renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Honda XR 600 (1989)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník mitzo
Vloženo 20.9.2010
Aktualizováno 29.4.2011
Zobrazeno 6 635x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Japonsky produkt srdcom aj dusou:). Drziak, ktory je rovnako stary ako ja.

Více fotografii

Recenze

O XR-ke je tu napisane, co sa tyka jazdnych vlastnosti uz mnoho, tak skusim zhrnut svoje tipy a skusenosti.

Je to rocnik 1989, teda nie je to uz ziadna mlada slecna. Nasiel som ju cez jesen 2006 na nete ako nahradu za svoju XL200, ktora mi uz nestacila:(. XR, ktoru som nasiel, nevyzerala sice podla mojho gusta, ale motor mala dobry a preto som ju aj vzal:).
Postupne, za 4 roky, si presla kompletnym ocistenim, prelakovanim, vylestenim, zmenou polepov, cievky, kompletneho vyfukoveho potrubia (to stare bolo derave ako vedro), upravou airboxu-nasavania, zvysenim riaditok. V lete 2010 pribudla GO motora po vzhladovej aj technickej stranke.
Snazil som sa jej ponechat original vzhlad (az na predny blatnik), tak jej to slusi asi najviac:)

Upravy-tipy z vlastnej skusenosti, (myslim ze tych ostatnych je na nete az-az) ktore doporucujem kazdemu, kto ma XR:
- ak jazdite v letnych mesiacoch, je dobre zohnat si alebo skratit povodny predny blatnik. Staci odrezat 5-10cm zo zadnej casti predneho blatnika, aby sa hlava valca lepsie chladila. Ak mate nejaky iny, modernejsi blatnik zo stroja s vodnym chladenim, odporucam ho nedavat tam, resp. skratit. Preco? Lebo zvyknu zhorsovat chladenie motora, ak je ich zadna cast pridlha (!!!). Ja som si ponechal aj povodny blatnik a pouzivam ho, ak je vonku vela blata a nechcem prist domov ako Jozin z Bazin:)
- zozente si spodny ochranny kryt motora z XL600-vky namiesto tych chaotickych trubiek, co su na spodku. Pouzity stoji zopar babiek, lepsie ochrani spodok motora a opat zarucuje lepsie chladenie, ako ostatne neperforovane kryty vyrobene na zakazku, ci od inych vyrobcov.
- odporucam aj rozsirit nasavaci otvor hore na airboxe. Motorka ide pruznejsie do otacok, ma krajsi zatah od spodku, lepsie "dycha". Je to pomerne nenarocna uprava, staci vybrat airbox z ramu, vyrezat donho vacsiu dieru na vrchu a ako ochranu proti rychlemu zaneseniu vzduchoveho filtra tam staci prilepit alebo nasadit ochrannu sietku. Pri tejto uprave netreba nastavovat znova karburator, ani pretryskovat ho, mozno len upravit zmes. Je to urcity krok vpred, a ak by sa skombinovala napr. so sportovym vzduchovym filtrom (ja zatial mam original), mohla by to byt zaujimava kombinacia.

XR-ka mi momentalne absolutne vyhovuje, zatial ju nehodlam predat. V garazi mam uz aj jej mladsiu a mensiu sestru:)

Plany do buducna: SPZ, progresivne pruziny do prednych tlmicov, karburator Mikuni, snad aj chladic oleja z XR400...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Funadzy
Funadzy napsal 28.11.13 v 09:47 10b.

Typeo-
Typeo- napsal 12.01.11 v 22:23

Maš to moc pekne.Ja koupil nevedomky totalni mrtvolu a taky se pustil do renovace,žel bohu repasovany motor dlouho nesloužil.Po ujeti 500km se mi přidřela vačka a neví se proč.Motor jsem reklamoval a mechanik nenašel žadnou zavadu,proč se to stalo.Ještě jej nemam doma a jsem pln obav,jestli se zavada nebude opakovat.Jinak s XRkem jsem max spokojen.Je trochu těžší a motor jede jinak než moje stara Huska z roku 2000,ale když se stim naučíš,tak se to da zvladnout.Udržba by mněla byt minimalní,takže me neštve si v letě zajed 50km k vodě a nemyslet na to,co bude třeba zase měnit.S tím předním blatníkem a airboxem je to zajímy napad a budu to taky realizovat.At Ti dlouho slouží a užij si ji.Martin

mitzo
mitzo napsal 20.12.10 v 15:28

dakujem Vam panove, budem sa snazit, aby taka ostala

sedmizlodej666
sedmizlodej666 napsal 04.11.10 v 08:39

nádherná... safra to dalo asi práce

cccp
cccp napsal 17.10.10 v 20:55

opravdu nádherná

Více komentářů



TOPlist