renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki KLV 1000 (2004)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník driftbiker87
Vloženo 29.10.2010
Aktualizováno 2.3.2014
Zobrazeno 6 618x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Velké cestovní enduro s perfektní ovladatelností

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DL 1000 V-Strom: Bylo mi jedno jestli DL nebo KLV...čekal jsem jen na dobrou nabídku a přišla KLV
Yamaha TDM 900: Nebyla zrovna žádná zajímavá nabídka...

První dojmy - Motorka mi perfektně sedla. Při manipulaci na místě je trochu těžkopádná,ale pří jízdě perfektně ovladatelná.

Doplňky na motorce - nosiče kufrů + 3x kufry Givi (horní Maxia E55N s nosičem a opěrkou, boční Keyless E41N s vrchními víky na kód), kožený potah bagster na nádrž + tankbag Bagster Rider 21/32L, pouzdro na navigaci Givi, magnetická slída na mapu Louis, zásuvka na 12V, čiré blinkry, oranžové proužky na ráfkách, hliníkový kryt motorku SW-Motech, nástavce pro zvýšení řidítek (20mm), padáky Hepco-Becker, stupačky offroad Touratech, řadící páka Touratech (bez přepákování->velmi krátký chod), mřížka světla Touratech, hliníkový kryt řetězu SW-Motech, centrální stojan, botka pro rozšíření stojánku, vyhřívané hefty Saito, ukazatel zařazené rychlosti Gipro Atre, přídavná světla, kouřové plexi MRA s nastavitelným deflektorem, vzduchový filtr K&N, sponzorské polepy, laděné výfuky Leo Vince SBK, sedlo DDtuning (materál GFH, styl D-cushion)

Recenze

Stroj jsem pořídil pro cestovní účely...už mě nebaví jezdit jen kolem komína. Co se týče pohodlnosti, tak originální sedlo bylo pohodlné jen při jízdě na krátké vzdálenosti (po 200 km v sedle nic moc), proto jsem ho nechal upravit od DDtuning (styl D-cushion s materiálem GFH)

Nebudu si nic nalhávat, motorka se prostě nejvíce hodí na silnici... při hmotnosti cca 240kg se není čemu divit...tím nechci říct, že nezvládne trochu šotoliny nebo polňačku...ale do žádných extrémních offroad tratí se s ní rozhodně nechystám...co motorka vzládne nebo ne, záleží na vkusu a umu každého soudruha

Co se týče úložného prostoru, tak pod sedlem je dost místa na origo nářadí, reflexní vestu, antipich, gumového pavouka a nějakou tu kosmetiku na vyčištění plexi. Jinak co se týče kufrů, tak v mém případě poskytují objem 55l top + 2x41l boční + 32l tankbag = 169l.

S nejvyšší spotřebou jsem se zatím dostal na 7,2l a s nejnižší na 6l (kolem 6l se spotřeba pohubuje nejčastěji - jezdím rozumně )

Motor jde krásně a od 4000 ot/min má neskutečný zátah...navíc s laděnými výfuky (v mém případě Leo Vince SBK) krásný zvuk.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
vici
vici napsal 22.03.17 v 08:23

Crazyman
Crazyman napsal 07.02.17 v 00:22 6b.

Ahoj, příslušenství je hezká věc a vkus každého člověka je jiný, na mě to ale působí moc přeplácaně, u aut se tomu říká Tuzing...a netušil jsem, že to jde provést i motorce. Ještě chybí pověsit stromeček z benzinky na řídítka a máš tam všechno.

Pítrsbull
Pítrsbull napsal 22.02.14 v 18:48

Nádhera... opravdu pěkné

Hříbek
Hříbek napsal 19.02.14 v 19:44 10b.

Krásně vymazlenej KAWAstrom fakt moc pěkná jasnejch 10

espan
espan napsal 19.06.13 v 16:26 10b.

Pěknej cesťál...a ta barva...luxus...ať slouží

Více komentářů



TOPlist