renocar_duben



PROFIL MOTORKY

ČZ 175/487 (1985)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník MasterX
Vloženo 30.8.2010
Aktualizováno 3.2.2013
Zobrazeno 4 492x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Exportní stroj se štítkem v angličtině, vývozní černá barva + bílé linkování. Živá a obratná mašinka, tomu věřte V rámci možností pohodlná, až na vibrace...

První dojmy - Byl to takový polotovar - za cenu fichtla dobrá motorka v původním stavu, zachovalé chromy, sem tam něco orezlého, zavařený zadní blatník. Motor byl horší, ale s novými kroužky a karburátorem jede docela ok a navíc se dá i spolehlivě nastartovat. To dříve nešlo. :-D

Motorku bych doporučil pro - někoho, kdo shání nenáročnou motorku rozumnýho výkonu, klasickýho vzhledu a zároveň na čs poměry solidní výbavy (kontrolky, blinkry, ...) která nepotřebuje servis za desetitisíce, aby jezdila. :-) Je dobrá i na naučení, libovolně velká ( i totální ) škoda totiž nemůže přesáhnout 10 tis. korun... A nějaký ty odřeniny nemá smysl řešit. Bylo to přece navržený jako pracovní stroj, nebo ne?

Doplňky na motorce - Nejsou... Nechci kur*it design stroje.

Recenze

• ČZ vyrobená na export, netušim proč se nevyvezla, první majitel - ústav pro hospodářskou úpravu lesa... Koupena v horším, ale pojízdném stavu, za velmi příznivou cenu jede, dobíjí, svítí, bliká, troubí, jen hůř startuje. Ovšem i v tomhle stavu bez příprav absolvovala úspěšně STK.
• Tahá hezky, chvíli jen trvalo, než jsem si na ni zvyknul - oproti pionýrům je 2x těžší, ale sedí se mi na ní dobře, na řidítkách spooousta ovladačů, supermoderní bošák klíček, tacho permanentně přeměřuje o 20 km/h, i když moto stojí, takže můžu lítat po městě i 70... )
• Je to nejmodernější stroj v naší garáži... A podle mě jde o vzor ergonomie - je to motorka, na které se mi sedí fakt úplně ideálně, tvar a šířka řidítek, vše je jako dělané na míru!
• Co mi trochu vadí - dementně vyřešená nádrž která nemá propojené poloviny, takže na rezervu se toho moc neujede. Někteří kutilové to řeší druhým kohoutkem dodatečně přidělaným na druhou polovinu nádrže, to se mi ale moc nelíbí, i když je to vlastně racing řešení... Takže to nechám tak. Pak člověka trošku obtěžují vibrace, ale to k tomu stroji tak nějak patří. A do třetice by motor mohl být trošku silnější, na delší cesty ve dvou to moc není. Ale po okolí se to dá s přehledem zvládnout. Myslím ale, že ideální by v tomhle ohledu byla 350/472.

• Sezona 2011 - nenajeto skoro nic, čekala až na ni dojde řada... nové kroužky, přetěsnění motoru, vyčištění výfuku...

• Sezona 2012 - opravy laku, výměna karburátoru za novej, pár výletů, nová STK, zatím cca 700 km (květen - srpen)

• Sezona 2013 - snad se zase něco najede... a možná bude nový obutí, samozřejmě Mitas s dobovým vzorkem, to tam přece patří! )

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Jirka4137
Jirka4137 napsal 23.03.14 v 05:30 10b.

Slušná taky jsem ji měl jen někdy si postavila hlavu a nechtěla chytat tak šla z domu.

MasterX
MasterX napsal 03.02.13 v 21:33

Jo, 487 jezdí... Většinou ale vozí tátu, já sedlám 470 Sport. Každopádně je to fajn stroj, nejmladší v naší garáži. A navíc docela high-tech vybavenej - jedinej stroj co má blinkry! Jezdím na ní rád, dobře mi padne do ruky, jen si člověk zase musí zvykat na opačný řazení.
Díky za komentář.

Milan1963
Milan1963 napsal 03.02.13 v 17:57 10b.

Pěkná a doufám že ted' už i normálně pojízdná.

mapos
mapos napsal 22.10.11 v 18:03

Tá čierna farba sa jej fakt hodí Nech ti dlho slúži...

MasterX
MasterX napsal 18.10.11 v 20:39

vyzkoušeno, necestuje ) ale ta moje je stejně průser... motor přetěsněnej, problém je jinde. Ach jo..

Více komentářů



TOPlist