Rozdíl je jen v tom, že tam, kde u šestky končili koně, u litru začínají kilowaty.

Zkušenosti zatím žádné, snad jen, že oproti šestce je to pořádný kus motorky. Jakmile se udělá lepší počasí budou lepší fotky a samozřejmě čekejte, že po prvních zkušenostech se zase trochu rozepíšu...

Prvních pár kilometrů najeto, tak můžem pomalu začít něco psát, zatím jen v bodech, pak až bude víc zkušeností, tak to dám dohromady...

Podvozek je krásně předvídatelný, co chcete, tak udělá bez sebemenšího přemlouvání spolu s pneumatikama Pirelli Diablo Supercorsa naprosto parádní kombinace. Již v sérii je nastaven velice příjemně, není až tak tvrdý, aby bylo nutné po každé vyjížďcce na těch našich silnicích navštívit dentistu, ale ani příliš měkký, abyste se cítili jak na houpačce.

Brzdy jsou určitě o něco silnější než na šestce, možná to dělají i ty pancéřové hadice, desky ještě origo TOKICA. Až se časem zase nasadí nové desky, nejspíš od AP Racingu, tak to bude jistě dravější. Ve srovnání s GSX-R 1000 K9 to ale brzdí, možná na té předváděčce bylo něco špatně, ale vůbec se jí nechtělo...

Motor je přesně to, co jsem od litru očekával. Když za to chci tahat nechám nižší kvalt a je to střela, není ovšem problém si zařadit za šest a jen tak si broukat předpisovými rychlostmi.

Tlumič řízení je oproti předchozí šestce již elektronický. Na místě jako by tam nebyl, takže se dá s motorkou lehce manipulovat, za jízdy se teprve ukáže jeho funkčnost, zatím nemám moc najeto, ale pocitově funguje asi o něco lépe než na GSX-R 600.

A teď co mě zajímalo asi nejvíc, ty palivový mapy. Na zapůjčený GSX-R 1000 K9 jsem je přecvákaval a zkoušel celou dobu jízdy, ale jaksi jsem rozdíl nezaznamenal, tady je to jiné. Opravdu je to znát, na mode C se tak rychle nenechá vytáčet, výkon nahoře jsem zatím nevyzkoušel, zda i tam je nějaká zásadní změna tedy nevím, papírově to má být asi tak na úrovni šestistovky, tak uvidíme, určitě by to bylo fajn. Na mode A to jede jak splašený, litr mno...

Zatím jen takhle krátce po první vyjížďce.

Důvody proč jsem nechtěl litrovou K7 (hydraulická spojka, palivové mapy...) se mi nyní zdají spíše přínosem než zbytečností a možným problémem navíc.

Výbava

Helma: Shoei XR-1000
Kombinéza: PSI model Cobra (šitá na míru, jméno na zádech)
Boty: Sidi Vortice
Rukavice: CLOVER RS4 EVO kangaroo

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Limiter
Limiter napsal 01.01.13 v 02:06

nádherný gixer!!

italšrot
italšrot napsal 13.05.12 v 10:41

Moc hezké čtení a to platí i o šestce. A jsem taky rád, že jsi nakonec pochopil, že nejhezčí GSX-R je černé

Petta
Petta napsal 27.05.11 v 23:12

Koukám změna.. Gratuluju k přestupu.. Taky jsem se zbavil gixxera šestky a koukám po litrech. Jako bych koukal do zrcadla, mám také shoei xr1000 a sidi vortice.. Jen koukám po jiné značce.. Chtěl jsem bmw, ale zamiloval jsem se do R1 2009. Vkus máme asi stejný, také chci černou.. Tak uvidíme..

.DJ.
.DJ. napsal 19.03.11 v 16:30

Pěkný stroj,ta barva je u mě prostě BEST!Koukám že tvoje supercorsa má už před smrtí já byl nucen dostat se až na drát (cestou do pneuservisu jsem se pekelne zapotil) pochvalu zaslouží i supr čtení v profilu

Gauner
Gauner napsal 24.02.11 v 11:24

krása.. hold GSX-R

Více komentářů



TOPlist