GSXR 1000 - Masakr největší
Konečně motorka která opravdu "jede"
Recenze
Černo - zlatá mrcha Suzuki GSXR 1000
Výfuk LeoVince, ještě přes zimu dokoupím padáky a zrcátka.
Na zadní jde sama, na 4ku na horizontu jak nic...
TECHNICKÉ ÚDAJE
* Motor Kapalinou chlazený čtyřdobý řadový čtyřválec, vyvažovací hřídel, dvě nahoře uložené, řetězem poháněné vačkové hřídele, čtyři ventily na válec, hrníčková zdvihátka, mazání s mokrou klikovou skříní, vstřikování, průměru 44 mm, řízený katalyzátor se sekundárním vzduchovým systémem, alternátor 350 W, akumulátor 12 V/10 Ah, hydraulicky ovládaná vícekotoučová spojka v olejové lázni, šestistupňová převodovka, řetěz. Vrtání x zdvih 73,4 x 59,0 mm Zdvihový objem 999 cm3 Stupeň komprese 12,5:1
Jmenovitý výkon 136,0 kW (185 k) při 12 000 1/min Max. točivý moment 117 Nm při 10 000 1/min * Podvozek Mostový hliníkový rám, plně nastavitelná obrácená vidlice, průměru 43 mm, dvouramenná kyvná hliníková vidlice s horními výztuhami, plně nastavitelná centrální pružicí jednotka s pákovým systémem, tlumič řízení, dvoukotoučová brzda vpředu, průměru 310 mm, čtyřpístkové pevné čelisti, kotoučová brzda vzadu, průměru 220 mm, jednopístková plovoucí čelist.
Litá hliníková kola 3,50x17; 6,00x17 Pneumatiky 120/70 ZR 17; 190/50 ZR 17 Obutí v testu Bridgestone BT 015 „N“, „G“ * Rozměry a hmotnosti Rozvor 1415 mm, úhel hlavy řízení 66,2 stupně, stopa 98 mm, dráha odpružení vpředu/vzadu 125/135 mm, povolená celková hmotnost 390 kg, objem nádrže 17,5 litru. * Servisní údaje Servisní intervaly po 6000 km Výměna oleje a filtru po 18 000 km/3,3 l
Motorový olej SAE 10 W 40 Zapalovací svíčky NGK CR 9E IA-9, Denso IU 27D
Perfektní strojovna, hodně štastných km!
moc pěkna taky o GSX-R 1000 pošilhavam
Na to se dá koukat... Stále
Nejlepší barva,jinak GSX-R nemusím!!!
Moc hezky gixxer. Kdybych mel o 10 cm vic tak ho beru hned