renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CB 600F Hornet (2002)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník aaamoto
Vloženo 13.11.2010
Aktualizováno 25.3.2017
Zobrazeno 4 766x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Hornet, hornet kruci hornet-chlapi to už po mě chcete trochu moc co sem furt mám psát.

Více fotografii

První dojmy - Tak co napsat, myslím že co se tyče motorky jako takovy už toho bylo napsáno dost takže se nebudem vopakovat. Koupil sem ju letos na jaře v bazaru v Číhalíně, je to dovoz Itálie.

Recenze

Tak co napsat, myslím že co se tyče motorky jako takovy už toho bylo napsáno dost takže se nebudem vopakovat. Koupil sem ju letos na jaře v bazaru v Číhalíně, je to dovoz Itálie. Co se koupě týče tak to bylo hodně spontánní i přes to že sem v ty době neměl ani celou částku na zaplacení a i když to není moc muj stlyl, většinou vybírám tak dlouho až přeberu, ale tohohle nelituju. Motorku sem uviděl v neděli večer na internetu a hned mě padla do voka a k tomu v bazaru kousek vod nás, hned v pondělí sem se jel jen tak podívat, v úterý sem vzal kámoše a i přes hroznou zimu, asi -3stupně sme se šli projet a už sem podepisoval smlouvu. jelikož su eště mladý a neklidný tak mě zakázali jezdit na motorce s výkonem přes 25KW takže sem si ju za 6000 nechal v bazaru rovnou uškrtit vzhledem k tomu se předání motorky trochu protáho asi na měsíc, museli čekat než jim škrtící sada dojde z Rakouska, bylo to težky čekání, ale mezi tím se mě podařilo prodat MZ a získat tak zbývající peníze. Po koupi následovala výměna všech kapalin a zadní gumy taky sem pořídil suprtrupr cool modry čepičky ventilku a modry krytky na vodvzdušnění brzd. A jinak zatím spokojeny ježdění. Co napsat k úpravám tak šprcka na nádrži se mě líbí takže jezdím skoro pořád s ní, chtěl sem pořídít i tankvak, ale když sem vyděl cenu tak mě chuť přešla, takže sem koupil obyč tankvak a teď mám vobjednany přezky přímo Bagster a ty přidělám na tankvak a bude. Původní majitel nahradil filtr BMCčkem, ale vejfuk je origo.
S tímhle sem tak zatím s úpravama skončil.
Potom jednu sobotu v červenci při večerní cestě domů přišla nehoda, i když to je možná silny slovo jel sem proti západu slunka takže sem nic neviděl a odbočoval na silnicu, kterou cestáři kvuli vytíkajícím asfaltu posypali štěrkem a já si toho nevšiml, takže sem se sklouzl, motorce se skoro nic nestalo, akorát podřenej dekl motoru. Mě se taky nic nestalo akorát bunda Nasran za 1000kč odešla na věčnost. Potom sem nalepil Tankpad, přidělal závažíčka, modry stupačky a modry matice rozety a novou baterku stará totiž odešla do křemikovyho nebe, to je k dosavadním úpravám a zážitkúm asi všechno, jo ěště sem pořídil zadní blatníček, ale zatim sem se nedokopal k nalakování a přidělání. Jinak přes zimu bych chtěl pořídit laďák, vyměnit řídítka za střibrny protože zlaty sou hrozny koupit nerez kryt na chladič, vyměnit blinkry za LED protože stávající moc nejsou vidět a možná nějaky drobnosti. No a na další sezónu nechám poštelovat karbec a při ty příležitosti a vzhledem k tomu že sem za ten rok neuvěřitelně dospěl a zmoudřel a bylo rozhodnuto že už mužu řídit i motorku s motorem z letadla nechám ju vodškrtit abych mohl konečně naplno využít její potenciál.

Takže máme zase jednu sezónu za sebou. Na začátku mě čekal servis, takže seřízení karbeců a ventilů a zároveň odškrcení. Musím říct že je to hodně změna, je sice pravda že první tři rychlosti do cca 6000ot jedou tak nějak stejně, ale pak to teprve začíná a končí až v omezovači no jo těch 45KW musí bejt znát. I tak po letošní sezóně mě přijde slabá, no slabá ne, ale strašně jí chybí spodek na takovy to domácí ježdění na pohodu, tak se pokukuju po litru, ale to vzhledem k financím vidím nejdřív tak za 3-4roky. I když sem neměl moc čas a když už ten byl tak zas nebyly peníze na benzín podařilo se mě najzdit cca 6000km, asi největší zážitek byl transpublik sice sme dojeli mezi posledníma, ale zato sme se hezky projely (v sobotu cca 900km) a trvalo nám to 14 hodin jinak žádnej spěch pěkně na oběd a pak kochačka přes Jeseníky(když už sme tama jeli tak přece nepojedem nejkratší cestou někde po dálnici néé. Počasí celkem vyšlo bylo tak akorát ani teplo ani zima a zmokli sme až cestou dom.
Pak už jenom kolem komína a občas do práce... no k úpravám moc jich nebylo, zase hlavně kvůli penězům, takže to zachránily padáky od rutana, konečně namontovanej zadní blatník, LED blinkry, nějaky ty modry šroubky.. Padl i pokus vyrobit nosič na topcase. Celkem se zadařilo a všechno sedělo kupodivu tak jak má napoprvy, bohužel sem to nechal pálit z 2mm tlustýho nerez. plechu, a po namontování kufru to bylo hrozně gumový a cely se to kroutilo, takže sem to nakonec vzdal. Konečne taky dojde na laďák kterej donese ježíšek, už ho má i objednanej, tak doufám že dorazí, volba padla na Creptus tak snad nezklame.
No to je asi tak všechno co sem vám chtěl říct a kdybych na něco zapomněl tak kdyžtak dopíšu.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
cat-nikita
cat-nikita napsal 16.01.12 v 09:00

Na to že se ti nechtělo nic psát, jsi se pěkně rozepsal Pěkně ho rozmazluješ

aaamoto
aaamoto napsal 15.01.12 v 11:41

Dík už se začíná rýsovat, ale eště toho dost chybý . Nejsou peníze no

smartin1
smartin1 napsal 29.12.11 v 20:36

Pěknej Hornet 10b jasnejch Jezdil sem na devítkovim a paráda

rybíz5
rybíz5 napsal 13.12.11 v 20:07

Pěknej kousek At ti slouží a nezlobí

iliada85
iliada85 napsal 11.08.11 v 22:48

Více komentářů



TOPlist