renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF 1000R Thunderace (1996)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník trenzm
Vloženo 21.12.2010
Aktualizováno 9.12.2019
Zobrazeno 1 957x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Už spolu budem dvě sezony a i když na ni nemám tolik casu kolik bych si přál, poslouchá lépe než manželka

Více fotografii

Výška jezdce: 188 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda VTR 1000F Firestorm: chtěl jsem čtyřvál a spolehlivé moto

První dojmy - Brutální zátah motoru. Je to autobus který se i přes svůj věk umí rozvášnit a přinést i zároveň takovou tu cestovní pohodu.

Recenze

Je to takovej splněnej pubertální sen,moje poslední moto kdy jsem ještě aktivně jezdíval bylo jawa 250 tzv.panelka dvoutaktní jednoválec o výkonu 9kw to před 13léty. Tak jsem si chtěl ke třicetinám splnit sen a koupil Yamahu XJ 600 diversion. Na naučení dobrý,ale při moji váze a výšce slabý,tak říkám skusím litra a Thunderace mi padl do oka je to na supersporta celkem velikán a až na to že na ni nemám toliko času kolik bych si přál jízda na ní je zážitek. Teď mě čeká příprava na sezonu a nová přední guma tak jsem zvědav co ta sranda bude stát.
Jediný co mě trošku zlobí je klíček v zapalováni. Při zapnutí se klíček jakokdyby zasekává a nejde otočit do polohy zapnutýho zapalování. Ale to je asi slabost yamahy protože to XJ mi to dělalo taky.
Píše se rok 2019 a jen takové malé poohlédnutí, přestože nyní sedlám BMW r1200gs adventure, tak na ESO rád vzpomínám. Po sedmi letech co jsem ho sedlal a pak prodal že je čas skusit něco dalšího, je mi to ted líto a bych ho chtěl zpět. Teda k advíkovi, s tím jsem taky spokojen. Byla to poctivá stará japonka kdy za sedm let žádná závada, jen běžná údržba, jako náplně, oleje gumy a baterka. Nic se neazilo , nic nebylo třeba vylepšvat, Nechal bych to jen tak v originále zestárnout a udělal si z něj youngtimer, jen na sváteční průlet. Stroj na zážitky, Cena již neklesá a při troše péče je to nesmrtelný stroj. Za celou dobu mě jednou nechal ve štychu, kdy na jaře po zimě se po nastartování z karbeců staly naigárské vodopády a benzín tekl proudem, nechal jsem vyčistit karbece a vše bylo ok. tuto závadu jsem si zavinil stejně sám že jsem na ukončení sezony , plnou natankoval u nějaké nou name benzinky a s benzínu se díky biopřísadám stal rosol. Od té doby již tankována 100oktanová verva byl klid. Četl jsem o zvyšené spotřebě oleje u tohoto motoru, já měl 1996 otevřenou 109kw. Od výměny do výměny , za sezonu asi necelích 5tis jsem v průměru doléval tak půl litru . Škoda že se thunedrace tzv ESO vyráběl tak krátce a je jich málo, je to opravdu eso!
Takže mé zpětné hondocení by bylo 9 z 10 bodů.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
sody
sody napsal 13.02.11 v 11:02

moc pekny ESO jo a stim klickem si hlavu nedelej mam uplne stejny problem

Spigr
Spigr napsal 03.01.11 v 01:22

Pěknej kousek , to si teda máknu , než z tý svojí udělám takovou krasavici...

trenzm
trenzm napsal 29.12.10 v 17:43

chlapi děkuji za pochvalu,je to mazel. Už aby bylo teplo,přeji vám do nového roku mnoho šťastných kilometrů.

Mann
Mann napsal 24.12.10 v 16:05

Taky jsem o ní chvilenku uvažoval. Thunderace má poctivý motor s tahem lokomotivy, pohodlí cesťáku a sportovní kabátek, takže pro mně velký univerzál Ale enduro je mi pořád nějak bližší I přes svůj věk
je to pořád krásný kus motorky Tady prostě musí 10 bodů

Mirek1981
Mirek1981 napsal 23.12.10 v 22:33

Moc pěkná. Ať jezdí a hlavně opatrně.

Více komentářů



TOPlist