renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda VF 500 (1986)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Petr.VF
Vloženo 1.1.2011
Aktualizováno 1.1.2011
Zobrazeno 2 793x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Honda VF500 F, skvělá pětistovka se čtyřma hrnkama

Více fotografii

Recenze

No tuhle motorku jsem koupil po Jawce 350/640, takže dost velký skok.
Byla od kámoše, který si ji nechal dovezt z Německa. Poježděníčko bylo super, nijak zvlášť poruchová, ale náročná na časté výměny oleje. Jediné co mě trápilo, byl tekoucí chladič, po několika lepeních jsem ho vymenil za menší z VF400F, od té doby byl klid.

Sezóna 2002 :

Potom, co jsem ji koupil, jsem nechal seřídit ventily a podtlaky v karburátorech (1500Kč). Po tomto seřízení mi začal téct chladič.Nalil jsem do něho trochu kapaliny na spravování chladičů Winns´ (125Kč) to stejně na dlouho nepomohlo. Výměnu zadní gumy jsem plánoval až na jaro 2003 , ale po tom, co mi z ní začalo lézt plátno, jsem ji musel vyměnit. I s výměnou a vyvážením mě to stálo (2985kč). Místo 110/90-18" jsem tam dal 120/90-18". Ještě jsem si koupil digitální tachometr Sigma Taraga za (800kč).

Sezóna 2003 :

Jelikož jsem nevěděl kolik má motorka najeto na rozvoďákách, rozhodl jsem se, že je vyměním. Rozvodové řetězy (2x2850Kč). Jelikož mi začal opět téct chladič, přidal jsem do vyměněné chladící kapaliny asi 3dcl Winns´ Stop Leak. Bohužel pořád chladič tekl a jelikož jsme se chystali na delší cestu kolem Čech nezbylo mi nic jiného než opravit chladič provizorně tekutým kovem. Použil jsme Loctite 3450, který vydržel celou cestu. Potom jsem ale opět zjistil, že chladič začíná prosakovat. Všiml jsme si že tam, kde je tekutý kov, tak se chladič opírá o rám a zřejmě proto se vrstva rozrušila a chladič začal opět rosit. Znovu jsem jej tedy zalepil a mezi chladič a rám dal kus měkké dumy, aby vibrace znovu neporušili vrstvu tekutého kovu. Rovněž jsme odvzdušnil přední brzdu a vyměnil v ní brzdovou kapalinu (158Kč).

Sezóna 2004 :

Na jaře 2004 jsem konečně vyřešil problém s chladičem. Ten tekl i po opětovném zalepení, takže jsem na inzerát koupil jiný (1500Kč). Byl, ale z Hondy VF400F, takže před namontováním musely přijít drobné úpravy. První jsem musel dodělat muzikusy na držáky, protože byly výš. Další věcí bylo, že nový chladič neměl integrované nalévací hrdlo. To mi musel zhotovit kamarád tím, že ze starého chladiče ho odletoval a naletoval ho na kus měděné trubky, kterou jsem vložil mezi hadice na pravé straně motorky. Vše sedělo perfektně, takže stačilo nasadit kapotáž a jet se projet. Koupil jsem teda novou baterku (620Kč). Teď už by motorka měla být ve stavu, že jen přijdu naliji benzín a vyrazím, ale vždycky se může něco stát. No motorka už nutně potřebovala nové pneu, takže jsem zašel k nám do Yamahy. Tam jsem si objednal Bridgestone Batlax sadu (vpředu 110/70-16", vzadu 130/80-18"). Obě byly jen za (3260Kč) i s prací, protože se zrovna rušil nějaký sklad proto sleva 50%. Motorka už je tedy bez nejmenších vad.

Jezdil jsem ji 3 sezóny, pak musela z domu kvůli stěhování a zařizování, však to znáte.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Petr_TA
Petr_TA napsal 01.01.11 v 17:39

Moooc pěkná Hondička
10B

Více komentářů



TOPlist