27.10.2011 jsem dovezl motorku ze servisu.
Motorka má najeto 36100 KM.
Zatím jediná závada, která mně letos potkala je vymačkané ložisko řízení . Řekl bych, že je to Achillova pata VN 1600. Výměna byla celkem náročná, protože se musel rozebrat celý předek motorky.
Při té příležitosti jsem nechal rozložit přední tlumiče, aby se vyměnil olej a gufera.
Byly vyměněny svíčky, vyčištěn KN filtr a vyměněna brzdová kapalina
Proběhla letos už po čtvrté výměna motorového oleje a olejového filtru. Tentokrát Gastro GPS 10W40
Jak přední, tak zadní pneu byly vyměněny.
Zadní pneu BRIDGESTONE EXEDRA G 722 170/70 B 16 75 H TL se osvědčila i když jsem na ni najel jen 13710 KM, přesto jsem se rozhodl ji nasadit na zadek znotu. Tentokrát se mi podařilo ji sehnat laciněji a to za 3200 KČ
Přední pneu CONTINENTAL CM 2 150/80 R16 71H je totální propadák
Pneu měla jako nová vysoký vzorek, tak jsem si myslel, že mi dlouho vydrží. Jenže motorka je tak těžká, že vzorek se na některých místech zamačkával do odvodňovacích drážek a pneu byla okamžitě doskákaná. Byly na ni doslova schody a jízdní vlastnosti nic moc. Po ujetí 13710 KM byl vzorek na některých místech jako nový a někde byl o tři milimetry níže.
Proto jsem vsadil tentokrát na pneu s nízkým vzorkem již v základu. Zvolil jsem DUNLOP D404 F 150/80 R 16
Také provedena diagnostika elektroniky - vše v pořádku
Nyní je moto připraveno na sezonu 2012
Vlastník | Nomadic_Rider | |
---|---|---|
Vloženo | 24.12.2010 | |
Aktualizováno | 22.3.2024 | |
Zobrazeno | 9 747x |
Ahojky,jen k té odskákané gumě a s tím možná související i to řízení,na wilíkovi jsem po dlouhý cestě do Fara měl podobný problém,a neskutečným způsobem pomohlo znovu vyvážení hlavně předního kola,motka byla jak vyměněná ale samo k lepšímu,tak jen skromně si dovolím doporučit hlídat si ta závaží a klidně na půlce životnosti nechat převážit