Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 90 000 |
Motor je držák, KARDAN, kapoty, spotřeba, pohodlí i pro spolujezdce, přepravní kapacita. Dobrý podvozek i brzdy, spolehlivost, mám rád průběh dvouválce!
Na velkou hmotnost málo koní, zadní pružina by mohla být tužší, řešení krytek padacích rámů a to nešťastné čerpadlo... Jo a dálnice moc nemusí, vlastně já taky ne.. A ještě je dost náročná na dobrou baterku!
Moje úpravy |
Garmin Zümo-držák s napájením, kufr=nutnost, výřez na padací rámy... no, není to ještě ono,musím doladit, teploměr ze škoďárny s čidlem,ale ten už tam byl od předchozího majitele. Přidal jsem zásuvku a vyhřívané rukojeti. |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 5 |
Brzdy | |
Spotřeba oleje l/1000km | 0,00000000000 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Ocelový s vyztuženou podsedlovkou |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Zkušenosti se servisem | Servis si dělám sám |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | 320-360 |
Obecné
Moje závady | Palivové čerpadlo 3x, pak nahrazeno podtlakovým Mikuni, prasklé obě membrány v karburátorech, guferko přední vidlice, opotřebená centrální pružící jedenotka jinak jen spotřební matroš. |
---|