renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 750 (1994)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Akrapovič
Vloženo 7.8.2010
Aktualizováno 11.2.2012
Zobrazeno 5 393x
HODNOCENÍ PROFILU OD 58 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Motorka která mi ukázala kus historie značky Suzuki a série GSX-R.

Více fotografii

Recenze

Na svou dobu dost ostrej motor a až na větší spotřebu oleje a nadváhu i celkem obratnej stroj. Pro mě vzhledově lepší než předchozí model nebo její mladší bráška SRAD (i když ten je zase technicky někde jinde), ale to je samozřejmě věc názoru. Mně tenhle ročník prostě tak nějak přirostl k srdci.

Koupil jsem ji poslepovanou po havarii v žlutočerným laku a skoro v originál stavu, ale nedalo mi to a tak jsem si ji trochu upravil ku obrazu svému.

Po ne moc jistejch projížďkách na sportovně cestovních pneu, který toho za sebou měly už očividně dost, dostala sadu Bridgestonek BT-016 což se projevilo na ovladatelnosti a přilnavosti v míře větší než malý. Najednou přišla čistá radost z jízdy a užívání si jejího potenciálu. Jen na vodě tyhle gumy dávaj vědět, že na sobě moc vzorku nemaj.

Další přišly na řadu brzdový hadičky, starý byly už trochu roztažený a tak byly brzdy dost vyměklý, což panceřové hadičky a brzdová kapalina DOT 5,1 vyřešily bravůrně a dávkovatelnost a nástup síly je teď u těch starejch a často zavrhovanejch šestipísků Tokico přímo skvělá.

Co bych ještě tak vychválil, z úprav je určitě racingový plexi, který zlepšilo obtok vzduchu a přívaly větru do helmy se už nekonaj, už se člověk nemusí tak mačkat bradou na nádrž a to se vyplatí.

Naopak trochu znepříjemnění jízdní pozice přišlo v podobě kitu na zvýšení zadní časti (rozpěra na zadní tlumič), zatížilo se vic přední kolo z čehož je znatelně lepší pocit v zatáčkách a trochu plus co se vzhledu týče, ale všechna váha se rázem přesunula na ruce a tak se z celkem pohodlnýho posezu sportovně cestovní motorky stal posez skoru okruhovej. Holt když člověk něco chce má to dostat se vším všudy.

Aby se taky truchu ozývala, dostala laďák a s nim i místo origo vzducháče KNko. Zvuk toho starýho in-linu je teď zkrz tu carbonovou koncovku pěkně živočišnej. Co se motoru týče ,tak ještě přibyl místo víčka na dolejvání oleje budík teploty oleje.

Vzhledově se mi v kombinaci s lesklým kovem zalíbil černej lak a tak ho dostala plus nějaký ty polepy. Přibyly i čirý diodový blinkry ,menší držák značky ,malý zrcátka (v kterých je kupodivu i docela vidět) a ještě dostala origo sedlo řidiče, protože to původní bylo přečalouněný jak kožený kancelářský křeslo.

Jinak týhle motorce dopřávám něco podle najetejch kiláků a něco pravidelně jednou za rok a pokaždý když na ní sednu, tak vím že je vše, tak jak má bejt a já si můžu v klidu užívat jízdu na tomhle super stroji.

GSX-R Forever !!!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Saele
Saele napsal 05.01.22 v 12:27 10b.

-Jandys-
-Jandys- napsal 22.05.18 v 19:58

Zrovna jsem si jednu koupil a tím i zase vrátil zpět o pár let.Máš ji krásně vymazlenou

Kaabo
Kaabo napsal 23.01.14 v 20:24

Krásná Kawa

Adlenka
Adlenka napsal 20.05.12 v 07:44

krasavice a za 10b.

Pítrs.
Pítrs. napsal 28.03.12 v 06:25

Více komentářů



TOPlist