renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki GPX 750 (1989)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník 12716
Vloženo 22.7.2005
Aktualizováno 24.7.2015
Zobrazeno 5 197x
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Upravená, vylazená… rychlá, silná a pohodlná Kawa Při tom se tváří celkem Jinak než jaká ve skutečnosti je)) K úpravám: Motor: Přímé sání, kit karburátorů, dva „Absorpční“ lazené výfuky z nerezi, vačky ze silnějšího modelu a další a další věci

Více fotografii

První dojmy - Užasné skvělé. Ovšem po GO s vylazeným motorem... to bylo teprve "skvělé"! Musel jsem si na motorku zvykat... je těžká, ale jen když stojí, jak jede tak pohoda. Brzdy jsou v pořádku, proti ideálu slabší a na dnešní poměry vyloženě měkké - standartní GPXko holt.

Recenze

1. Zkušenosti:

Servisní intervaly dodržovat!... i co do rozsahu

=Díky tomu je po 124.000 km plně v pořádku... startuje na ťuknutí absolutně za všech okolností, na cestách je 100%-ně spolehlivá a udržuje si plný výkon.

Kvalitní díly, pravidelná kvalitní péče... je to poznat
- po dobu celých mnou najetých 124tis km od GO (k dnešku). I se všemi úpravami!!!

Opravdu spolehlivá motorka, zejména elektrické zařízení a motor na GPXech má vysokou životnost.

2. Doporučení:


Udržovat pravidelně seřizovací hodnoty..!! Ventilové vůle a karburaci (odborný servis). Nešmelit !

Výměnu kapaliny ve spojce každých 5 000km - Hnus co z toho jde.

a) Díly+kapaliny:


Kvalitní olej
Standart: -Motul 5100 ester- SAE10w-40,API SH,

Sport: Lze i SAE 10w-50
- (právě používám) vhodný například při častější sportovní jízdě.

při opotřebení motoru nad jistou mez pak ten samý
Motul 5100 ale SAE 15w-50. A je to!!!

Palivo -natural 95 (nejlépe V-Power 95 / carrera 95)

Kapalina brzdová/spojková = Lucas DOT 4.

Svíčky = zn NGK DR8ESL

Brzdové detičky =EBC / SBS osvědčila se cestovní směs

pozn:
Brzdy v perfektním stavu, perf. dílech nemají chybu (u mojí mají také měkký charakter), ale dobře se dávkují a nevadnou!. Motor s převodovkou fungují na výbornou… "Po zahřátí oleje a prohřátí sání..!! je připravena si to dát s kterou koliv motorkou."

b) Důležité zjištění:
"Sportovní úpravy nemají vliv na životnost jako chování řidiče, a přístup k servisu motorky. = klidně+ 20koní, ale netočit za studena a neseřizovat rádoby točením nějakého šroubku. Pak udělá moc radosti a bude i po 100tisících vyprašovat "

3. motor:

jde z volnoběhu (1100 ot/min) klidně, ale neochotně do 2 500 ot,

2 500 ot/min zde se probere k prvotnímu dunivému tahu.

Ve 4 000 ot. zaváhá + nad 4tis. změna zvuku, citelně zabere a již jde plynule,

od7 500 ot. táhne dost výrazně.(nejlíp táhne mezi 8-12tis)

Na 11 000 ot. výkon dosahuje maxima a nevadne ani na 12tisících !

(=takže přetočení na 12tis. ... je dílem momentu nepozornosti na 1.a 2.kvaltu )

servis motoru:

0 km od kompletní GO 1.5.2005

2.000km:
(olej) + kontrola při záběhu, ventily - kontrola

10.000 km: (olej), + ventily - kontrola

20.000 km: (olej) + filtry, ventilove vule, karburatory seř.

30.000 km: (olej)

40.000 km: (olej) + filtry, ventilove vule, karburatory seř.

50.000 km: (olej)

60.000 km: (olej) + filtry, ventilove vule, karburatory - komplet rozebrání + seř.

70.000 km: (olej)

80.000 km:
(olej) + filtry, ventilove vule, karburatory seř.

90.000 km: (olej)

100.000 km: (olej) + filtry, ventilove vule, karburatory seř.
+ spojkové lamely, gumičky hydr válečků spojky, gufero ovladací tyčinky spojky
+ VN kabely sviček,
+ kontrola celkového stavu motoru

110.000 km:
(olej) + filtry, ventilove vule, karburatory -kompletni rozebrání + seř.
+ rozvodový řetěz
+ kontrola vačkových hřídelí motoru + celk stavu motoru

115.000 km: : (olej) + oprava olejové hadice k chladiči, výměna chladící kapaliny

119.000 km: : (olej) +GO Hlavy motoru: výměna 12-ti ventilů, pár sedel, vodítka a gufera vodítek.

