renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki KX 250 (1997)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Kalimerro
Vloženo 4.8.2010
Aktualizováno 4.3.2014
Zobrazeno 8 961x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Koupená 22.7. 2010 přes Motoinzerci. Avizovaná jako ročník 2000, prý dělaný motor... Kecy. Bacha na podvodníky!

Více fotografii

První dojmy - Smůla mne provází od prvních chvil s mojí novou žabkou (spíše žábou). Dle prodejce byl dělaný motor, určitě prý ročník 2000 a spousta keců k tomu. No což, jsem chuj, přijel jsem pro ni už k večeru, unavený z celodenní práce tak jsem to trošku projel jen 1,2,3 a zpět.

Recenze

Smůla mne provází od prvních chvil s mojí novou žabkou (spíše žábou). Dle prodejce byl dělaný motor, určitě prý ročník 2000 a spousta keců k tomu. No což, jsem chuj, přijel jsem pro ni už k večeru, unavený z celodenní práce tak jsem to trošku projel jen 1,2,3 a zpět. Spodek šel hezky tak jsem kývl. Druhý den na to už kuknu v klidu a začínám nacházet vady. Prasklý chladič (kua jak jsem to mohl přehlédnout?), přední kolo vajco a osma jak prase, chcaly vidle (toho jsem si už ale všiml), vzduchový filtr byl totálka a svíčka úplně špatně (prý nová svíčka - teda nová byla ale šitka). Snad všechny úchyty jako brzda, řidítka, chrániče páček, brzd. destičky atd byly špatně složeny. Některé tyto díly mají na sobě buďto šipku nebo nápis UP jako že to má být nahoře - prostě totální ignorace.
Takže k věci. Po výměně filtru a svíčky jsem se chtěl alespoň trošku svézt, tak vytáhnu před garáž, nakopnu, brm brm, motor si vrní. Tak to šlo až do zahřátí motoru, sem tam jsem protočil plynem... najednou se ozvaly z motoru dvě takové klepnutí, asi 2-3 sekundy na to opět a zlomek vteřiny poté křach! Motor stojí. Kua se to seběhlo tak rychle že jsem nestačil nic, jen čumět jak péro a tušit že je to v pí. Šel jsem se uklidnit k mojí drahé VFR pak k manželce a synáčkovi. Za 3 minutky jsem ale už byl zpět a o smrti motoru mě přesvědčila zaseknutá nakopávačka. Motor šel dolů, ještě než byl venku tak jsem zaznamenal spustu bordelu (kousky hliníku) ve výfukovém kolenu - to není dobré. Šup šup a motor je venku, sundám hlavu a ejhle, pod svíčkou další kousky hliníku, píst byl skoro úplně dole, nicasil vypadal dobře... Sundal jsem válec - šlo to hladce takže na pístu to není jsem si říkal - jo jo hovno leda. Až teď vidím co se vlastně stalo. Ten hliník všude (některé kousky velké jak nehet na malíčku) byl píst. Ten hajzl se prostě dole rozpadl a pohnojil vše co se dalo. Ten záděr je tedy na klice, ojnici pístu i nicasilu (dole). Nemám stahovák na magneto takže jsem se ještě ke klice nedostal - doufám, že se neposralo ještě něco. Oprava bude drahá - počítám tak 15k, ale pak si budu moci skutečně říct, že mám dělaný motor. Jináč kdyby byl ještě někdo taková lama a něvěděl jak zjistit ročník cross motorky Kawasaki, tak si předem vyžádejte číslo rámu (HIN nebo VIN číslo) a brnkněte do Kawasaki - na počkání sdělí rok a druhá možnost je kouknout na ráfky kol. Měl by tam být DOT a u něj rok výroby.
Na fotkách je vidět ulomený kousek pístu, vydřený nicasil a toálně, ale skutečně totálně zahnojené přívěry, které díky všudypřítomnému hnoji (kdoví na co ten expert přede nou vůbec jezdil, asi M2T) nechodily v celé dráze.

Takže 26.2.2014 nadešel čas, kdy jsem se rozloučil s mojí drahou Kawičkou, se kterou jsem toho tolik prožil. Udělal jsem pro návrat k původnímu stavu hodně, vrazil do ní za skoro 4 roky kolem 30 tisíc jen na dílech, ale i tak ještě k dokonalosti pár "drobností" zbývá. Na inzerci se dlouho neohřála, přijeli si pro ni mladí kluci z vesnice o kousek dál tak doufám, že Kawa dostane slušnou péči a pěkně majitele potahá po okolních haldách či kde s tím vlastně bude jezdit.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Gepeto
Gepeto napsal 06.04.16 v 19:50 10b.

Koštěbuch
Koštěbuch napsal 14.02.14 v 15:46 10b.

za to lucky a tu praci s tím nejde jinak

Tonckovo
Tonckovo napsal 30.10.13 v 21:03

Soucitim stebou , já jsem si koupil Kawu KDX a když jsem si proňu jel tak jsem měl ještě zbytkáč projel jsem ju všechno bylo na oko bez problému a fungovalo . Jenže když jsem ju doma startoval tak mi nešla nahodit ani roztlačit a když jsem vola zpět že mi to nejede tak mi odpověděl že se to občas stává a že mám podlít svíčku jinak že startovaní je vpoho akorát to chce trochu praxe. Doteď tu praxi nemám a ani kamoši co jezděj závody .. navíc asi po třechdnech semi odrovnalo zadní kolo tak že by to chtělo novy dráty , ráfek a v servisu rřkali že možná i náboj nakonec jsem dotáhl dráty ,ale není to vončo musín je pořát kontolovat a největší mám strach ztoho , že mi někde prosakuje chladicí kapalina do převodovky, ale nevim to jestě olej byl měněm pře týdnem a ještě jsem to pořádně neprojel.

kawajawa
kawajawa napsal 04.03.11 v 11:26

Tak to jsi na tom jak já akorád, že já jsem jí koupil už stím že nejede, ročník se dá taky zjistit na přepákování kde je vyražený r.v.

Buczo
Buczo napsal 28.08.10 v 14:16

Přeju, ať jí dáš co nejrychleji do kupy. Pak už se ti na ní nebude mít co podělat

Více komentářů



TOPlist