Honda CB750 SC Nighthawk splňuje co od mašiny očekávám. Je nezaměnitelná, je sexi, nikde ji nepotkáte a ještě má něco navíc... Tahle má navíc pár výfuků co dávají motorce charakterictický zvuk Samozřejmostí je kvalitní spolehlivý motor
Výška jezdce: 194 cm
Recenze
... škoda že si ji amíci nechávali jen pro sebe a současně ji v USA nechtěli... a tak v roce 83 nasadily kvóty na dovozy motorek nad 700ccm...nestačilo jim totiž, že v roce 82 měli všechny dovezené motorky tachometry jen do 85mil (135km/hod) i když dělali přes 200km/hod jako tahle... Chránili tím upadající HD před konkurencí ... Hledal jsem k téhle motorce informace až v Japonsku (budiš pochválen Google, ten rozsypanej čaj se jinak nedá číst :))) Nikde o ní není žádná zmínka. Fotek je pomálui na Googlu, tak kdy by někdo věděl, kde se dá zjistit počet prodaných kusů, budu jeho dlužníkem
CB750 se čtyřmi výfuky jsem vždycky chtěl a když jsem náhodou zakopnul o tuhle pro mne doposud neznámou CB750 SC Nighthawk, věděl jsem, že je to láska na první ohled
Jinak modely i obsahy Nighthawků se v letech 82-86 měnily každým rokem a to především pod tlakem omezení na Americkém trhu. Pokud chce vědět více, podívejte se na stránky http://hondanighthawks.net/yourhawk1.htm , kde najdete pěkné fotografie.
Na stránkách http://www.motorera.com/honda/index.htm najdete fotogalerii a strčný popis všech typů motorek Honda podle kubatůr, které kdy vyráběla...
26.9.2010 Vyzvednutí motorky proběhlo celkem hladce, jen před rostoucíma emocema a lesknoucíma se očima jsem musel prostě doslova prchnout... Motorka minimálně posledních 6.měsíců stála - tak dlouho ji měl současný majitel, který při prodeji málem brečel. Chlap jak hora, náušnice, tetivání... doma příjemná žena a pět dětí... Kdyby asi nemusel, neprodal by... Jen si povzdechl, že prodal už i svoji CB750K0 !!! Krize na něho dolehla naplno Sentiment stranou a honem pryč, než si to rozmyslí... Prý mám poslat fotky, až bude v plné kráce. Slibuji, že si uložím kontakt a mávám na rozloučenou, už je moje
Po cca 850km jsme konečně doma. Jak to už u starších motorek bývá, tak na fotkách vypají vždy lépe než ve skutečnosti a to platí trochu i tady. Přesto veliká spokojenost. Na motorce se moji "maličkosti" (194cm) příjemně sedí. Sedadlo je na dnešní dobu pro oba velmi velkorysé a přitom elegantní. Některé díly vypadají lépe, jiné hůře... Zklamám nejsem zásadně ničím. Motorka je kompletní, nebouraná, nepoškozená a v původním stavu. Co víc si přát. Teď mne hlavně zajímá v jakém stavu je motor. Vkládám baterku, zkouším tlačítka a páčky. Zatím je to dobrý, světla svítí, klakson troubí, stěrače stírají :)))
Sáhnu na startovací tlačítko a ... a všechno zhasne... Už je to tady, kleju... sedlo dolů, kastlíky dolů, hledám hlavní pojistku... Uf, byl to jen studeňák v konektorech... Motor se zlehka protáčí, ale je němý... , nádrž dolů, kontroluji kabely od svíček. Jsou volné a nedrží v cívkách. Ruce se mi k cívkám těžko vejdou a já vzpomínám na CXko a na slova Honzi Bednáře ze Dvora K. "že jsi raději nezůstal u dvouválců?" Bezu náhradní svíčku a zkouším jiskry...dávávají všechny válce. OK, svíčky ven a ejhle, nechce se jim... ta asi nestála jen půl roku v garáži... Benzím dávám přímo nad písty. Kontroluji olej, je jak nový, medově zlatý a je ho dost. Motor však stále nedal zatím ani hlásku Hledám kudy ke vzduchovému filtru a nalézám zimní sídlo hlodavců... No ještě že jim filtr nechutnal. Uklízím po nich a pokračuji v pokusech. Nechce se mi zatím vyndávat a čistit karbce a doufám, že se motorka přeci jen umoudří a naskočí... Baterka mne však opouští... Nechávám ji asi hodinu vzpamatovat za pomoci válečné nabíječky. Mezitím znovu prohlížím svíčky. Všechny jsou ulité a tak je vysouším zapalovačem. Další pokus a konečně slavím úspěch Tedy jestli se za úspěch dá považovat to , že mi běží pouze pravé dva válce a jen když držím motor pod plynem. Z levých výfuků ani obláček. Konečně, řádně střelila do výfuků a naskočila. Hádá se, kucká, ale žádný podezdřelý hluk neslyším, taky aby v takovým kraválu :D Motor celkem pěkně "přede" i při svých třech rozvodových řetízcích. Ještě ji zkusím párkrát nastartoval, ale je to trápení pro oba a tak to balím . Jedno je tedy jisté. Už vím, že mám postaráno o zábavu na dlouhé zimní večery a především víkendy
Fantastická, tiše závidím
Ahoj , krása ... to jsou motorky které už každý mít nemůže .
Proto je potřeba o ně pečovat !!!
Tak teda klobouk dolů A to nad všemi Tvými kousky,nemám slov... 10bodů je málo
Ahoj Duček. Jarní fotky budou u GLka... prošlo druhým kolem rekonstrukce a v motoru nezůstalo nic starého... Taky té mne nic netlačilo k rekonstrukci, protože ještě nedávno bych tuhle americkou krásku nedostal na bílé značky a s datem narození 1982 nebylo kam spěchat. Jenže dneska je všechno jinak a už opravdu patříme do EU, takže půjde co nejdříve na bíle značky a pak na plastiku
Čau, pořád jsem čekal na nové jarní fotky, ale už to nemůžu vydržet, takže hodnotím už teď. No prostě krásné stroj.