122.000 km: : připájení drátu čidla ventilátoru chladiče, oprava el. svazku: (řidítka-př. světla), oprava vypálených kontaktů spínací skříňky, promazání všeho

Aktualni stav: 124.500 km

jezdím - pokud nemám motorku na servisu (to má přednost!)

cestopis:

Preferujidelší trasy po ČR... vyjma dálničních tankodromů

Pořád někam jezdím... proč to sem psát, kdo by si to pamatoval... lepší je jezdit!!!

4. "5 NEJ z cest":

1. Nejnižší dosažená spotřeba na celou nádrž: 4,2 L/100km

2. Nejdelší doba jízdy (vč tankování a mazání řetězu): 18h

3. Největší ujetá vzdálenost za jeden den: 1.516 km za 18h (CZ-D-CZ-SK-CZ)

4. Nejkratší doba jízdy: Cheb-(Praha)-Olomouc 3h30min, Olomouc-Prostějov 3min

5.Nejlepší pokořené auto: Porsche 911Carrera GT2

Další info: Ke kdysi sportovnímu podvozku je i tabulková hodnota výkonu:106 nenáporových koní, s212Kg a 250Km/h až až.

Můj největší miláček!.

5. úpravy:

Nahrazený původní motor (neštastně přetočen po záběhu), nyní mám ještě "výkonější", více upravený motor.

Přímé sání, kit karburátorů, dávkovací palivový systém z Fároše (s dvojitou filtrací paliva),ostřejší vačky z modelu 88´ (106.5 BHp),leštěná hlava,dva "plovoucí absorpční" výfuky+ pár drobností (silikonové zapalovací kabely NGK racing, sportovni tesnici set motoru... a další).vše nalazeno p Šalamonem (Brno-lesná).

dále...Odstraněn airbox, část elektriky a nepotřebné věci, a celkové snižení aerodyn. odporu + odlehčení.

výsledek= skvělý výkon a zejména jeho průběh!!! +zvýšeny povolené otáčky na 12.850 otmin.

pneu:
Sportovní papučky, dopředu šla avon AM-20(mohu doporucit), Vzadu nyní rozměrově legální turistická Michelin150/70 ZR18

Na druhém zgenerálkovaném motoru už najeto 124tis km!!!
Stále naprosto bezva...

=kawa GPX 750R =for ever bike

GPX750R 88´ specification:
Make Model
Kawasaki GPX 750R
Year
1986
Engine
Liquid cooled, four stroke, transverse four cylinders, dohc, 4 valve per cylinder

Capacity cca748 (747,8ccm)

Bore x Stroke 68 x 51.5 mm

Compression Ratio 11.2:1

Induction 4x 34mm Keihin CV,

Ignition / Starting - / electric

Max engine speed 12000 rpm

Max Power 106,5 hp / 78.0 kW @ 10500 rpm (rear tyre 91.4 hp @ 10200 rpm )

Max Torque 78.1 Nm @ 8500 rpm

Transmission / Drive 6 Speed / chain

Front Suspension 38mm Telehydraulic forks electrically activated anti-dive

Rear Suspension Unit-track air assisted 4-way rebound damping adjustment.

Front Brakes
2x 270mm discs 4 piston calipers

Rear Brakes
Single 230mm disc 2 piston caliper

Front Tyre
110/90-16

Rear Tyre
140/70-18 / 150/70-18

Dry-Weight / Wet-Weight
195 kg / 205 kg

Fuel Capacity
21 Litres

Consumption average
16.2 km/lit

Braking 60 - 0 / 100 - 0
14.0 m / 40.5 m

Standing ¼ Mile
11.1 sec / 193.2 km/h

Top Speed
238.7 km/h

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Brumbaal
Brumbaal napsal 21.09.21 v 20:23 10b.

tohle bylo pěkný smekám

12716
12716 napsal 24.07.15 v 00:50

Konečná s touto legedou. Celkově 229tis km. Prasknul rám unavou materiálu. Nyní stavím již SUZUKI GSXR750 EFi SRAD... na sezonu 2015. Minuta ticha za tuto užasnou a vždy spolehlivou GPX750R

12716
12716 napsal 28.10.14 v 23:53

Diky za palce nahoru. Kawa ma ted 228.738km... a uz to cim dal tim min ono. = vic servisuju jak jezdim

bulldogbiker
bulldogbiker napsal 17.10.14 v 00:25

-Jandys-
-Jandys- napsal 07.04.13 v 15:52 10b.

Krásná a dobře udržovaná střela Tak hodně spokojených aspoň dalších 200000km

Více komentářů



TOPlist