renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CB 750 (1996)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník smerf
Vloženo 1.10.2010
Aktualizováno 1.10.2010
Zobrazeno 5 008x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Jedna z nejlepších motorek v historii, kterou kdy kdo vyrobil, je bezesporu CB 750. Ať už se jedná o prvního "Foura", a nebo poslední "Sevenfifty"...

Více fotografii

Recenze

V garáži Vulkán, kterého jsem pomalu dolaďoval po repasi, Bulík šel do světa, a nějak jsem neměl zrovna pořádně na čem jezdit. V zimě by to tolik nevadilo, ale on byl červenec!
Kámoš koupil tuhle Fiftynu před léty coby stroj pro každodenní používání a víkendové vyjížďky. Krátce řečeno, jezdila furt, dokonce i v zimě. Zatímco po technické stránce dostávala, i mojí zásluhou, vše, co potřebovala, vzhled náš Jenda neřešil. Motorka potkala vodu, jen když pršelo, rám byl místy porezlý a plasty poškrábané, z dříve krásného cébéčka se postupem času stal téměř Rat - bike. Po asi čtyřech letech koupil zánovní CB 1300, a sedmpade postavil "do kopřiv". Dlouho ji pak zkoušel prodat, ale každého zájemce odradil hned ze startu zanedbaný vzhled a spousta zanedbaných detailů. Takže když už to vypadalo, že jí snad prodá za pár babek a ještě k tomu na splátky někomu cizímu, zakročil jsem, a za směšnou cenu změnila majitele.
Nic nebylo zadarmo, ale základ byl zdravý. Takže jsem motorku rozebral, vyčistil, obrousil a ponatíral škrábance na rámu, koupil nové spojkové lanko a vyměnil pár detailů, jako např poškrábaná a orezlá zrcátka a ohmatané gripy. Kapsy a podsedlový plast dostaly nový lak, sedlo nové čalounění, vše bylo uvedeno do původního stavu. Z motoru prosakoval kdesi olej, dost málo, aby byl úbytek znatelný, ale dost viditelně na to, aby mně to sralo. Po přetěsnění všech vík a výměně gufera na hřídeli pastorku jsem nakonec vytáhl motor ven, abych přetěsnil olejové potrubí. Při jednom jsem rozebral hlavu a důkladně vyčistil a promazal hydrozdvihátka. Po zkompletování a prvním nastartování jsem skoro nevěřil vlastním uším, motor ztichl a ševelil, jakoby zrovna vyšel z fabriky. Celkově za krátkou dobu jsem ze zanedbané popelky vykouzlil krasavici.
O tom, jak Sevenfifty jezdí, není třeba se moc rozepisovat. Je to prostě povedená motorka, která vám okamžitě padne do ruky, lehká a silná tak akorát, a bez vyjímky spolehlivá. Samozřejmě nelze srovnávat s utralehkými a ultrarychlými supersporty, ale to ani nebylo účelem. Je to hodná a spolehlivá motorka, která vám splní každé přání, naprosto univerzální stroj. S odstupem vím, že prodat jí byla chyba. Měl jsem dvě motorky a rozhodoval sem se mezi Vulkánem a Sevenfifty. Tenkrát jsem měl jasno, ale dneska bych se rozhodl jinak. Fiftyna byla za málo peněz hóóódně muziky, a jezdit na ní byla radost, ať už jsem jel jen kolem komína, nebo přes půl republiky, strašně mě bavila.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Vlček
Vlček napsal 18.05.11 v 20:06

gratuluju moc se Ti povedla 10b a spoustu krásných km!

darina01
darina01 napsal 06.10.10 v 15:39

Gratuluji ke vzkříšení tak krásného stroje jaké CB rozhodně je .Přeji hodně pohodových kiláků a ať dobře slouží .Ode mě jasných 10 bodů jak za článek tak za motorku.

smerf
smerf napsal 02.10.10 v 11:05

Jojo, jak říkám, až mě sere, že šla z baráku. Vulkán byl můj mazel, ale na CB byl každý kilometr nabitý radostí z jízdy, to chopper mi naopak, co se týče jízdy, prostě nesedl. Ale pozdě bycha honit, dneska už je stejně všechno jinak. :)

mrtvola2
mrtvola2 napsal 01.10.10 v 21:25

krásná mašina

lubinou
lubinou napsal 01.10.10 v 20:58

Šmoulo, tož to se povedlo, je to šikulka šmoulinka.

Více komentářů



TOPlist